A DKV volem agilitzar les teves gestions com a client de l'assegurança DKV Personal Doctor

Busques ajuda de DKV?

  • Troba la resposta a les teves preguntes i com gestionar-les de la forma més ràpida

  • Utilitza els mètodes de contacte específics per al teu tipus d'assegurança

  • Descobreix els avantatges i els serveis de salut extres que tens a la teva assegurança

contacta amb dkv

Conceptes bàsics

Resolem els dubtes més freqüents sobre la teva assegurança dental

En què es diferencia Personal Doctor d'una altra assegurança de salut?

Amb Personal Doctor, tries al teu metge de capçalera, que es converteix en el teu metge de confiança, que t'acompanya i et guia en qualsevol moment perquè la teva relació amb la medicina sigui més pràctica i eficient. Et proposa els millors especialistes mèdics segons les teves necessitats i els millors plans de prevenció personalitzats per millorar la teva salut. Disposes de consultes i proves presencials i de prestació assistencial per xat o videotrucada 24 hores. A més, amb el teu assistent de salut, no t'hauràs de preocupar d'autoritzacions o cites, ja que aquestes gestions les fa l'assistent.

Què és un condicionat?

És un contracte que recull els drets i obligacions de DKV i de l'assegurat o prenedor. També es diu "Condicions generals" i "Condicions particulars".

Període de carència

El període de carència és l'interval de temps, comptat a partir de l'entrada en vigor de la pòlissa, durant el qual no són efectives algunes de les cobertures. Pots consultar les carències a les condicions generals i particulars de la teva pòlissa.

Preexistències

La preexistència és aquella condició de la salut (per exemple, embaràs), alteració o trastorn orgànic, que existeix amb anterioritat al moment de la contractació de l'assegurança, independentment que hi hagi un diagnòstic mèdic.

Des de quan puc fer ús de l'assegurança de salut?

Pots utilitzar la teva assegurança i anar al metge l'endemà de contractar la pòlissa, és a dir, des del primer dia en què entra en vigor. Llevat de per a alguns serveis que tenen període de carència com ara intervencions quirúrgiques, hospitalització, part o trasplantaments.

En quins casos necessito autorització per part de DKV per fer ús de la pòlissa i com la sol·licito?

En cas de necessitar una autorització per a algunes proves diagnòstiques complexes i tractaments, el teu assistent de salut serà qui s'encarregui de sol·licitar-les. Podràs consultar l'estat de les autoritzacions a la teva app Personal Doctor.

Gestions a la teva pòlissa

Consulta les gestions més comunes de la teva assegurança DKV Personal Doctor

Sol·licitar una autorització

Si necessites fer-te una prova diagnòstica complexa o qualsevol altre acte que requereixi autorització per part de DKV, serà el teu assistent personal de salut qui farà la gestió de sol·licitud per tu. Pots contactar amb el teu assistent de salut a través de l'app Personal Doctor, on podràs consultar l'estat de les autoritzacions.

Targeta mèdica

Disposes de la teva targeta digital a l'app Personal Doctor.

Documentació contractual de la teva pòlissa

Disposes de la documentació de la teva assegurança a la teva app Personal Doctor, a l'apartat La meva assegurança.

Consulta de quadre mèdic

A Personal Doctor no tenim un document o apartat amb el quadre mèdic. Si necessites anar a un especialista mèdic, posa't en contacte amb el teu metge personal, el qual et suggerirà diverses opcions on demanar cita i tenir una consulta presencial o virtual i no haver de perdre temps a cercar entre els més de 40.000 especialistes inclosos en el quadre mèdic DKV.

Sol·licitar una cita de telemedicina per trucada o vídeo

En cas que necessitis teleassistència per part d'un professional mèdic, ho pots sol·licitar a través de la teva app Personal Doctor.

Presentar una queixa o reclamació

Cadascuna de les queixes rebudes és una oportunitat per millorar la qualitat del servei al client, fet prioritari per a nosaltres. D'aquesta manera, i amb l'objectiu de protegir i assegurar els drets dels nostres clients, procurem donar una resposta el més eficient i ràpida possible, i mirem que el procés no s'allargui més del que sigui estrictament necessari. Per això, ens comprometem a donar-HI resposta en un termini màxim de dos mesos des de la presentació.

Per presentar una reclamació pots utilitzar qualsevol d'aquests canals:

 

Més informació sobre la tramitació de queixes o reclamacions aquí

Sol·licitar la baixa

El prenedor que vulgui sol·licitar la baixa ho ha de fer per escrit amb almenys un mes d'antelació al venciment de la pòlissa. Les pòlisses de salut tenen com a venciment l'any natural, és a dir, el 31 de desembre. En la resta de pòlisses el venciment es produeix en complir cada anualitat des de la data de contractació.

Per sol·licitar la baixa de la pòlissa de salut, el prenedor l'ha de sol·licitar per escrit amb almenys un mes d'antelació al venciment de la pòlissa (31 de desembre). Aquest escrit s'ha d'enviar a l'adreça de correu electrònic atencionclientedigital@personaldoctor.es indicant el número de document (NIF), el número de pòlissa i el motiu de la baixa.

Més informació sobre el procés de donar-se de baixa d'una assegurança

App Quiero cuidarme Más

El teu metge a la butxaca

Des de l'app, no només podràs contactar amb el teu 'Metge personal' i veure el teu calendari de cites mèdiques, sinó que tindràs accés a tota la teva informació i historial mèdic.

Xat d'ajuda
Mur o xat d'ajuda a l'app Personal Doctor amb atenció al client
Gestions WhatsApp
WhatsApp

+34 960 160 954

Horari: de dilluns a divendres, de 9 a 21 h, excepte caps de setmana i festius nacionals

Gestions telèfon
Telèfon d'Atenció al Client

900 812 315
Horari: de dilluns a divendres, de 9 a 21 h, excepte caps de setmana i festius nacionals

Novetats DKV Club Salud y Bienestar
Gaudeix de descomptes i preus avantatjosos en serveis de salut.
DKV Club Salud y Bienestar

Per tenir contractada una assegurança de salut, a DKV Seguros, tindràs accés a múltiples descomptes i beneficis en serveis de salut i benestar per a tota la teva família.

Registrar-se al DKV Club Salud y Bienestar és gratuït i et permet accedir a diferents descomptes en una gran varietat de serveis, comptem amb una àmplia xarxa de marques i professionals.

Amb DKV Club Salud y Bienestar tens a la teva disposició diferents ofertes en els serveis: descomptes sobre el preu, preus reduïts, un mes de subscripció gratuïta en apps, sortejos, i molt més!

Ets client DKV

Truca'ns al

900 810 072

Exclusiu mutualistes

Truca'ns al

900 810 073

No ets client DKV