Blog 360º

Negoci responsable

450
go

S'estima que el 2050 dos terços de la població mundial viurà en ciutats i que aquestes seran, si es compleixen els objectius marcats per les Nacions Unides, ciutats sostenibles. Nuclis urbans més verds, segurs i inclusius

La innovació és la base d'un negoci líder i hi ha moltes formes d'innovar, encara que totes tenen en comú cercar un canvi que suposi una novetat.

La justícia social i l'atenció del medi ambient, pilars de la RS

Una bona gestió de la reputació empresarial pot ser un gran avantatge competitiu.

La Política Agrària Comuna (PAC) va néixer el 1957 per assegurar la productivitat agrària europea, però, per primer cop, ha posat en focus en la salut i la sostenibilitat de l'agricultura.

El 13% del territori espanyol ja és oficialment un desert demogràfic: l'Espanya buida, o buidada, es continua dessagnant a ritmes cada vegada més grans i perdent més de cinc habitants cada hora. Tanmateix, alguns emprenedors han decidit utilitzar la tecnologia per lluitar contra el despoblament.

Adrian Cadbury, un dels pares del govern corporatiu en la seva concepció moderna, li atribuïa al consell una funció essencial: pensar en els intangibles a llarg termini

Emprendre suposa un repte per a qualsevol persona, però, desgraciadament, les traves augmenten moltes vegades per a les dones i, malgrat els beneficis per a la societat i l'economia, l'emprenedoria femenina no és un camí fàcil. 

El greenwashing, o rentat d'imatge verd, és una pràctica cada vegada més utilitzada per algunes marques per sumar-se a la tendència ecologista sense fer un veritable canvi pel medi ambient; et donem algunes claus per reconèixer-lo.

Bon govern

Qualsevol empresa que vulgui destacar en la societat digitalitzada i globalitzada del segle XXI ha de tenir una visió àmplia, una visió més enllà dels bons resultats econòmics. Això implica, principalment, generar valor per al conjunt de la societat i per als seus propis empleats. Per fer-ho, és fonamental una correcta política de bon govern.

Incorporar l'ètica empresarial permet a aquesta millorar la seva imatge i legitimitat, com a manera de guanyar confiança davant els seus treballadors i clients.

Revisem els rentats de cara corporatius i t'expliquem com no caure en el pinkwashing LGTBIQ+ i contra el càncer de mama.