Contacte

A DKV volem agilitzar les teves gestions com a client d'una assegurança de quadre mèdic

Busques ajuda de DKV?

 

  • Troba la resposta a les teves preguntes i com gestionar-les de la forma més ràpida

  • Utilitza els mètodes de contacte específics per al teu tipus d'assegurança

  • Descobreix els avantatges i els serveis de salut extres que tens a la teva assegurança

go

Conceptes bàsics

Resolem els dubtes més freqüents sobre la teva assegurança de salut

Què és un condicionat?

És un contracte que recull els drets i les obligacions de DKV i de l'assegurat o prenedor. També rep el nom de "Condicions generals" i "Condicions particulars".

Període de carència

El període de carència és l'interval de temps, comptat a partir de l'entrada en vigor de la pòlissa, durant el qual no són efectives algunes de les cobertures. Pots consultar les carències a les condicions generals i particulars de la teva pòlissa.

Preexistències

La preexistència és aquella condició de la salut (per exemple, embaràs), alteració o trastorn orgànic, que existeix amb anterioritat al moment de la contractació de l'assegurança, independentment que hi hagi un diagnòstic mèdic.

Què és un copagament?

El copagament és l'import que hauràs d'abonar per cada acte mèdic realitzat, segons la modalitat d'assegurança que tinguis contractada. Pots veure l'import d'aquests copagaments a la "Taula de grups d'actes mèdics i copagaments" de les condicions particulars i/o especials de la teva pòlissa.

Des de quan puc fer ús de l'assegurança de salut?

Pots utilitzar la teva assegurança i anar al metge l'endemà de contractar la pòlissa, és a dir, des del primer dia en què entra en vigor. Llevat de per a alguns serveis que tenen període de carència, com ara intervencions quirúrgiques, hospitalització, part o trasplantaments.

En quins casos necessito autorització per part de DKV per fer ús de la pòlissa?

Cal autorització per a les proves diagnòstiques complexes i els tractaments, els trasllats en ambulància, les pròtesis i els implants, les sessions de psicoteràpia i els programes o les revisions preventius, així com per als ingressos hospitalaris.

Com sol·licitar una autorització?

si necessites fer-te una prova diagnòstica complexa o qualsevol altre acte que requereixi una autorització de DKV, pots sol·licitar-la a través dels canals digitals: App Activa o a través de la teva Àrea de Client. També la pots sol·licitar a través del nostre WhatsApp +34 960 160 602 o bé a través de l'adreça de correu electrònic autorizaciones@dkvseguros.es.

Com sol·licitar un duplicat de targeta o pòlissa?

si necessites un duplicat de targeta mèdica o del teu contracte d'assegurança, ho pots sol·licitar a través de l'App Activa DKV o bé a través de la seva Àrea de Client. També la pots sol·licitar a través del nostre WhatsApp +34 960 160 602 o bé a través del telèfon 900 810 072

Gestions a la teva pòlissa

Consulta les gestions més comunes sobre la teva pòlissa de salut

Consulta de quadre mèdic

Si necessites saber a quin Espai de Salut DKV o centre mèdic pots anar, pots consultar-ho a través de l'app Activa DKV o bé a través de la seva Àrea de Client. També la pots sol·licitar a través del nostre WhatsApp +34 960 160 602 o bé a través del telèfon 900 810 072

Sol·licitar una cita de telemedicina per trucada o vídeo

En cas que necessitis teleassistència d'un professional mèdic, ho pots sol·licitar a través de l'app QC+

Informació de copagaments o de rebuts

En cas que hagis de consultar l'import dels teus copagaments o rebuts o fer qualsevol gestió relacionada, com ara sol·licitar el pagament d'algun rebut pendent, ho pots fer a través dels canals digitals: App Activa o a través de la seva Àrea de Client. També la pots sol·licitar a través del nostre WhatsApp +34 960 160 602 o bé a través del telèfon 900 810 072.

Modificació de dades personals

Si necessites fer una modificació de les teves dades personals (nom i cognoms, adreça postal, telèfon o adreça, entre d'altres) o canviar el període de pagament dels rebuts o el número de compte bancari, ho pots sol·licitar a través de l'app Activa DKV o bé a través de l'Àrea de Client. També la pots sol·licitar a través del nostre WhatsApp +34 960 160 602 o bé a través del telèfon 900 810 072

Informació de cobertures

Si necessites conèixer en detall quines cobertures i serveis cobreix la pòlissa que tens contractada, et pots posar en contacte amb qualsevol de les nostres sucursals, o bé a través del nostre servei de WhatsApp +34 960 160 602 o pel telèfon 900 810 072.

Sol·licitar un certificat d'assegurament o d'assistència en viatge

En cas de necessitar un certificat que acrediti que tens cobertura assistencial durant un viatge a l'estranger o necessites un certificat d'assegurament, pots sol·licitar-ho a través de l'app Activa o a través de la teva Àrea de Client. També la pots sol·licitar a través del telèfon 900 810 8072.

