Si treballes a l'estranger per a l'Administració pública o ets cooperant, ningú no et cuida millor que DKV

Gaudeix de tots els avantatges que t'oferim per pertànyer a DKV

  • Metge 24 h per a consultes per telèfon sense sortir de casa.

  • Promocions exclusives per cuidar-se i protegir la salut i el benestar de la teva família.

  • Consultes mèdiques virtuals gratuïtes: videotrucada o xat.

  • La millor app de Salut QC+.

icona assistència mundial
+ 97

Països

icona metge especialista
+ 200.000

Assegurats públics

icona diari
8,2

Índex de recomanació

icona videoconsulta mèdica
+ 315.000

Consultes virtuals amb metges

Container_slide
Línies mèdiques telefòniques

Assistència mèdica d'urgència i emergència a l'estranger

Contacta amb el centre coordinador d'urgències de DKV.

Container_slide
Servei de telemedicina

Línia mèdica i consulta virtual

 

Consulta 24 h amb el teu metge.

 

Container_slide
Quadre mèdic DKV

Informació i assistència

 

Línia d'assistència i informació en espanyol 24 h al dia

Container_slide
Línia mèdica de la dona

Oficina virtual

 

Consulta a l'àrea d'assegurats per a qualsevol gestió

aplicació Quiero cuidarme Más

Baixa la nostra app Quiero cuidarme Más!

Si tens un dubte de salut, podràs xatejar o parlar amb un metge les 24 h del dia els 7 dies de la setmana. Podràs enviar i rebre imatges i documents com analítiques o informes i tenir tot en una única agenda. A més, incorporem 'cuida la teva ment', un servei d'orientació psicològica a través de xat amb eines per millorar la teva salut mental. Tots els serveis de salut en una única app!

Ofertes per a mutualistes i familiars
Productes amb descompte

Contracta altres productes amb fins a un 15% de descompte

  • Assegurança de decessos

  • Assegurança dental 

  • Assegurança de reemborsament

  • Assegurança de vida

  • Assegurança de la llar

Contactes exclusius per a assegurats internacionals

Documentació rellevant per a Personal de l'Administració Pública a l'exterior

Preguntes freqüents

Responem els dubtes més freqüents per als assegurats públics internacionals

COM FUNCIONA L'ÀREA DE REEMBORSAMENTS DE L'ÀREA DE CLIENT DE DKV?

Fes clic a l'enllaç següent i t'ho expliquem d'una forma senzilla

ON HE DE PRESENTAR LES MEVES FACTURES?

Pot presentar les seves factures a través de la nostra àrea de client, mitjançant l'app de reemborsament de DKV per a Android o IOS, així com a qualsevol de les nostres oficines o per correu postal (apartat de correus, 20, carrer de la Constitució, 3, 4a planta, 08960 Sant Just Desvern, Barcelona).
Important: No s'acceptaran sol·licituds de reemborsament rebudes a través del correu electrònic de DKV Seguros.

QUINES DADES HA DE CONTENIR LA MEVA FACTURA?

Les dades imprescindibles que ha de contenir la factura són les següents:

  • Número de factura.
  • Data.
  • Dades del professional sanitari.
  • Dades del pacient.
  • Servei o serveis realitzats (desglossat per servei).
  • Import o imports per servei realitzat.
  • Confirmació de pagament (segell del proveïdor segons ha cobrat o qualsevol document que ho acrediti).

En la mesura del possible, les factures han d'estar traduïdes a l'anglès, francès o alemany.

PUC PRESENTAR FACTURES AMB DIVERSOS SERVEIS?

Sí. En aquests casos és imprescindible que aparegui cada servei de forma desglossada amb el seu import corresponent. En el cas de serveis per sessions, s'ha d'identificar la data de cada sessió.

EN QUINS CASOS HE D'ADJUNTAR UN INFORME O PRESCRIPCIÓ MÈDICA?

