DKV deixarà d'oferir assistència sanitària als mutualistes de Muface Internacional a partir del 30 d'abril de 2025

T'acompanyem en aquesta etapa de canvi.

DKV deixarà de prestar atenció sanitària als mutualistes de Muface Internacional.

Sempre hem defensat la col·laboració publicoprivada i, durant aquests gairebé cinquanta anys, hem donat suport al model de mutualitats fins i tot per damunt del nostre propi interès.

DKV és una companyia responsable que sempre ha posat l'interès de l'assegurat al centre de les seves decisions. Tanmateix, en les circumstàncies actuals, considerem que no podem continuar oferint el nivell de qualitat assistencial que els mutualistes mereixeu.
 

Però no et preocupis, t'acompanyarem i et resoldrem tots els dubtes durant el procés de canvi d'entitat, especialment a aquells assegurats que tinguin dubtes amb assistències sanitàries pendents, per facilitar aquesta transició.

icona targeta
Fins quan està en vigor la meva assistència?

Ens comprometem a continuar prestant-te assistència sanitària fins al 30 d'abril de 2025.

Més informació

icona diners
Com puc sol·licitar els meus reemborsaments pendents?

Et recomanem que els sol·licitis abans del 30 d'abril a través de la teva Àrea de Client

Més informació

icona hospital centre mèdic
Tens una assistència pendent?

Hem creat un protocol en cas de tenir una assistència mèdica pendent durant el canvi.
Més informació

icona carpeta
Com puc obtenir el meu historial clínic de QC+?

Pots aconseguir la documentació clínica que tinguis a QC+ seguint aquests passos.

Més informació

Resolem les preguntes més freqüents

T'acompanyarem i et resoldrem tots els dubtes durant el procés de canvi d'entitat, especialment a aquells assegurats que tinguin processos mèdics continuats, per facilitar aquesta transició.

Com puc sol·licitar els meus reemborsaments pendents?

Intenta agilitzar tots els tràmits. A partir de l'u d'abril només podrem atendre les sol·licituds a través de la teva Àrea de Client, que tindràs disponible fins a l'últim dia que et prestem l'assistència.


A partir d'aquesta data, si ens n'has de sol·licitar algun més, ho podràs fer a través del correu electrònic muface.internacional@dkvseguros.es.

Fins quan està en vigor la meva assistència sanitària?

Podràs utilitzar la teva assistència sanitària fins al 30 d'abril de 2025. 

 

Si tens alguna prestació pendent a partir d'aquesta data, consulta aquest document on trobaràs la informació necessària.

Què passa si tinc una assistència sanitària pendent abans del canvi d'entitat?

Si tens algun tipus d'assistència o prestació sanitària pendent (tractament oncològic, hospitalitzat, en diàlisi …) t'acompanyarem i t'ajudarem en el procés de canvi d'entitat. 

 

Per fer-ho, necessitem que emplenis el formulari que trobaràs aquí.

 

Un equip assistencial analitzarà el teu cas i es posarà en contacte amb tu en un termini màxim de quinze dies hàbils. És important que posis un telèfon teu o d'un familiar.

Què passa amb les pòlisses dels meus familiars, si les vaig contractar amb DKV?

Si tens els teus familiars assegurats amb DKV de manera particular, despreocupa't! Aquestes assegurances continuaran vigents.


Si tens contractada una assegurança complementària de salut a la teva condició de beneficiari adscrit a DKV a través de la teva mutualitat, hauràs rebut al domicili una comunicació per informar-te sobre aquesta qüestió.

Com puc obtenir la meva documentació clínica de l'App Quiero cuidarme +?

Pot baixar la documentació clínica que tinguis guardada a QC+ accedint a la teva carpeta de salut. La tindràs disponible fins a l'últim dia que et prestem l'assistència. No deixis la descàrrega per l'últim dia! T'expliquem com fer-ho aquí.


Si has estat pacient als nostres Espais de Salut a Espanya, et pots adreçar a aquests i sol·licitar-los una còpia de la teva documentació clínica.


Si has estat pacient de qualsevol altre dels centres o professionals, hauràs d'adreçar-te a cadascun d'ells perquè et lliurin una còpia de la teva documentació clínica.

Quina entitat és la nova adjudicatària del contracte?

Nueva Mutua Sanitaria serà la teva nova entitat a partir de l'1 de maig de 2025. Pots accedir a la seva pàgina web a través de aquest enllaç.


Muface s'encarregarà de comunicar les teves dades a la nova entitat.


A partir d'ara, t'hauràs d'adreçar a aquesta per sol·licitar les autoritzacions que necessitis a partir d'aquesta data.

Com puc comunicar les meves dades de contacte a Nueva Mutua Sanitaria?


Accedeix a aquest enllaç a la pàgina web de Muface i emplena el formulari amb les teves dades actualitzades de contacte. Ells s'encarregaran d'enviar-les a la teva nova entitat asseguradora.

Què faig amb les meves targetes DKV?


A partir de l'1 de maig, totes les teves targetes vinculades a DKV deixaran d'estar operatives. Et recomanem que les trenquis i destrueixis.

Què faig si rebo factures o documentació sobre una prestació assumida per garantia de pagament per part de DKV després del 30 d'abril?


Escaneja la documentació i envia'ns-la a muface.internacional@dkvseguros.es; nosaltres tractarem directament amb els proveïdors i les cursarem.

Ets client DKV

Truca'ns al

900 810 072

Exclusiu mutualistes

Truca'ns al

900 810 073

No ets client DKV