Atenció al client MUFACE

L'oficina d'atenció al mutualista és el lloc per a la resolució de dubtes sobre les prestacions

 

L'oficina d'atenció al mutualista és el lloc on els funcionaris públics afiliats a MUFACE poden resoldre els seus dubtes amb relació a les prestacions sanitàries a què tinguin dret, com l' assegurança mèdica per a funcionaris. Els mutualistes de MUFACE poden resoldre els seus dubtes a través del formulari per a consultes habilitat a la pàgina web de la mutualitat o als números de telèfon habilitats a l'efecte.

Veurem:

  • Formulari per a consultes

  • Telèfon 24 hores Muface

 

Formulari per a consultes

El formulari d'atenció al client de MUFACE és la primera eina que tenen els mutualistes de MUFACE. És un formulari en línia que, com s'indica a la pàgina web de MUFACE, és només per fer consultes. En cas que una persona vulgui fer algun altre tràmit, ha d'acudir a la seu electrònica de MUFACE.

 

Per emplenar el formulari d'atenció al client de MUFACE, el mutualista ha de completar una sèrie de camps. Els camps obligatoris són el correu electrònic, l'assumpte i la descripció. El mutualista de MUFACE pot escollir dins d'un desplegable l'assumpte de la seva consulta entre les opcions que es donen: assistència sanitària a l'estranger, assistència sanitària nacional, ajuda per a gent gran, ajudes familiars, ajudes socials, beneficiaris, canvi de dades, canvi d'entitat mèdica, certificats, conveni amb bancs o préstec hipotecari, cotització, excedència, farmàcia, fons especial, incapacitat permanent, incapacitat temporal, jubilació, mutualista, oficina del partícip, oficines de MUFACE, altres ajudes socials, altres motius de consulta, prestacions sanitàries, queixes i suggeriments, talonari de receptes, targeta d'afiliació de MUFACE, targeta sanitària de l'entitat mèdica, tècniques de reproducció assistida, tràmits amb l'app mòbil, tràmits a la seu electrònica, TSE / CPS, vacunes i visats.

 

Les dades que es demanen en el formulari d'atenció al client de MUFACE que no són obligatòries són nom, telèfon, indicar si la persona que fa la consulta té la condició de mutualista de MUFACE, DNI o NIE i número d'afiliació a MUFACE. Les instruccions d'emplenament del formulari indiquen que en cas que la persona sigui mutualista de MUFACE, ha d'introduir el DNI o NIE o el número d'afiliació per poder-lo atendre de forma més personalitzada. Així mateix, a les instruccions s'indica la importància d'emplenar de manera correcta el camp d'adreça electrònica. Aquest serà mitjà pel qual es durà a terme l'atenció al client de MUFACE.

Puede encontrarlo en este enlace a la página web de la Mutualidad. Y también está disponible a través de la App para dispositivos móviles MUFACE.

 

Teléfono MUFACE (060)

El contacte amb MUFACE també es pot fer per via telefònica. El contacto telefónico se realiza a través del teléfono 060, que es un servicio común de la Administración del Estado en el que puede encontrar respuesta a su consulta. En caso necesario, pueden derivarle a un agente de la Oficina d'Información al Mutualista.
Además, para cuestiones concretas sobre trámites, puede acudir a las oficinas delegadas y a los servicios provinciales de MUFACE para resolver sus dudas.

Gestions per telèfon
Metge DKV les 24 h

Assessorament mèdic telefònic

Videoconsultes i xat amb especialistes
Videoconsultes i xat amb especialistes

A través de l'app Quiero cuidarme Más, siguis on siguis

Cobertura dental
Cobertura dental

Totes les nostres assegurances de salut inclouen servei dental sense cost addicional

Quadre mèdic
Quadre mèdic ampli

Més de 40.000 professionals mèdics i 1.000 centres sanitaris sense llistes d'espera

Ets client DKV

Truca'ns al

976 506 000

Exclusiu mutualistes

Truca'ns al

976 768 999

No ets client DKV