Sol·licitar una autorització

Si necessites fer-te una prova diagnòstica complexa o qualsevol altre servei mèdic que requereixi una autorització de DKV, pots sol·licitar-la a través dels canals digitals: App Activa o a través de la teva Àrea de Client. També la pots sol·licitar a través del nostre WhatsApp +34 960 160 602 o bé a través de l'adreça de correu electrònic autorizaciones@dkvseguros.es

Sol·licitar la baixa

El prenedor que vulgui sol·licitar la baixa ho ha de fer per escrit com a mínim amb un mes d'antelació al venciment de la pòlissa. Les pòlisses de salut tenen com a venciment l'any natural, és a dir, el 31 de desembre. En la resta de pòlisses el venciment es produeix en complir cada anualitat des de la data de contractació.

Per donar-se de baixa per escrit, has d'incloure el DNI o NIF del prenedor, el número de pòlissa i la signatura d'aquest, i has de remetre la sol·licitud a les oficines per correu postal, per correu electrònic bajas@dkvseguros.es. També pots fer-ho anant a la teva oficina més pròxima o a través del nostre telèfon d'atenció al client 976 506 000 - 900 810 072 en l'horari: de dilluns a divendres, de 8 a 21 hores.

Més informació sobre el procés de donar-se de baixa d'una assegurança

Presentar una queixa o reclamació

Cadascuna de les queixes rebudes és una oportunitat per millorar la qualitat del servei al client, fet prioritari per a nosaltres. D'aquesta manera, i amb l'objectiu de protegir i assegurar els drets dels nostres clients, procurem donar una resposta el més eficient i ràpida possible, i mirem que el procés no s'allargui més del que sigui estrictament necessari. Per això, ens comprometem a donar-HI resposta en un termini màxim de dos mesos des de la presentació.

Per presentar una reclamació pots utilitzar qualsevol d'aquests canals:

 

Més informació sobre la tramitació de queixes o reclamacions aquí

Sol·licitud de duplicat de targeta o pòlissa

Si necessites un duplicat de targeta mèdica o del teu contracte d'assegurança, el pots sol·licitar a través de l'app Activa DKV o de la seva Àrea de Client. També la pots sol·licitar a través del nostre WhatsApp +34 960 160 602 o bé a través del telèfon 900 810 072

Canals digitals i apps

Posem a la teva disposició eines per fer-te la vida més fàcil i perquè tinguis cura de la teva salut

Activa DKV

Medicina i gestió de la teva assegurança

L'app de DKV amb la qual podràs gestionar tots els aspectes relacionats amb la teva assegurança i la teva salut.

app Quiero cuidarme Más

App Quiero cuidarme Más

Medicina

Gestió integral dels aspectes més importants relacionats amb la teva salut

Blog Quiero Cuidarme

Blog Quiero Cuidarme

Consells de salut

El blog de DKV amb el qual aprendràs a cuidar-te a través de consells de salut per a tota la família.

Accedeix al blog i subscriu-t'hi per rebre setmanalment els últims articles al correu electrònic.

Contractació telefònica
Àrea de client

Des de la teva Àrea de Client, podràs fer les principals gestions i consultes sobre la teva pòlissa de salut. Si tens qualsevol dubte, pots consultar el document de suport amb el manual d'usuari.

Contacta amb nosaltres

Gestions WhatsApp
WhatsApp

+34 960 160 602
Horari: De dilluns a divendres, de 8 a 21 h llevat de festius nacionals

 

Gestions telèfon
Telèfon d'Atenció al Client

900 810 072

Horari: De dilluns a divendres, de 8.00 a 21.00 h llevat de festius nacionals

gestions correu electrònic
Correu electrònic
Gestions oficines
Sucursals DKV

Demana cita i visita una de les nostres sucursals o oficines comercials DKV

Novetats DKV Club Salud y Bienestar
Gaudeix de descomptes i preus avantatjosos en serveis de salut.
DKV Club Salud y Bienestar

Per tenir contractada una assegurança de salut, a DKV Seguros, tindràs accés a múltiples descomptes i beneficis en serveis de salut i benestar per a tota la teva família.

Registrar-se al DKV Club Salud y Bienestar és gratuït i et permet accedir a diferents descomptes en una gran varietat de serveis, comptem amb una àmplia xarxa de marques i professionals.

Amb DKV Club Salud y Bienestar tens a la teva disposició diferents ofertes en els serveis: descomptes sobre el preu, preus reduïts, un mes de subscripció gratuïta en apps, sortejos, i molt més!

Ets client DKV

Truca'ns al

900 810 072

Exclusiu mutualistes

Truca'ns al

900 810 073

No ets client DKV