Atenció al client MUFACE

L'oficina d'atenció al mutualista és el lloc per a la resolució de dubtes sobre les prestacions

 

L'oficina d'atenció al mutualista és el lloc on els funcionaris públics afiliats a MUFACE poden resoldre els seus dubtes amb relació a les prestacions sanitàries a què tinguin dret, com l' assegurança mèdica per a funcionaris. Els mutualistes de MUFACE poden resoldre els seus dubtes a través del formulari per a consultes habilitat a la pàgina web de la mutualitat o als números de telèfon habilitats a l'efecte.

Veurem:

  • Formulari per a consultes

  • Telèfon 24 hores Muface

 

Formulari per a consultes

El formulari d'atenció al client de MUFACE és la primera eina que tenen els mutualistes de MUFACE. És un formulari en línia que, com s'indica a la pàgina web de MUFACE, és només per fer consultes. En cas que una persona vulgui fer algun altre tràmit, ha d'acudir a la seu electrònica de MUFACE.

 

Per emplenar el formulari d'atenció al client de MUFACE, el mutualista ha de completar una sèrie de camps. Els camps obligatoris són el correu electrònic, l'assumpte i la descripció. El mutualista de MUFACE pot escollir dins d'un desplegable l'assumpte de la seva consulta entre les opcions que es donen: assistència sanitària a l'estranger, assistència sanitària nacional, ajuda per a gent gran, ajudes familiars, ajudes socials, beneficiaris, canvi de dades, canvi d'entitat mèdica, certificats, conveni amb bancs o préstec hipotecari, cotització, excedència, farmàcia, fons especial, incapacitat permanent, incapacitat temporal, jubilació, mutualista, oficina del partícip, oficines de MUFACE, altres ajudes socials, altres motius de consulta, prestacions sanitàries, queixes i suggeriments, talonari de receptes, targeta d'afiliació de MUFACE, targeta sanitària de l'entitat mèdica, tècniques de reproducció assistida, tràmits amb l'app mòbil, tràmits a la seu electrònica, TSE / CPS, vacunes i visats.

 

Les dades que es demanen al formulari d'atenció al client de MUFACE però no són obligatòries són nom, telèfon, indicar si la persona que fa la consulta té la condició de mutualista de MUFACE, DNI o NIE i número d'afiliació a MUFACE. Les instruccions d'emplenament del formulari indiquen que en cas que la persona sigui mutualista de MUFACE, ha d'introduir el DNI o NIE o el número d'afiliació per poder-lo atendre de forma més personalitzada. Així mateix, a les instruccions s'indica la importància d'emplenar de manera correcta el camp d'adreça electrònica. Aquest serà mitjà pel qual es durà a terme l'atenció al client de MUFACE.

Pot trobar-ho en aquest enllaç a la pàgina web de la mutualitat. I també està disponible a través de l'app per a dispositius mòbils MUFACE.

 

Telèfon MUFACE (060)

El contacte amb MUFACE també es pot fer per via telefònica. El contacte telefònic es fa a través del telèfon 060, que és un servei comú de l'Administració de l'Estat en què pot trobar resposta a la seva consulta. En cas necessari, poden derivar-lo a un agent de l'Oficina d'Informació al Mutualista.
A més, per a qüestions concretes sobre tràmits, pot anar a les oficines delegades i als serveis provincials de MUFACE per resoldre els seus dubtes.

icona telèfon
Metge DKV les 24 h

Assessorament mèdic telefònic

icona videoconsulta mèdica
Videoconsultes i xat amb especialistes

A través de l'app Quiero cuidarme Más, siguis on siguis

icona assegurança dental
Cobertura dental

Totes les nostres assegurances de salut inclouen servei dental sense cost addicional

icona metge especialista
Quadre mèdic ampli

Més de 40.000 professionals mèdics i 1.000 centres sanitaris sense llistes d'espera

Ets client DKV

Truca'ns al

900 810 072

Exclusiu mutualistes

Truca'ns al

900 810 073

No ets client DKV