Gestions en la teva assegurança de reemborsament

Busques ajuda de DKV?

  • Troba la resposta a les teves preguntes i com gestionar-les de la forma més ràpida

  • Utilitza els mètodes de contacte específics per al teu tipus d'assegurança

  • Descobreix els avantatges i els serveis de salut extres que tens a la teva assegurança

contacta amb dkv

Gestions en la teva assegurança

Consulta les gestions més comunes sobre la teva assegurança mèdica de reemborsament

Sol·licitar una autorització

Si necessites fer-te una prova diagnòstica complexa o qualsevol altre servei mèdic que requereixi una autorització de DKV, pots sol·licitar-la a través dels canals digitals: App Activa o a través de la teva Àrea de Client. També la pots sol·licitar a través del nostre WhatsApp +34960160602 o bé a través de l'adreça de correu electrònic autorizaciones@dkvseguros.es

Sol·licitud de duplicat de targeta o pòlissa

Si necessites un duplicat de targeta mèdica o del teu contracte d'assegurança, el pots sol·licitar a través de l'app Activa DKV o de la seva Àrea de Client. També la pots sol·licitar a través del nostre WhatsApp +34960160602 o bé a través del telèfon 900 810 07.

Consulta de quadre mèdic

Si necessites saber a quin Espai de Salut DKV o centre mèdic pots acudir, ho pots consultar a través de l'app Activa DKV o bé a través de la teva àrea de client. També ho pots sol·licitar a través del nostre WhatsApp +34960160602 o bé a través del telèfon 900 810 072

Sol·licitar una cita de telemedicina per trucada o vídeo

En cas que necessitis teleassistència per part d'un professional mèdic, la pots sol·licitar a través de l'app QC+

Informació de copagaments o de rebuts

Si necessites consultar l'import dels teus copagaments o rebuts o fer qualsevol gestió relacionada com ara sol·licitar el pagament d'algun rebut pendent, ho pots fer a través dels canals digitals: App Activa o a través de la seva Àrea de Client. També la pots sol·licitar a través del nostre WhatsApp +34960160602 o bé a través del telèfon 900 810 072

Modificació de dades personals

Si necessites fer una modificació de les teves dades personals (nom i cognoms, adreça postal, telèfon, adreça, entre altres) o canviar el període de pagament dels rebuts o el número de compte bancari, ho pots sol·licitar a través de l'app Activa DKV o bé a través de la seva Àrea de Client. També la pots sol·licitar a través del nostre WhatsApp +34960160602 o bé a través del telèfon 900 810 072

Sol·licitar la baixa

El prenedor que vulgui sol·licitar la baixa ho ha de fer per escrit amb almenys un mes d'antelació al venciment de la pòlissa. Les pòlisses de salut tenen com a venciment l'any natural, és a dir, el 31 de desembre. En la resta de pòlisses el venciment es produeix en complir cada anualitat des de la data de contractació.

Per donar-se de baixa per escrit, has d'incloure el DNI o NIF del prenedor, el número de pòlissa i la signatura d'aquest, i has de remetre la sol·licitud a les oficines per correu postal, per correu electrònic bajas@dkvseguros.es. També pots fer-ho anant a la teva oficina més pròxima o a través del nostre telèfon d'atenció al client 976 506 000 - 900 810 072 en l'horari: de dilluns a divendres, de 8 a 21 hores.

Més informació

Presentar una queixa o reclamació

Cadascuna de les queixes rebudes és una oportunitat per millorar la qualitat del servei al client, fet prioritari per a nosaltres. D'aquesta manera, i amb l'objectiu de protegir i assegurar els drets dels nostres clients, procurem donar una resposta el més eficient i ràpida possible, i mirem que el procés no s'allargui més del que sigui estrictament necessari. Per això, ens comprometem a donar-HI resposta en un termini màxim de dos mesos des de la presentació.

