A DKV volem agilitzar les teves gestions com a client d'una assegurança de reemborsament

Busques ajuda de DKV?

  • Troba la resposta a les teves preguntes i com gestionar-les de la forma més ràpida

  • Utilitza els mètodes de contacte específics per al teu tipus d'assegurança

  • Descobreix els avantatges i els serveis de salut extres que tens a la teva assegurança

contacta amb dkv

Conceptes bàsics

Resolem els dubtes més freqüents sobre la teva assegurança mèdica de reemborsament

Què és un condicionat?​

És un contracte que recull els drets i les obligacions de DKV i de l'assegurat o prenedor. També rep el nom de "Condicions generals" i "Condicions particulars".​

Període de carència​

El període de carència és l'interval de temps, comptat a partir de l'entrada en vigor de la pòlissa, durant el qual no són efectives algunes de les cobertures. Pots consultar les carències a les condicions generals i particulars de la teva pòlissa.​

Preexistències

La preexistència és aquella condició de la salut, alteració o trastorn orgànic que existeix amb anterioritat al moment de la contractació de l'assegurança, independentment que hi hagi un diagnòstic mèdic.​

Què és un copagament?​

El copagament és l'import que hauràs d'abonar per cada acte mèdic realitzat, segons la modalitat d'assegurança que tinguis contractada. Pots veure l'import d'aquests copagaments a la taula de grups d'actes mèdics i copagaments de les condicions particulars o especials de la teva pòlissa. Recorda consultar la pòlissa, ja que no tots els productes porten copagament.​

Des de quan puc fer ús de l'assegurança de salut?​

Pots utilitzar la teva assegurança i anar al metge l'endemà de contractar la pòlissa, és a dir, des del primer dia en què entra en vigor. Llevat de per a alguns serveis que tenen període de carència, com ara intervencions quirúrgiques, hospitalització, part o trasplantaments.​

En quins casos necessito autorització per part de DKV per fer ús de la pòlissa?​

Necessiten autorització les proves diagnòstiques complexes i els tractaments, trasllats en ambulància, pròtesis i implants, programes o revisions preventius, així com els ingressos hospitalaris.​

Gestions a la teva pòlissa

Consulta les gestions més comunes sobre la teva pòlissa de salut

Sol·licitar una autorització

Si necessites fer-te una prova diagnòstica complexa o qualsevol altre servei mèdic que requereixi una autorització de DKV, pots sol·licitar-la a través dels canals digitals: App Activa o a través de la teva Àrea de Client. També la pots sol·licitar a través del nostre WhatsApp +34 960 160 602 o bé a través de l'adreça de correu electrònic autorizaciones@dkvseguros.es

Sol·licitud de duplicat de targeta o pòlissa

Si necessites un duplicat de targeta mèdica o del teu contracte d'assegurança, el pots sol·licitar a través de l'app Activa DKV o de la seva Àrea de Client. També la pots sol·licitar a través del nostre WhatsApp +34 960 160 602 o bé a través del telèfon 900 810 07.

Consulta de quadre mèdic

Si necessites saber a quin Espai de Salut DKV o centre mèdic pots anar, pots consultar-ho a través de l'app Activa DKV o bé a través de la seva Àrea de Client. També la pots sol·licitar a través del nostre WhatsApp +34 960 160 602 o bé a través del telèfon 900 810 072

Sol·licitar una cita de telemedicina per trucada o vídeo

En cas que necessitis teleassistència d'un professional mèdic, ho pots sol·licitar a través de l'app QC+

Informació de copagaments o de rebuts

En cas que hagis de consultar l'import dels teus copagaments o rebuts o fer qualsevol gestió relacionada, com ara sol·licitar el pagament d'algun rebut pendent, ho pots fer a través dels canals digitals: App Activa o a través de la seva Àrea de Client. També la pots sol·licitar a través del nostre WhatsApp +34 960 160 602 o bé a través del telèfon 900 810 072 

Modificació de dades personals

Si necessites fer una modificació de les teves dades personals (nom i cognoms, adreça postal, telèfon o adreça, entre d'altres) o canviar el període de pagament dels rebuts o el número de compte bancari, ho pots sol·licitar a través de l'app Activa DKV o bé a través de l'Àrea de Client. També la pots sol·licitar a través del nostre WhatsApp +34 960 160 602 o bé a través del telèfon 900 810 072​

Sol·licitar la baixa

El prenedor que vulgui sol·licitar la baixa ho ha de fer per escrit com a mínim amb un mes d'antelació al venciment de la pòlissa. Les pòlisses de salut tenen com a venciment l'any natural, és a dir, el 31 de desembre. En la resta de pòlisses el venciment es produeix en complir cada anualitat des de la data de contractació.

