Preguntes freqüents sobre l'assegurança de la llar
Resolem els dubtes més freqüents sobre les assegurances de la llar

S'entén per continent el valor del mateix habitatge, de l'edificació en si: fonaments, murs, portes, finestres i sostres. Inclou construccions adjacents com patis, garatges, terrasses, piscines i instal·lacions esportives, així com les instal·lacions fixes (calefacció, subministraments d'aigua, llum, gas, panells solars, etc.). El terme contingut es refereix els béns personals, com el mobiliari (incloent-hi el fix de cuina i el bany), roba, llibres, música, objectes de decoració, aixovar domèstic, electrodomèstics, ordinadors i tecnologia, joies normals, etc. que es trobin dins l'immoble assegurat i siguin propietat de l'assegurat, els seus familiars o persones que convisquin al domicili. 
 

A més del servei d'assistència a la llar 24 hores i el servei de manetes, té contractats la reparació d'electrodomèstics i l'assistència informàtica i tecnològica, així com l'assistència psicològica telefònica i el Club de Salut i Benestar. 
 

És una ajuda professional a domicili per fer determinades feines de manteniment de la llar, detallades a les condicions generals de la pòlissa, amb garantia de sis mesos. Pots sol·licitar aquest servei un cop l'any (màxim tres hores). Només cal trucar a Assistència a la Llar (al telèfon 900 810 076) i el servei es farà entre les 9 i les 19 h, de dilluns a divendres (llevat de festius).  
 

Sí, amb l'assegurança de la llar de DKV tindràs cobertes les cinc primeres hores de la mà d'obra, així com els costos de desplaçament del professional que et repari l'electrodomèstic d'antiguitat inferior a set anys (rentadores, assecadores, rentaplats, frigorífic i televisor). Només pagaràs la peça danyada. 

Si vius de lloguer, també és fonamental assegurar la teva responsabilitat civil (RC) per fer front als danys que puguis ocasionar als béns del propietari i de terceres persones (veïns, etc.). Has de tenir en compte que si, per exemple, hi ha un incendi a la cuina, a més dels danys a l'habitatge, també es poden veure afectats (per exemple, a causa del fum) el celobert de la comunitat o altres habitatges. Les companyies d'aquests tercers perjudicats o ells mateixos et faran responsable dels danys ocasionats. Per això, la garantia més important és la RC, i la tindràs inclosa en assegurar el contingut. Quan ho facis, has de valorar els teus propis béns, així com els dels quals has de respondre a l'habitatge. És a dir, la totalitat dels béns, inclòs, per exemple, el mobiliari fix de cuina. 
 

Sí, és molt important. Contractant el continent, la pòlissa et cobrirà la responsabilitat civil immobiliària com a propietari de l'habitatge davant del llogater i de tercers. A més, de totes les garanties, com incendi, danys per aigua, robatori, etc. 
 

Per descomptat, si el que vols és tenir assegurat el teu habitatge. Al contrari del que pot semblar, que la comunitat asseguri l'edifici no implica que totes les parts que el componen quedin automàticament assegurades. A més de les parts privades, cal assegurar el mobiliari, perquè no és objecte de la pòlissa comunitària. I, per si no fos prou, ni la responsabilitat civil com a ocupant de l'habitatge ni la familiar estan cobertes. Per tot això, cal tenir una assegurança privativa si l'ocupant, propietari o llogater vol tranquil·litat i protegir adequadament el seu habitatge i les seves obligacions davant de tercers.  
 

Si tens assegurat el mobiliari o el contingut, tens coberta la responsabilitat civil en què puguis incórrer com a propietari del gos, a excepció d'aquells que tenen consideració de gossos potencialment perillosos de conformitat amb la llei.  
 

El millor és aprofitar el moment de renovació per fer el canvi. Hauràs de comunicar a la teva companyia asseguradora amb un mes d'antelació que vols donar-te de baixa. Una vegada hagis gestionat aquest tràmit, podràs contractar la teva nova assegurança de la llar indicant la data en què vols que el canvi es faci efectiu, per estar sempre protegit i no pagar de més.  
 

Si tens contractada una assegurança de la llar DKV, però t'agradaria modificar els capitals o afegir alguna cobertura, o si canvies d'habitatge, sempre pots adaptar la teva pòlissa a la nova situació. Consulta amb qualsevol dels nostres agents o mediadors, per telèfon o a qualsevol oficina, totes les opcions disponibles.  
 

Un conjunt de factors determina el preu final de la teva assegurança de la llar: modalitat, tipus d'habitatge, capitals per contractar, província, nombre de metres quadrats, acabats, o mesures de seguretat de la casa.  
 

Quan arribi el venciment de la pòlissa o en el moment de la contractació, pots escollir entre tres formes de pagament: anual, semestral o trimestral. Hi ha un import mínim per fraccionar. Consulta el teu agent, mediador o sucursal.  
 

Sí. No és obligatori contractar l'assegurança de la llar amb el banc amb què tens signada la hipoteca del pis. Pots triar lliurement l'asseguradora amb què vols contractar la pòlissa d'assegurança per a casa teva.  
 

Si es produeix un fet fortuït a la teva llar, com ara trencament de canonada, vidres, incendi, robatori… només has de dir-nos-ho per telèfon al 900 810 076. Estem disponibles les 24 hores del dia i els 365 dies de l'any.  
 

Resol tots els teus dubtes sobre les assegurances de la llar

T'oferim la informació necessària per a la contractació de la teva assegurança de la llar amb un llenguatge clar i transparent.

Preguntes freqüents

Què és una assegurança de la llar ecològica?

DKV EcoHogar t'ajuda a convertir la teva llar en un espai que cuidi de la teva salut i de la salut del planeta.

preguntes freqüents - qui

Què cobreix la meva assegurança de responsabilitat civil?

En general, cobreix les obligacions que hauríem d'afrontar com a conseqüència dels danys materials i personals causats a tercers.

Preguntes freqüents - diners

Com puc calcular el meu capital de continent i contingut?

Per calcular el valor del continent, et demanarem: Tipus d'habitatge, metres quadrats, qualitat de l'habitatge i província. Pel que fa al valor del contingut, DKV EcoHogar té en compte la indemnització a valor a nou, tal com es defineix a les condicions generals.

Preguntes freqüents - per què

Com puc assegurar les joies i els objectes de valor especial?

a DKV tens l'avantatge que en assegurar el contingut s'inclou un 10% d'aquest capital per a joies normals o habituals en un habitatge mitjà.

DKV Ecohogar

Busques una assegurança de la llar amb les millors cobertures i serveis?

Truca’ns sense compromís al 933 782 692 Perquè un expert t’informi i t’ajudi en el procés.

Ets client DKV

Truca'ns al

976 506 000

Exclusiu mutualistes

Truca'ns al

976 768 999

No ets client DKV