ACTIVA DKV
Volem prendre el control de la nostra assegurança!
-
Amb la nova app Activa DKV, et facilitem l'accés a tot el que t'ofereix la teva assegurança.
-
Ara tindràs una autonomia total per poder fer totes les gestions i consultes i utilitzar l'assegurança de la forma més còmoda i des d'on vulguis.
-
Activa-la, perquè cuidar-te amb l'app Activa DKV mai no ha estat tan fàcil.
Ser activistes és la nostra millor manera de ser!
Demana una cita presencial amb el quadre mèdic de manera ràpida i senzilla
Contacta amb DKV de manera immediata i quan ho necessitis a través del xat
Podràs gestionar la documentació i les autoritzacions amb un simple clic
Des de la mateixa app, tindràs accés a tots els serveis de salut digital
Canals digitals i apps
Posem a la teva disposició eines per fer-te la vida més fàcil i perquè tinguis cura de la teva salut
ACTIVA DKV
Des de l'aplicació d'Activa DKV, podràs accedir als serveis de salut digital de Quiero cuidarme Más. Un accés directe sense haver d'iniciar sessió dues vegades. Estalvia temps fent totes les gestions de la teva assegurança, demanant les teves cites en línia, consultant les teves dades de salut, sol·licitant receptes i moltes altres coses més. A més, podràs xatejar amb un professional de la salut a qualsevol hora del dia per consultar els teus dubtes sense haver de desplaçar-te fins a un centre mèdic.
Preguntes freqüents sobre Activa DKV
Activa DKV és per a tots els clients de DKV Seguros?
Està disponible per als clients de DKV Salud, Dentisalud i Famedic
Qui hi pot accedir?
El prenedor de la pòlissa, a més dels assegurats majors d'edat. Els tràmits per a menors d'edat o la visualització de la seva targeta els podrà fer el prenedor mateix, però no la resta dels assegurats majors d'edat.
En quants idiomes estarà disponible?
Castellà, anglès, alemany i català.
Què puc fer si tinc dubtes per fer alguna gestió o tràmit?
Deixem a disposició de l'usuari el canal de WhatsApp DKV per traslladar qualsevol incidència o complicació que tingui. 960 160 602
Amb Activa DKV, puc eliminar la resta de les aplicacions de DKV?
Podré eliminar les aplicacions següents:
Quiero cuidarme + - No, en disposarà el client per gestionar els serveis mèdics i la telemedicina, i Activa DKV serà l'aplicació que hi estarà integrada per prestar els serveis referents a l'assegurança.
App Reembolso – Sí, pots eliminar-la.
Targeta Famedic – Sí, pots eliminar-la.
DKV mòbil – Sí, pots eliminar-la.
A la pàgina d'accés, l'usuari tindrà l'opció: “Has oblidat la contrasenya?". Una vegada introdueixi l'usuari (NIF/NIE o passaport), li donarà l'opció de reinicialitzar la contrasenya bé per correu electrònic o per SMS (segons els permisos facilitats a la companyia), i una vegada validades les dades, s'enviarà la comunicació per canviar la contrasenya. En cas que les dades de telèfon o correu electrònic que apareixen siguin incorrectes, caldrà modificar-les a través de l'Àrea de Client o bé contactar amb l'equip de WhatsApp DKV per modificar-les.
Què passa si no recordo la meva contrasenya?
Una vegada descarregada, quin usuari i contrasenya he d'introduir?
I si no m'he registrat, què necessito?
Si em baixo Activa DKV, és necessari que em baixi també QC+?
Volem millorar el que ens envolta! Amb les nostres quatre causes.
Ets dels nostres?
Accions que lluiten per baixar les xifres de sobrepès en nens i nenes.
Tenim el segell Cero CO2 d'ECODES. El nostre planeta ens necessita i treballem per protegir-lo i recuperar-lo.
Ja no volem ser mares, sinó MalesMares, per això llancem #LaHoraDeCuidarse
Treballem des de la Fundació DKV Integralia per la integració social i laboral de totes les persones.