Gestions en la teva assegurança de reemborsament
Busques ajuda de DKV?
-
Troba la resposta a les teves preguntes i com gestionar-les de la forma més ràpida
-
Utilitza els mètodes de contacte específics per al teu tipus d'assegurança
-
Descobreix els avantatges i els serveis de salut extres que tens a la teva assegurança

Gestions en la teva assegurança
Consulta les gestions més comunes sobre la teva assegurança mèdica de reemborsament
Sol·licitar una autorització
Si necessites fer-te una prova diagnòstica complexa o qualsevol altre servei mèdic que requereixi una autorització de DKV, pots sol·licitar-la a través dels canals digitals: App Activa o a través de la teva Àrea de Client. També la pots sol·licitar a través del nostre WhatsApp +34960160602 o bé a través de l'adreça de correu electrònic autorizaciones@dkvseguros.es.
Sol·licitud de duplicat de targeta o pòlissa
Si necessites un duplicat de targeta mèdica o del teu contracte d'assegurança, el pots sol·licitar a través de l'app Activa DKV o de la seva Àrea de Client. També la pots sol·licitar a través del nostre WhatsApp +34960160602 o bé a través del telèfon 900 810 07.
Consulta de quadre mèdic
Si necessites saber a quin Espai de Salut DKV o centre mèdic pots acudir, ho pots consultar a través de l'app Activa DKV o bé a través de la teva àrea de client. També ho pots sol·licitar a través del nostre WhatsApp +34960160602 o bé a través del telèfon 900 810 072
Sol·licitar una cita de telemedicina per trucada o vídeo
En cas que necessitis teleassistència per part d'un professional mèdic, la pots sol·licitar a través de l'app QC+
Informació de copagaments o de rebuts
Si necessites consultar l'import dels teus copagaments o rebuts o fer qualsevol gestió relacionada com ara sol·licitar el pagament d'algun rebut pendent, ho pots fer a través dels canals digitals: App Activa o a través de la seva Àrea de Client. També la pots sol·licitar a través del nostre WhatsApp +34960160602 o bé a través del telèfon 900 810 072
Modificació de dades personals
Sol·licitar la baixa
Presentar una queixa o reclamació
Informació de cobertures
Sol·licitar un certificat d'assegurament o d'assistència en viatge
Posa't en contacte amb nosaltres
Si necessites que el nostre equip d'atenció al client t'ajudi, o parlar amb un metge, utilitza els nostres mètodes de contacte gratuïts.
Escriu-nos per WhatsApp de dilluns a divendres, de 08.00 a 21.00 h (excepte festius nacionals)
Horari d'atenció telefònica de dilluns a divendres, de 08.00 a 21.00 h (excepte festius nacionals)
Envia'ns la teva consulta quan vulguis per email, o sol·licita i gestiona autoritzacions.
Servei mèdic telefònic 24 hores, cada dia de l'any, i si estàs de viatge a l'estranger.
Descobreix els serveis de salut del DKV Club Salud y Bienestar
Accedeix a descomptes exclusius en serveis de salut i benestar complementaris a la teva assegurança: fisioteràpia, benestar, nutrició, psicologia, i molt més.

DKV Club Salud y Bienestar
Per tenir contractada una assegurança de salut, a DKV Seguros, tindràs accés a múltiples descomptes i beneficis en serveis de salut i benestar per a tota la teva família: descomptes sobre el preu, preus reduïts, un mes de subscripció gratis a apps, sorteigs, i molt més!
Conceptes bàsics
Resolem els dubtes més freqüents sobre la teva assegurança mèdica de reemborsament
Què és un condicionat?
És un contracte que recull els drets i obligacions de DKV i de l'assegurat o prenedor. També es diu "Condicions generals" i "Condicions particulars".
Període de carència
El període de carència és l'interval de temps, comptat a partir de l'entrada en vigor de la pòlissa, durant el qual no són efectives algunes de les cobertures. Pots consultar les carències a les condicions generals i particulars de la teva pòlissa.
Preexistències
La preexistència és aquella condició de la salut, alteració o trastorn orgànic que existeix amb anterioritat al moment de la contractació de l'assegurança, independentment que hi hagi un diagnòstic mèdic.
Què és un copagament?
El copagament és l'import que hauràs d'abonar per cada acte mèdic efectuat, segons la modalitat d'assegurança que tinguis contractada. Pots veure l'import d'aquests copagaments a la taula de grups d'actes mèdics i copagaments de les condicions particulars o especials de la teva pòlissa. Recorda consultar la pòlissa, ja que no tots els productes porten copagament.
Des de quan puc fer ús de l'assegurança de salut?
Pots utilitzar la teva assegurança i anar al metge l'endemà de contractar la pòlissa, és a dir, des del primer dia en què entra en vigor. Llevat de per a alguns serveis que tenen període de carència com ara intervencions quirúrgiques, hospitalització, part o trasplantaments.