El Grup DKV a les xarxes socials

El Grup DKV està present en diferents xarxes socials mitjançant perfils relatius a les seves marques o altres continguts.

La companyia disposa d'un canal de comunicació amb els seus seguidors en què proporciona notícies, informació, consells de salut, etc., però que alhora també és un espai perquè aquests puguin adreçar-se a la companyia.

go

Per vetllar per la seguretat que circula en els nostres perfils socials i que pot afectar els nostres seguidors, el Grup DKV segueix les indicacions legals de cadascuna de les xarxes socials en què està present i espera que els seus seguidors també ho facin. A més, mitjançant aquest document volem compartir la nostra política de publicació de continguts, moderació i resposta de comentaris. En cas necessitar més informació sobre aquests aspectes, et pots adreçar a comunicacion@dkvseguros.es.
 

Per presentar una reclamació oficial la companyia disposa de diferents canals:

Continguts

El Grup DKV facilita continguts redaccionals i audiovisuals a través dels seus perfils que considera que poden ser d'interès general. En la majoria dels casos, l'autor d'aquests materials és la mateixa companyia, que els posa a disposició del seu públic perquè els consumeixi i els comparteixi. En cas de ser materials d'altres autors, sempre són referenciats.
 

Un dels objectius del Grup DKV és el foment d'hàbits de vida saludable, per la qual cosa hi ha molts continguts referents a la salut. El compromís de la companyia és oferir no només informació útil, sinó de qualitat i que provingui de fonts fiables. Aquesta informació mai no pot substituir la prescripció d'un facultatiu ni l'assessorament professional especialitzat. Per aquest motiu, recomanem sempre consultar assumptes relacionats amb la salut amb un metge i seguir les seves indicacions.
 

El Grup DKV no comparteix necessàriament les opinions expressades per tercers en els continguts enllaçats en els seus perfils.

Respostes

Els perfils del Grup DKV són un espai obert a la comunicació bidireccional entre la companyia i els seus seguidors. Tanmateix, recordem als nostres seguidors que els seus comentaris i opinions queden exposats a la resta de seguidors i a qualsevol cercador en línia, per la qual cosa no és recomanable facilitar dades personals.

 

Quan un assegurat faci una consulta relacionada amb la seva assegurança o el seu estat de salut, la companyia intentarà respondre mitjançant les missatgeries privades de cada xarxa social fins al punt permès per la legislació en matèria de protecció de dades. En cas de no ser possible resoldre una consulta o contestar una pregunta, s'indicaran els canals que poden garantir la privacitat i seguretat de les dades.

 

La companyia es reserva el dret de suprimir els comentaris publicats als seus perfils socials que consideri difamatoris, ofensius, malintencionats o que continguin un vocabulari inadequat. També s'eliminaran els missatges que pretenguin promocionar productes o serveis aliens a la companyia.

Privadesa

Com s'ha indicat anteriorment, els comentaris fets en els perfils del Grup DKV queden exposats al públic general sense que la companyia pugui rectificar-los, modificar-los o eliminar-los (excepte en els casos descrits a l'apartat 'Respostes’) amb posterioritat. Per tant, l'usuari hauria de conèixer les polítiques de privacitat de cada xarxa i assumir la seva responsabilitat sobre els comentaris, informacions o dades publicades.

 

Des del Grup DKV recomanem als nostres seguidors que protegeixin la seva privacitat i la dels altres, i que s'abstinguin d'incloure informació personal en els seus comentaris. Tampoc no és aconsellable compartir material relacionat amb les qüestions sobre les quals s'estigui dialogant, ja que podria contenir dades personals.

Seguretat

El Grup DKV recorda que la informació publicada a les xarxes socials s'emmagatzema en servidors propis de cadascuna d'aquestes plataformes, en la majoria de casos fora d'Espanya i, per tant, no subjectes a la legalitat espanyola.

 

Els enllaços publicats als perfils del Grup DKV que no enllacen amb una web o un document propi poden estar trencats, obsolets o caducats, sense que hi pugui intervenir. Pel que fa al contingut dels enllaços, la companyia no l'assumeix necessàriament, així com tampoc assumeix necessàriament les opinions incloses per tercers.

Ets client DKV

Truca'ns al

900 810 072

Exclusiu mutualistes

Truca'ns al

900 810 073

No ets client DKV