Mesures COVID-19

MESURES COVID

Com a asseguradora socialment responsable, el nostre compromís davant la COVID-19 ens porta a adoptar les millors solucions possibles per garantir la prestació de serveis en les millors condicions.

Per al nostre PERSONAL

  • Manteniment dels llocs i les condicions de treball.

  • Protocols d'actuació davant la COVID-19 adequats a cada centre de treball.

  • Realització de tests serològics previs a la reincorporació presencial.

  • 70,8% de la plantilla teletreballant.

  • Formació en línia.

  • Comunicació interna contínua.

 

Per a la nostra CLIENTELA

  • Atenció per WhatsApp.

  • Descomptes en material de prevenció a través de DKV Club Salud y Bienestar.

  • Salut digital i suport emocional a través de l'app Quiero cuidarme Más.

  • Cita en línia a les sucursals de Madrid, Barcelona i Saragossa.

  • Ajust de cobertures i opcions de pagament personalitzades.

  • Reforç del suport a línies mèdiques, Metge 24 hores i consultes mèdiques.

 

Per al personal sanitari

  • Plataforma de telemedicina integrada disponible per a tots els professionals i centres concertats.

  • Pròrroga ampliada de l'assegurança de vida i indemnització diària per ingrés hospitalari en facultatius afectats per COVID-19.

  • Solucions personalitzades en acceleració de pagament d'honoraris i prestacions.

Per a les nostres entitats proveïdores

  • Portal de proveïdors.

  • Procés d'homologació de proveïdors responsables.

 

Per a la societat

  • Telemedicina gratuïta per a tots a través de la iniciativa MédicosfrentealCOVID.org.

  • Lluita contra la desinformació: Menys rumors falsos, més rigor científic.

  • Web amb consells de prevenció i informació sobre la COVID-19.

  • Ús segur de la tecnologia per a col·lectius desafavorits.

  • La meva persona gran: voluntariat telefònic per a gent gran.

 

Per a l'empresa

  • Protocols d'actuació i infografies.

  • Formació sobre mesures de prevenció i neteja.

  • Formació sobre processos de certificació COVID.

  • Consultoria especialitzada.

  • Guia amb recomanacions personalitzada.

  • Pregunta a l'expert, resolució de dubtes urgents.

  • Servei de compres de material de prevenció.

Per a la nostra xarxa comercial

  • Suport al canal de Call Center.

  • Accions per ajudar agents i mediació a millorar la seva presència digital.

  • Pla d'ajudes a emprenedors de la Xarxa Exclusiva, oficines i agències.