A DKV volem agilitzar les teves gestions com a client d'una assegurança de quadre mèdic
Busques ajuda de DKV?
-
Troba la resposta a les teves preguntes i com gestionar-les de la forma més ràpida
-
Utilitza els mètodes de contacte específics per al teu tipus d'assegurança
-
Descobreix els avantatges i els serveis de salut extres que tens a la teva assegurança
Conceptes bàsics
Què és un condicionat?
És un contracte que recull els drets i obligacions de DKV i de l'assegurat o prenedor. També es diu "Condicions generals" i "Condicions particulars".
Període de carència
El període de carència és l'interval de temps, comptat a partir de l'entrada en vigor de la pòlissa, durant el qual no són efectives algunes de les cobertures. Pots consultar les carències a les condicions generals i particulars de la teva pòlissa.
Preexistències
La preexistència és aquella condició de la salut (per exemple, embaràs), alteració o trastorn orgànic, que existeix amb anterioritat al moment de la contractació de l'assegurança, independentment que hi hagi un diagnòstic mèdic.
Què és un copagament?
El copagament és l'import que hauràs d'abonar per cada acte mèdic efectuat, segons la modalitat d'assegurança que tinguis contractada. Pots veure l'import d'aquests copagaments a la "Taula de grups d'actes mèdics i copagaments" de les condicions particulars i/o especials de la teva pòlissa.
Des de quan puc fer ús de l'assegurança de salut?
Pots utilitzar la teva assegurança i anar al metge l'endemà de contractar la pòlissa, és a dir, des del primer dia en què entra en vigor. Llevat de per a alguns serveis que tenen període de carència com ara intervencions quirúrgiques, hospitalització, part o trasplantaments.
En quins casos necessito autorització per part de DKV per fer ús de la pòlissa?
Com sol·licitar una autorització?
Com sol·licitar un duplicat de targeta o pòlissa?
Gestions a la teva pòlissa
Consulta de quadre mèdic
Si necessites saber a quin Espai de Salut DKV o centre mèdic pots anar, pots consultar-ho a través de l'App Activa DKV o bé a través de la seva Àrea de Client. També la pots sol·licitar a través del nostre WhatsApp +34 960 160 602 o bé a través del telèfon 900 810 072.
Sol·licitar una cita de telemedicina per trucada o vídeo
En cas que necessitis teleassistència per part d'un professional mèdic, la pots sol·licitar a través de l'app QC+
Informació de copagaments o de rebuts
Si necessites consultar l'import dels teus copagaments o rebuts o fer qualsevol gestió relacionada com ara sol·licitar el pagament d'algun rebut pendent, ho pots fer a través dels canals digitals: App Activa o a través de la seva Àrea de Client. També la pots sol·licitar a través del nostre WhatsApp +34 960 160 602 o bé a través del telèfon 900 810 072.
Modificació de dades personals
Si necessites fer una modificació de les teves dades personals (nom i cognoms, adreça postal, telèfon, adreça, entre altres) o canviar el període de pagament dels rebuts o el número de compte bancari, ho pots sol·licitar a través de l'app Activa DKV o bé a través de la seva Àrea de Client. També la pots sol·licitar a través del nostre WhatsApp +34 960 160 602 o bé a través del telèfon 900 810 072.
Informació de cobertures
Si necessites conèixer en detall quines cobertures i serveis cobreix la pòlissa que tens contractada, et pots posar en contacte amb qualsevol de les nostres sucursals, o bé a través del nostre servei de WhatsApp +34 960 160 602 o pel telèfon 900 810 072.
Sol·licitar un certificat d'assegurament o d'assistència en viatge
Sol·licitar una autorització
Sol·licitar la baixa
Presentar una queixa o reclamació
Sol·licitud de duplicat de targeta o pòlissa
Canals digitals i apps
Posem a la teva disposició eines per fer-te la vida més fàcil i perquè tinguis cura de la teva salut
Des de la teva Àrea de Client, podràs fer les principals gestions i consultes sobre la teva pòlissa de salut. Si tens qualsevol dubte, pots consultar el document de suport amb el manual d'usuari.
Contacta amb nosaltres
+34 960 160 602
Horari: De dilluns a divendres, de 8 a 21 h llevat de festius nacionals
Horari: De dilluns a divendres, de 8.00 a 21.00 h llevat de festius nacionals
Atenció al client: atencion.cliente@dkvseguros.es
Autoritzacions: autorizaciones@dkvseguros.es
Demana cita i visita una de les nostres sucursals o oficines comercials DKV
Per tenir contractada una assegurança de salut, a DKV Seguros, tindràs accés a múltiples descomptes i beneficis en serveis de salut i benestar per a tota la teva família.
Registrar-se al DKV Club Salud y Bienestar és gratuït i et permet accedir a diferents descomptes en una gran varietat de serveis, comptem amb una àmplia xarxa de marques i professionals.
Amb DKV Club Salud y Bienestar tens a la teva disposició diferents ofertes en els serveis: descomptes sobre el preu, preus reduïts, un mes de subscripció gratuïta en apps, sortejos, i molt més!