DKV deixarà d'oferir assistència sanitària als mutualistes de Muface Internacional a partir del 30 d'abril de 2025
T'acompanyem en aquesta etapa de canvi.

Ens comprometem a continuar prestant-te assistència sanitària fins al 30 d'abril de 2025.
Et recomanem que els sol·licitis abans del 30 d'abril a través de la teva Àrea de Client
Hem creat un protocol en cas de tenir una assistència mèdica pendent durant el canvi.
Més informació
Pots aconseguir la documentació clínica que tinguis a QC+ seguint aquests passos.
Resolem les preguntes més freqüents
T'acompanyarem i et resoldrem tots els dubtes durant el procés de canvi d'entitat, especialment a aquells assegurats que tinguin processos mèdics continuats, per facilitar aquesta transició.
Com puc sol·licitar els meus reemborsaments pendents?
Intenta agilitzar tots els tràmits. A partir de l'u d'abril només podrem atendre les sol·licituds a través de la teva Àrea de Client, que tindràs disponible fins a l'últim dia que et prestem l'assistència.
A partir d'aquesta data, si ens n'has de sol·licitar algun més, ho podràs fer a través del correu electrònic muface.internacional@dkvseguros.es.
Fins quan està en vigor la meva assistència sanitària?
Podràs utilitzar la teva assistència sanitària fins al 30 d'abril de 2025.
Si tens alguna prestació pendent a partir d'aquesta data, consulta aquest document on trobaràs la informació necessària.
Què passa si tinc una assistència sanitària pendent abans del canvi d'entitat?
Si tens algun tipus d'assistència o prestació sanitària pendent (tractament oncològic, hospitalitzat, en diàlisi …) t'acompanyarem i t'ajudarem en el procés de canvi d'entitat.
Per fer-ho, necessitem que emplenis el formulari que trobaràs aquí.
Un equip assistencial analitzarà el teu cas i es posarà en contacte amb tu en un termini màxim de quinze dies hàbils. És important que posis un telèfon teu o d'un familiar.
Què passa amb les pòlisses dels meus familiars, si les vaig contractar amb DKV?
Si tens els teus familiars assegurats amb DKV de manera particular, despreocupa't! Aquestes assegurances continuaran vigents.
Si tens contractada una assegurança complementària de salut a la teva condició de beneficiari adscrit a DKV a través de la teva mutualitat, hauràs rebut al domicili una comunicació per informar-te sobre aquesta qüestió.
Com puc obtenir la meva documentació clínica de l'App Quiero cuidarme +?
Pot baixar la documentació clínica que tinguis guardada a QC+ accedint a la teva carpeta de salut. La tindràs disponible fins a l'últim dia que et prestem l'assistència. No deixis la descàrrega per l'últim dia! T'expliquem com fer-ho aquí.
Si has estat pacient als nostres Espais de Salut a Espanya, et pots adreçar a aquests i sol·licitar-los una còpia de la teva documentació clínica.
Si has estat pacient de qualsevol altre dels centres o professionals, hauràs d'adreçar-te a cadascun d'ells perquè et lliurin una còpia de la teva documentació clínica.