Per donar-se de baixa per escrit, has d'incloure el DNI o NIF del prenedor, el número de pòlissa i la signatura d'aquest, i has de remetre la sol·licitud a les oficines per correu postal, per correu electrònic bajas@dkvseguros.es. També pots fer-ho anant a la teva oficina més pròxima o a través del nostre telèfon d'atenció al client 976 506 000 - 900 810 072 en l'horari: de dilluns a divendres, de 8 a 21 hores.

Més informació sobre el procés de donar-se de baixa d'una assegurança

Presentar una queixa o reclamació

Cadascuna de les queixes rebudes és una oportunitat per millorar la qualitat del servei al client, fet prioritari per a nosaltres. D'aquesta manera, i amb l'objectiu de protegir i assegurar els drets dels nostres clients, procurem donar una resposta el més eficient i ràpida possible, i mirem que el procés no s'allargui més del que sigui estrictament necessari. Per això, ens comprometem a donar-HI resposta en un termini màxim de dos mesos des de la presentació.

Per presentar una reclamació pots utilitzar qualsevol d'aquests canals:

 

Més informació sobre la tramitació de queixes o reclamacions aquí

Informació de cobertures

Si necessites conèixer en detall quines cobertures i serveis cobreix la pòlissa que tens contractada, et pots posar en contacte amb qualsevol de les nostres sucursals, o bé a través del nostre servei de WhatsApp +34 960 160 602 o pel telèfon 900 810 072. 

Sol·licitar un certificat d'assegurament o d'assistència en viatge

En cas de necessitar un certificat que acrediti que tens cobertura assistencial durant un viatge a l'estranger o un certificat d'assegurament, pots sol·licitar-ho a través la teva Àrea de Client o també a través del telèfon 900 810 8072.

Canals digitals i apps

Posem a la teva disposició eines per fer-te la vida més fàcil i perquè tinguis cura de la teva salut

Activa DKV

Gestió de client

L'app de DKV amb la qual podràs gestionar tots els aspectes relacionats amb la teva assegurança i la teva salut.

app Quiero cuidarme Más

App Quiero cuidarme Más

Medicina

Quiero cuidarme Más és la porta d'accés a la salut digital de DKV. Per ser atès per un professional mèdic a través de trucada o vídeo, et convidem a baixar-te aquesta aplicació al mòbil.​

Blog Quiero Cuidarme

Blog Quiero Cuidarme

Consells de salut

El blog de DKV amb el qual aprendràs a cuidar-te a través de consells de salut per a tota la família. Accedeix al blog i subscriu-t'hi per rebre setmanalment els últims articles al correu electrònic.

Contractació telefònica
Àrea de client

Des de la teva Àrea de Client, podràs fer les principals gestions i consultes sobre la teva pòlissa de salut. Si tens qualsevol dubte, pots consultar el document de suport amb el manual d'usuari.

Contacta amb nosaltres

Gestions WhatsApp
WhatsApp

+34 960 160 602
Horari: De dilluns a divendres, de 8 a 21 h llevat de festius nacionals

Gestions per telèfon
Telèfon d'atenció al client

900 814 390

Horari de dilluns a divendres, de 8 a 21 h llevat de festius nacionals​

gestions correu electrònic
Correu electrònic

Si tens una pòlissa de Mundisalud o Residentes: 
dkvreembolso@dkvseguros.es

Si tens una pòlissa TopHealth
dkvtophealth@dkvseguros.es

Autoritzacions
autorizaciones@dkvseguros.es

Gestions oficines
Sucursals i oficines DKV

Demana cita i visita una de les nostres sucursals o oficines comercials DKV

Novetats DKV Club Salud y Bienestar
Gaudeix de descomptes i preus avantatjosos en serveis de salut.
DKV Club Salud y Bienestar

Per tenir contractada una assegurança de salut, a DKV Seguros, tindràs accés a múltiples descomptes i beneficis en serveis de salut i benestar per a tota la teva família.

Registrar-se al DKV Club Salud y Bienestar és gratuït i et permet accedir a diferents descomptes en una gran varietat de serveis, comptem amb una àmplia xarxa de marques i professionals.

Amb DKV Club Salud y Bienestar tens a la teva disposició diferents ofertes en els serveis: descomptes sobre el preu, preus reduïts, un mes de subscripció gratuïta en apps, sortejos, i molt més!

Ets client DKV

Truca'ns al

900 810 072

Exclusiu mutualistes

Truca'ns al

900 810 073

No ets client DKV