Saps totes les utilitats que té la teva assegurança?

Volem que aprofitis la teva assegurança; per això, t'hem preparat diverses sessions formatives perquè n'aprenguis totes les utilitats.

En aquestes sessions informatives, aprendràs sobre:

App Quiero Cuidarme Más
Àrea de client
App reemborsament
Club Salud y Bienestar
Informa't de les temàtiques i dates de les properes formacions
A continuació, t'indiquem les dates de cada sessió amb el seu enllaç per inscriure-s'hi:

Dimarts 21 de setembre

  • QC+ (accés & suport, consulta virtual amb un metge, ofertes Club Salud, servei Tingues cura de la teva ment i servei d'assistència en viatges)

  • Àrea de Client (accés i suport i gestió de reemborsament)

  • App Reembolso (gestió de reemborsaments)

Dijous 23 de setembre

  • QC+ (accés & suport, consulta virtual amb un metge, ofertes Club Salud, servei Tingues cura de la teva ment i servei d'assistència en viatges)

  • Àrea de Client (accés i suport i gestió de reemborsament)

  • App Reembolso (gestió de reemborsaments)

Dimarts 28 de setembre

  • Àrea de Client & QC+ (consulta quadre mèdic, demanar cita mèdica i consulta mèdica en línia, com desar cita al calendari)

  • Àrea de Client (gestió d'autoritzacions)

Dijous 30 de setembre

Especial per a Muface

  • Àrea de Client & QC+ (consulta de quadre mèdic, demanar cita mèdica i consulta mèdica en línia, com desar cita al calendari

  • Àrea de Client (gestió autoritzacions)

Volem millorar el que ens envolta! Amb les nostres quatre causes.

Ets dels nostres?

Ets client DKV

Truca'ns al

900 810 072

Exclusiu mutualistes

Truca'ns al

900 810 073

No ets client DKV