Saps tot el que cal sobre la gestió del teu reemborsament?

28 de febrer de 2022

Sabem que el teu temps és or. Per això, volem facilitar-te la informació que necessites perquè puguis gestionar de manera ràpida i senzilla el reemborsament de les teves factures mèdiques

Llegir-ne més

Com puc modificar el meu compte corrent de pagament de factures?

Durant la sol·licitud del seu reemborsament, podrà seleccionar el compte o editar-lo per afegir-n'hi un de nou. Aquest canvi només s'aplicarà al reemborsament sol·licitat.

Assegurança de reemborsament canvi de compte corrent

 

A titular compte, podrà triar qualsevol dels beneficiaris de la pòlissa i el seu compte corrent personal.

Si vol canviar el seu compte de manera permanent per al seu beneficiari, sempre que sigui major d'edat, ho podrà fer mitjançant una sol·licitud per correu electrònic a la seva oficina de referència o al seu agent, adjuntant una còpia del seu DNI i el compte corrent que s'ha de modificar.

DKV accepta comptes de països SEPA, raó per la qual també se'n podrà beneficiar si té comptes als països d'aquesta zona.

Encara tens més dubtes? 

Consulta preguntes freqüents      Veure manual de gestió     

On puc gestionar les meves factures?

Les teves factures poden ser presentades a través de la nostra àrea de client, o mitjançant la app de reemborsament de DKV per a Android o IOS. També, a qualsevol de les nostres oficines.

Ocultar