Coneix l'app Activa DKV

Volem prendre el control de la nostra assegurança!

  • Accés a tot el que t'ofereix la teva assegurança

  • Total autonomia per fer les gestions des d'on vulguis

  • Assessorament en línia especialitzat

 

Tots els avantatges de l'app Activa DKV  

Per què baixar l'app

Gestió de cites

Demana una cita presencial amb el quadre mèdic de manera ràpida i senzilla

Xat 24 h

Contacta amb DKV de manera immediata i quan ho necessitis a través del xat

Gestiona la teva assegurança

Podràs gestionar la documentació i les autoritzacions amb un simple clic

App Quiero cuidarme +

Des de la mateixa app, tindràs accés a tots els serveis de salut digital

Baixa l'app Activa DKV!

  • Consulta els teus metges i centres.

  • La teva targeta mèdica digital.

  • Gestiona les teves autoritzacions i reemborsaments.

  • Contacta amb DKV.

  • Serveis de salut digital: videoconsulta amb especialistes, xat 24 h, receptes, informes i més a l'app Quiero cuidarme Más.

 

Preguntes freqüents sobre Activa DKV

Resolem els dubtes més freqüents sobre l'app Activa DKV

 

 

 

Activa DKV és per a tots els clients de DKV Seguros? 

Està disponible per als clients de DKV Salud, Dentisalud i Famedic

Qui hi pot accedir? 

El prenedor de la pòlissa, a més dels assegurats majors d'edat. Els tràmits per a menors d'edat o la visualització de la seva targeta els podrà fer el prenedor mateix, però no la resta dels assegurats majors d'edat. 

En quants idiomes estarà disponible?

Castellà, anglès, alemany i català. 

Què puc fer si tinc dubtes per fer alguna gestió o tràmit? 

Deixem a disposició de l'usuari el canal de WhatsApp DKV per traslladar qualsevol incidència o complicació que tingui. 960 160 602

Amb Activa DKV, puc eliminar la resta de les aplicacions de DKV?

Podré eliminar les aplicacions següents: 

  1. Quiero cuidarme + - No, en disposarà el client per gestionar els serveis mèdics i la telemedicina, i Activa DKV serà l'aplicació que hi estarà integrada per prestar els serveis referents a l'assegurança. 

  2. App Reembolso – Sí, pots eliminar-la. 

  3. Targeta Famedic – Sí, pots eliminar-la. 

  4. DKV mòbil – Sí, pots eliminar-la. 

 

Què passa si no recordo la meva contrasenya?

Per accedir-hi, primer t'has de registrar. Si ja ho has fet, introdueix el NIF/NIE/passaport amb què vas contractar la pòlissa i la contrasenya. 

A la pàgina d'accés, l'usuari tindrà l'opció: “Has oblidat la contrasenya?". Una vegada introdueixi l'usuari (NIF/NIE o passaport), li donarà l'opció de reinicialitzar la contrasenya bé per correu electrònic o per SMS (segons els permisos facilitats a la companyia), i una vegada validades les dades, s'enviarà la comunicació per canviar la contrasenya. En cas que les dades de telèfon o correu electrònic que apareixen siguin incorrectes, caldrà modificar-les a través de l'Àrea de Client o bé contactar amb l'equip de WhatsApp DKV per modificar-les.

Una vegada descarregada, quin usuari i contrasenya he d'introduir? 

Si no t'has registrat, hauràs de tenir a mà la teva targeta Medicard, però si no l'has rebut pots introduir el número de pòlissa que apareix a les condicions particulars de la teva pòlissa, el DNI i la data de naixement. Totes aquestes dades hauran de correspondre's a les que apareixen a la contractació de la teva pòlissa. 

I si no m'he registrat, què necessito? 

Sí, Activa DKV té enllaços directes a l'app Quiero cuidarme +, és necessari que ambdues aplicacions estiguin descarregades.