L'hauràs d'adjuntar a la factura en el cas de proves diagnòstiques, tractaments mèdics i intervencions quirúrgiques; en aquest últim cas, caldrà afegir-hi l'informe mèdic.

COM PUC SABER EN QUIN ESTAT ES TROBA LA MEVA SOL·LICITUD DE REEMBORSAMENT?

Pots consultar l'estat de les teves sol·licituds de reemborsaments a través de:

QUÈ HE DE FER QUAN REBO UN CORREU ELECTRÒNIC NOTIFICANT UN MISSATGE SOBRE LA MEVA SOL·LICITUD DE REEMBORSAMENT?

Hem modificat les comunicacions perquè només vostè pugui accedir a la informació. Quan una sol·licitud canviï d'estat, rebrà un correu electrònic amb un accés directe a l'àrea de client DKV que el dirigirà directament a aquesta.

ON PUC CONSULTAR LES MEVES NOTIFICACIONS DINS L'ÀREA DE CLIENT?

Pots visualitzar les cartes de pagament des de:

  • Apartat Les meves pòlisses/comunicacions
  • Icona “entrepà” ubicat al marge superior esquerre de la pàgina web.

Ten en cuenta que las cartas donde se le informa de los datos complementarios que requiere la compañía para validar tu reembolso y las peticiones que no pasan la cobertura, serán notificadas dentro de la consulta de su reembolso. En la comunicació, rebràs adjunt un codi de barres i, sota d'aquest, un número que identifica la teva sol·licitud.

COM PUC MODIFICAR EL MEU COMPTE CORRENT D'ABONAMENT DE FACTURES?

Quan estiguis cursant una sol·licitud de reemborsament, podràs seleccionar el compte corrent, o editar-lo i afegir-ne un de nou. Has de tenir en compte que aquest canvi només s'aplicarà al reemborsament que s'està editant. reemborsament sol·licitat.

En titular del compte corrent, podrà cursar una sol·licitud de reemborsament per a qualsevol dels seus beneficiaris al seu compte corrent personal. Per modificar el teu compte corrent de manera permanent per a un beneficiari, sempre que sigui major d'edat, has d'enviar un correu electrònic a internacional@dkvseguros.es / muface.internacional@dkvseguros.es / cooperantes.aecid@dkvseguros.es o desplazados.aecid@dkvseguros.es adjuntant:

  • Còpia del DNI
  • IBAN (número del compte)
  • SWIFT (identificador del banc)
  • ABA (només per als Estats Units/Puerto Rico)

A PARTIR DE QUIN IMPORT MÍNIM ES CURSEN ELS REEMBORSAMENTS?

Per a les transaccions internacionals, els bancs exigeixen un import mínim. Per aquest motiu, si el teu reemborsament no supera els 20 euros, quedarà retingut per al seu abonament fins a superar aquest import mínim exigit pel sector bancari. En aquell moment, es procedirà al seu abonament per part de DKV.

PER QUÈ NO PUC VEURE EL REEMBORSAMENT D'UN BENEFICIARI DE LA MEVA ASSEGURANÇA?

Els assegurats majors d'edat poden sol·licitar la seva pròpia clau d'accés. En aquest cas, quan sol·licitin un reemborsament des de la seva clau, aquest només serà visible pel beneficiari i no pel titular de l'assegurança. Si el reemborsament per a un beneficiari ha estat sol·licitat pel titular de l'assegurança, en aquest cas, el titular podrà veure la sol·licitud.

QUINS SERVEIS COBREIX DKV?

Les cobertures de la teva assegurança són les mateixes que les que cobreix el Sistema Nacional de Salut espanyol. El règim d'utilització i de garanties previst és mitjançant una assegurança de despeses d'assistència sanitària al 100 % amb lliure elecció del centre i professional sanitari a tot el món, excepte a Espanya, llevat que siguis un mutualista pertanyent a Muface Internacional, cas en què sí que tens cobertura a Espanya.

ON HE DE TRUCAR EN CAS D'EMERGÈNCIA HOSPITALÀRIA, REPATRIACIÓ O EVACUACIÓ?

