T'ajudem en les teves gestions per WhatsApp

Canvis en la pòlissa, ajuda amb la nostra app Activa DKV, consultes de quadre mèdic i altres tràmits de la manera més senzilla possible.

Gestions per WhatsApp

Si ets client de DKV Famedic, contacta amb nosaltres per WhatsApp en el 960160883

Tipus de consulta

  • T'ajudem a fer les teves gestions a l' Àrea de client de DKV i DKV Famedic (per a productes Famedic), i t'assessorem en l'ús de les App de DKV (Quiero cuidarme Más i app Activa DKV)

  • Resolem els teus dubtes i gestions més freqüents (consultes de quadre mèdic, cobertures de l'assegurança i molt més).

Amb totes les garanties de seguretat

A DKV mai no et sol·licitarem dades de salut per WhatsApp, atès que les dades de salut estan protegides pel Reglament general de protecció de dades. Pel mateix motiu, tampoc no et demanarem que ens enviïs missatges de veu en cap moment.

WhatsApp

Afegeix el número de WhatsApp d'Atenció Client +34 960 160 602 als teus contactes de WhatsApp

Videoconsultes i xat amb especialistes

Xateja a WhatsApp i selecciona la consulta o sol·licitud que necessites, fes els tràmits amb el nostre assistent virtual i el nostre equip d'atenció personal.

Evita les llistes d'espera

L'horari d'atenció dels nostres agents és de dilluns a divendres, de 9 a 21 hores (llevat de festius nacionals), però recorda que pots xatejar amb Nauta, el nostre assistent virtual, sempre que ho necessitis.

Ets client DKV

Truca'ns al

900 810 072

Exclusiu mutualistes

Truca'ns al

900 810 073

No ets client DKV