
ACTIVA DKV
Volem prendre el control de la nostra assegurança!
Amb la nova app Activa DKV, et facilitem l'accés a tot el que t'ofereix la teva assegurança. Aratindràs una autonomia total perquè puguis fer totes les gestions, consultes i ús de l'assegurança de la manera més còmoda i des d'on tu vulguis amb una única app. Activa-la, perquè cuidar-te amb l'app Activa DKV mai no ha estat tan fàcil.
Ser activistes és la nostra millor manera de ser!

Demana una cita presencial amb el quadre mèdic de manera ràpida i senzilla

Sol·licita la recepta al metge des del mòbil i sense haver de desplaçar-te

Podràs gestionar la documentació i les autoritzacions amb un simple clic

Rep i emmagatzema de manera segura els teus informes mèdics, resultats i altres documents de salut
App DKV
Posem a la teva disposició eines per fer-te la vida més fàcil i perquè tinguis cura de la teva salut
ACTIVA DKV
Des de l'aplicació d'Activa DKV, podràs accedir als serveis de salut digital de Quiero cuidarme Más. Un accés directe sense haver d'iniciar sessió dues vegades. Estalvia temps fent totes les gestions de la teva assegurança, demanant les teves cites en línia, consultant les teves dades de salut, sol·licitant receptes i moltes altres coses més. A més, podràs xatejar amb un professional de la salut a qualsevol hora del dia per consultar els teus dubtes sense haver de desplaçar-te fins a un centre mèdic.
Preguntes freqüents sobre Activa DKV
Està disponible per als clients de DKV Salud, Dentisalud i Famedic
El prenedor de la pòlissa, a més dels assegurats majors d'edat. Els tràmits per a menors d'edat o la visualització de la seva targeta els podrà fer el prenedor mateix, però no la resta dels assegurats majors d'edat.
Castellà, anglès, alemany i català.
Deixem a disposició de l'usuari el canal de WhatsApp DKV per traslladar qualsevol incidència o complicació que tingui. 960 160 602
Podré eliminar les aplicacions següents:
-
Quiero cuidarme + - No, en disposarà el client per gestionar els serveis mèdics i la telemedicina, i Activa DKV serà l'aplicació que hi estarà integrada per prestar els serveis referents a l'assegurança.
-
App Reembolso – Sí, pots eliminar-la.
-
Targeta Famedic – Sí, pots eliminar-la.
-
DKV mòbil – Sí, pots eliminar-la.
A la pàgina d'accés, l'usuari tindrà l'opció: “Has oblidat la contrasenya?". Una vegada introdueixi l'usuari (NIF/NIE o passaport), li donarà l'opció de reinicialitzar la contrasenya bé per correu electrònic o per SMS (segons els permisos facilitats a la companyia), i una vegada validades les dades, s'enviarà la comunicació per canviar la contrasenya. En cas que les dades de telèfon o correu electrònic que apareixen siguin incorrectes, caldrà modificar-les a través de l'Àrea de Client o bé contactar amb l'equip de WhatsApp DKV per modificar-les.
Veure més preguntes freqüents
Per accedir-hi, primer t'has de registrar. Si ja ho has fet, introdueix el NIF/NIE/passaport amb què vas contractar la pòlissa i la contrasenya.
Si no t'has registrat, hauràs de tenir a mà la teva targeta Medicard, però si no l'has rebut pots introduir el número de pòlissa que apareix a les condicions particulars de la teva pòlissa, el DNI i la data de naixement. Totes aquestes dades hauran de correspondre's a les que apareixen a la contractació de la teva pòlissa.
Sí, Activa DKV té enllaços directes a l'app Quiero cuidarme +, és necessari que ambdues aplicacions estiguin descarregades.
Volem millorar el que ens envolta! Amb les nostres quatre causes.
Ets dels nostres?
Accions que lluiten per baixar les xifres de sobrepès en nens i nenes.
Som una companyia Zero CO2. El nostre planeta ens necessita i treballem per protegir-lo i recuperar-lo.
Ja no volem ser mares, sinó MalesMares, per això llancem #LaHoraDeCuidarse
Treballem des de la Fundació DKV Integralia per la integració social i laboral de totes les persones.