Gestions per WhatsApp

 

T'ajudem en les teves gestions per WhatsApp

PCR, autoritzacions i altres tràmits de la manera més senzilla possible.

 

 

go

Tipus de consulta

  • NOU! Sol·licitud d'autoritzacions de manera ràpida i senzilla a través de WhatsApp

  • Sol·licitud prova PCR prescrita per metge de DKV per a la detecció de la COVID-19

  • T'ajudem a fer les teves gestions a l' Àrea de client de DKV i DKV Famedic (per a productes Famedic), i t'assessorem en l'ús de les App de DKV (Quiero cuidarme Más i app Activa DKV)

  • Resolem els teus dubtes i gestions més freqüents (consultes de quadre mèdic, cobertures de l'assegurança i molt més).

Amb totes les garanties de seguretat

A DKV mai no et sol·licitarem dades de salut per WhatsApp, atès que les dades de salut estan protegides pel Reglament general de protecció de dades. Pel mateix motiu, tampoc no et demanarem que ens enviïs missatges de veu en cap moment.

WhatsApp

Afegeix el número de WhatsApp d'Atenció Client +34 960 160 602 als teus contactes de WhatsApp

Videoconsultes i xat amb especialistes

Xateja amb el nostre equip d'acompanyament digital, t'ajudem? Escriu el teu nom, cognoms i número de DNI o NIE i explica'ns quines gestions vols fer.

Evita les llistes d'espera

L'horari d'atenció del WhatsApp d'Atenció al Client és de 9.00 a 21.00 hores, de dilluns a divendres.

Ets client DKV

Truca'ns al

900 810 072

Exclusiu mutualistes

Truca'ns al

900 810 073

No ets client DKV