En cas d'urgència o emergència, necessitat de repatriació o avaluació, truca al +34 976 768 998 (per a assistència fora d'Espanya).
En cas que tinguis una urgència, hospitalització, proves complementàries o tractaments d'alt cost, recorda que DKV t'ofereix la possibilitat de sol·licitar una garantia de pagament en comptes del sistema de reemborsament tradicional.

QUÈ ÉS UNA GARANTIA DE PAGAMENT?

Una garantia de pagament és un tràmit entre DKV Seguros i un centre mèdic per efectuar el pagament directe, de manera que l'assegurat no ha de desemborsar cap quantitat.

COM PUC SOL·LICITAR LA GARANTIA DE PAGAMENT?

DKV facilita el pagament directe als centres i professionals sanitaris a l'estranger que així ho admetin per al màxim nombre possible de prestacions incloses en el concert, especialment en els casos d'hospitalitzacions programades, tractaments crònics o proves diagnòstiques complexes.
Seguint el procés que es descriu a continuació, ho organitzem tot amb el proveïdor sanitari abans de l'inici del tractament i facilitem la garantia de pagament, sempre que sigui possible, perquè acudeixis al servei sense necessitat d'efectuar un desemborsament.

  1. Descarrega el formulari de garantia de pagament de la teva Àrea de client.
  2. Envia'ns-el emplenat almenys 72 hores abans del tractament per a la preautorització. Pots enviar-lo per correu electrònic a l'adreça electrònica corresponent segons l'organisme a què pertanyis:
    • Muface.internacional@dkvseguros.es
    • Internacional@dkvseguros.es
    • Cooperantes.aecid@dkvseguros.es
    • Desplazados.aecid@dkvseguros.es
  3. Ens posarem en contacte directament amb el professional o centre sanitari per organitzar el pagament directe (quan sigui possible).
  4. DKV comunica a l'interessat el resultat de les gestions en el termini màxim de cinc dies a través del correu electrònic facilitat.

AMB QUI HE DE CONTACTAR SI TINC ALGUN DUBTE SOBRE EL REEMBORSAMENT O GARANTIA DE PAGAMENT?

En cas de dubtes, pots contactar amb el nostre equip per correu electrònic:

  • Muface.internacional@dkvseguros.es
  • Internacional@dkvseguros.es
  • Cooperantes.aecid@dkvseguros.es
  • Desplazados.aecid@dkvseguros.es

O per telèfon: +34 976 768 998

Volem ajudar-te a prendre la millor decisió

Per què triar la teva assistència sanitària amb DKV

Experts en salut i prevenció

Fa més de 40 anys que tenim cura de la salut dels nostres mutualistes

Apostem per la digitalització

Pots gestionar en línia les autoritzacions de més del 75% de proves mèdiques

Som molt a prop teu

Disposem de 23 Espais de Salut DKV i més de 1.000 centres mèdics

Som activistes de la salut

Tenim nombroses iniciatives per tenir cura de la salut i per a la integració de persones amb discapacitat i mesures per protegir el planeta

Organismes que confien en nosaltres

  • Agència Espanyola de Cooperació Internacional per al Desenvolupament

  • Centre per al Desenvolupament Tecnològic Industrial

  • ICEX Espanya Exportació i Inversions

  • M. Educació i Formació Professional

  • M. Hisenda i Funció Pública

  • M. Indústria, Comerç i Turisme

  • M. Justícia

  • M. per a la Transició Ecològica i el Repte Demogràfic

  • Institut Cervantes

  • Institut de Turisme d'Espanya

  • M. Agricultura, Pesca i Alimentació

  • M. Afers Estrangers, Unió Europea i Cooperació

  • M. Presidència, Relacions amb les Corts i Memòria Democràtica

  • Muface internacional

  • Mutualitat General Judicial

Ets client DKV

Truca'ns al

900 810 072

Exclusiu mutualistes

Truca'ns al

900 810 073

No ets client DKV