ACTIVA DKV
Volem prendre el control de la nostra assegurança!
Amb la nova app Activa DKV, et facilitem l'accés a tot el que t'ofereix la teva assegurança. AraTindràs total autonomia per poder fer totes les gestions i consultes i utilitzar l'assegurança de la manera més còmoda i des d'on tu vulguis. Activa-la, perquè cuidar-te amb l'app Activa DKV mai no ha estat tan fàcil.
Ser activistes és la nostra millor manera de ser!
ACTIVA DKV
Des de l'aplicació d'Activa DKV, podràs accedir als serveis de salut digital de Quiero cuidarme Más. Un accés directe sense haver d'iniciar sessió dues vegades. Estalvia temps fent totes les gestions de la teva assegurança, demanant les teves cites en línia, consultant les teves dades de salut, sol·licitant receptes i moltes altres coses més. A més, podràs xatejar amb un professional de la salut a qualsevol hora del dia per consultar els teus dubtes sense haver de desplaçar-te fins a un centre mèdic.
Activa DKV és per a tots els clients de DKV Seguros?
Està disponible per als clients de DKV Salud, Dentisalud i Famedic
Qui hi pot accedir?
El prenedor de la pòlissa, a més dels assegurats majors d'edat. Els tràmits per a menors d'edat o la visualització de la seva targeta els podrà fer el prenedor mateix, però no la resta dels assegurats majors d'edat.
En quants idiomes estarà disponible?
Castellà, anglès, alemany i català.
Què puc fer si tinc dubtes per fer alguna gestió o tràmit?
Deixem a disposició de l'usuari el canal de WhatsApp DKV per traslladar qualsevol incidència o complicació que tingui. 960 160 602
Amb Activa DKV, puc eliminar la resta de les aplicacions de DKV?
Podré eliminar les aplicacions següents:
Quiero cuidarme + - No, en disposarà el client per gestionar els serveis mèdics i la telemedicina, i Activa DKV serà l'aplicació que hi estarà integrada per prestar els serveis referents a l'assegurança.
App Reembolso – Sí, pots eliminar-la.
Targeta Famedic – Sí, pots eliminar-la.
DKV mòbil – Sí, pots eliminar-la.
A la pàgina d'accés, l'usuari tindrà l'opció: “Has oblidat la contrasenya?". Una vegada introdueixi l'usuari (NIF/NIE o passaport), li donarà l'opció de reinicialitzar la contrasenya bé per correu electrònic o per SMS (segons els permisos facilitats a la companyia), i una vegada validades les dades, s'enviarà la comunicació per canviar la contrasenya. En cas que les dades de telèfon o correu electrònic que apareixen siguin incorrectes, caldrà modificar-les a través de l'Àrea de Client o bé contactar amb l'equip de WhatsApp DKV per modificar-les.
Què passa si no recordo la meva contrasenya?
Per accedir-hi, primer t'has de registrar. Si ja ho has fet, introdueix el NIF/NIE/passaport amb què vas contractar la pòlissa i la contrasenya.
Una vegada descarregada, quin usuari i contrasenya he d'introduir?
Si no t'has registrat, hauràs de tenir a mà la teva targeta Medicard, però si no l'has rebut pots introduir el número de pòlissa que apareix a les condicions particulars de la teva pòlissa, el DNI i la data de naixement. Totes aquestes dades hauran de correspondre's a les que apareixen a la contractació de la teva pòlissa.
I si no m'he registrat, què necessito?
Sí, Activa DKV té enllaços directes a l'app Quiero cuidarme +, és necessari que ambdues aplicacions estiguin descarregades.
Si em baixo Activa DKV, és necessari que em baixi també QC+?
Volem millorar el que ens envolta! Amb les nostres quatre causes.
Ets dels nostres?