A DKV volem agilitzar les teves gestions com a client d'una assegurança de decessos

Busques ajuda de DKV?

 

  • Troba la resposta a les teves preguntes i com gestionar-les de la forma més ràpida

  • Utilitza els mètodes de contacte específics per al teu tipus d'assegurança

  • Descobreix els avantatges i els serveis de salut extres que tens a la teva assegurança

Conceptes bàsics
Resolem els dubtes més freqüents sobre la teva assegurança de decessos

Com cal comunicar un sinistre de decessos?​

En cas de defunció, accident o hospitalització ens encarreguem de tot perquè els teus familiars no hagin de preocupar-se per res. Indiquem pas a pas les gestions que cal fer a través del nostre telèfon 900 810 414 amb servei 24 h.

Quina funerària prestarà el servei contractat?​

En funció del lloc de defunció, del tanatori escollit o del lloc d'inhumació, activarem el servei funerari que millor s'adapti a les necessitats i desitjos de la família assegurada. Disposem d'una xarxa concertada de prestadors de serveis funeraris en l'àmbit nacional, perquè no hagis de preocupar-te per la gestió i prestació del servei contractat.​

Ecofuneral

T'oferim DKV Ecofuneral, la primera assegurança de decessos que minimitza la petjada ecològica del servei funerari. És el nostre compromís amb les futures generacions com a activistes pel medi ambient. Plantarem un arbre en memòria teva, quan ja no hi siguis, i un altre per cada nova contractació.​

Servei de planificació del propi funeral​

T'assessorem en definir el comiat que millor et representi: fèretre, discursos, flors, tipus de cerimònia, enterrament o incineració, persones a les quals avisar, donació d'òrgans, testament, etc. d'una forma segura, privada i accessible i modificable totes les vegades que vulguis. A més, facilitaràs la presa de decisions als teus parents en un moment d'alta emotivitat.​

Gestions a la teva pòlissa
Consulta les gestions més comunes sobre la teva pòlissa de decessos

Comunicar un sinistre de decessos

En cas de defunció, accident o hospitalització ens encarreguem de tot perquè els teus familiars no hagin de preocupar-se per res. Indiquem pas a pas les gestions que cal fer a través del nostre telèfon 900 810 414 amb servei 24 h.

Activar el testament en línia

Amb aquest servei gratuït podràs elaborar el teu testament a través d'Internet amb l'assessorament legal necessari (inclou taxes per a la signatura en una notaria pròxima al teu domicili i una modificació anual). Sol·licita l'activació trucant al 900 810 141​

Sol·licitud de duplicat de pòlissa

Si necessites un duplicat del teu contracte d'assegurança, el pots sol·licitar a través de l'app Activa DKV o bé a través de la seva Àrea de Client. També la pots sol·licitar a través del nostre WhatsApp +34 960 160 602 o bé a través del telèfon 900 810 072​

Informació de rebuts

En cas de necessitar consultar l'import dels teus rebuts o fer qualsevol gestió relacionada com ara sol·licitar el pagament d'algun rebut pendent, ho pots fer a través dels canals digitals: app Activa o a través de la seva Àrea de Client. També la pots sol·licitar a través del nostre WhatsApp +34 960 160 602 o bé a través del telèfon 900 810 072 ​

Modificació de dades personals

Si necessites fer una modificació de les teves dades personals (nom i cognoms, adreça postal, telèfon o adreça, entre d'altres) o canviar el període de pagament dels rebuts o el número de compte bancari, ho pots sol·licitar a través de l'app Activa DKV o bé a través de l'Àrea de Client. També la pots sol·licitar a través del nostre WhatsApp +34 960 160 602 o bé a través del telèfon 900 810 072​

Sol·licitar la baixa

El prenedor que vulgui sol·licitar la baixa ho ha de fer per escrit com a mínim amb un mes d'antelació al venciment de la pòlissa. Les pòlisses de salut tenen com a venciment l'any natural, és a dir, el 31 de desembre; a la resta de pòlisses (com la de decessos, en aquest cas), el venciment es produeix en complir cada anualitat des de la data de contractació.

Per donar-se de baixa per escrit, has d'incloure el DNI o NIF del prenedor, el número de pòlissa i la signatura d'aquest, i has de remetre la sol·licitud a les oficines per correu postal, per correu electrònic bajas@dkvseguros.es. També pots fer-ho anant a la teva oficina més pròxima o a través del nostre telèfon d'atenció al client 976 506 000 - 900 810 072 en l'horari: de dilluns a divendres, de 8 a 21 hores.

Més informació sobre el procés de donar-se de baixa d'una assegurança

Presentar una queixa o reclamació

Cadascuna de les queixes rebudes és una oportunitat per millorar la qualitat del servei al client, fet prioritari per a nosaltres. D'aquesta manera, i amb l'objectiu de protegir i assegurar els drets dels nostres clients, procurem donar una resposta el més eficient i ràpida possible, i mirem que el procés no s'allargui més del que sigui estrictament necessari. Per això, ens comprometem a donar-HI resposta en un termini màxim de dos mesos des de la presentació.

Per presentar una reclamació pots utilitzar qualsevol d'aquests canals:

 

Més informació sobre la tramitació de queixes o reclamacions aquí

Informació de cobertures

Si necessites conèixer en detall quines cobertures i serveis cobreix la pòlissa que tens contractada, et pots posar en contacte amb qualsevol de les nostres sucursals, o bé a través del nostre servei de WhatsApp +34 960 160 602 o pel telèfon 900 810 072. ​

Sol·licitar assistència en viatge

En cas de necessitar assistència als teus viatges, pots comunicar-te amb nosaltres a través del telèfon 900 810 141 (si et trobes a Espanya) i +34 934 968 (si estàs fora d'Espanya)​

Sol·licitar assessoria jurídica

Si necessites fer qualsevol consulta de tipus legal sobre aspectes de la teva vida diària, pots trucar al nostre servei d'assessorament jurídic telefònic i totalment gratuït, 900 810 141​

Àrea de client

Des de la teva Àrea de Client, podràs fer les principals gestions i consultes sobre la teva pòlissa de salut. Si tens qualsevol dubte, pots consultar el document de suport amb el manual d'usuari.

WhatsApp
Telèfon
Correu electrònic
Sucursals DKV
Gaudeix de descomptes i preus avantatjosos en serveis de salut.
DKV Club Salud y Bienestar

Per tenir contractada una assegurança de salut, a DKV Seguros, tindràs accés a múltiples descomptes i beneficis en serveis de salut i benestar per a tota la teva família.

Registrar-se al DKV Club Salud y Bienestar és gratuït i et permet accedir a diferents descomptes en una gran varietat de serveis, comptem amb una àmplia xarxa de marques i professionals.

Amb DKV Club Salud y Bienestar tens a la teva disposició diferents ofertes en els serveis: descomptes sobre el preu, preus reduïts, un mes de subscripció gratuïta en apps, sortejos, i molt més!

Ets client DKV

Truca'ns al

900 810 072

Exclusiu mutualistes

Truca'ns al

900 810 073

No ets client DKV