Per presentar una reclamació pots utilitzar qualsevol d'aquests canals:

 

Més informació

Informació de cobertures

Si necessites conèixer detalladament quines cobertures i serveis et cobreix la pòlissa que tens contractada, et pots posar en contacte amb qualsevol de les nostres sucursals, o bé a través del nostre servei de WhatsApp +34960160602 o pel telèfon 900 810 072

Sol·licitar un certificat d'assegurament o d'assistència en viatge

En cas de necessitar un certificat que acrediti que tens cobertura assistencial durant un viatge a l'estranger o necessites un certificat d'assegurament, ho pots sol·licitar a través de la teva Àrea de Client o també a través del telèfon 900 810 072

Posa't en contacte amb nosaltres

Si necessites que el nostre equip d'atenció al client t'ajudi, o parlar amb un metge, utilitza els nostres mètodes de contacte gratuïts.
 

WhatsApp

Escriu-nos per WhatsApp de dilluns a divendres, de 08.00 a 21.00 h (excepte festius nacionals)

 

Atenció al client

Horari d'atenció telefònica de dilluns a divendres, de 08.00 a 21.00 h (excepte festius nacionals)
 

Correu electrònic

Envia'ns la teva consulta quan vulguis per email, o sol·licita i gestiona autoritzacions.
 

Atenció mèdica

Servei mèdic telefònic 24 hores, cada dia de l'any, i si estàs de viatge a l'estranger.
 

Eines i canals DKV

Posem a la teva disposició eines per fer-te la vida més fàcil i perquè tinguis cura de la teva salut

 

Container_slide

Àrea de client

Consulta la informació de la teva pòlissa, fes les principals gestions i resol dubtes a través del nostre xat.

Container_slide

app Activa DKV

L'app amb la qual gestionar la teva assegurança: consultar quadre mèdic, gestionar autoritzacions i reemborsaments, targeta mèdica, documentació, pagaments, etc.

Container_slide
la meva farmàcia

App Quiero cuidarme Más

Gestió integral de la teva salut: videoconsultes amb especialistes, xat mèdic 24 h, petició de cites, receptes, coach, psicologia, etc.

Container_slide

Oficines

Demana cita en línia i visita una de les nostres oficines DKV per a una atenció presencial personalitzada.

Descobreix els serveis de salut del DKV Club Salud y Bienestar

Accedeix a descomptes exclusius en serveis de salut i benestar complementaris a la teva assegurança: fisioteràpia, benestar, nutrició, psicologia, i molt més.

Novetats DKV Club Salud y Bienestar

DKV Club Salud y Bienestar

Per tenir contractada una assegurança de salut, a DKV Seguros, tindràs accés a múltiples descomptes i beneficis en serveis de salut i benestar per a tota la teva família: descomptes sobre el preu, preus reduïts, un mes de subscripció gratis a apps, sorteigs, i molt més!

 

Conceptes bàsics

Resolem els dubtes més freqüents sobre la teva assegurança mèdica de reemborsament

Què és un condicionat?​

És un contracte que recull els drets i obligacions de DKV i de l'assegurat o prenedor. També es diu "Condicions generals" i "Condicions particulars".​

Període de carència​

El període de carència és l'interval de temps, comptat a partir de l'entrada en vigor de la pòlissa, durant el qual no són efectives algunes de les cobertures. Pots consultar les carències a les condicions generals i particulars de la teva pòlissa.​

Preexistències

La preexistència és aquella condició de la salut, alteració o trastorn orgànic que existeix amb anterioritat al moment de la contractació de l'assegurança, independentment que hi hagi un diagnòstic mèdic.​

Què és un copagament?​

El copagament és l'import que hauràs d'abonar per cada acte mèdic efectuat, segons la modalitat d'assegurança que tinguis contractada. Pots veure l'import d'aquests copagaments a la taula de grups d'actes mèdics i copagaments de les condicions particulars o especials de la teva pòlissa. Recorda consultar la pòlissa, ja que no tots els productes porten copagament.​

Des de quan puc fer ús de l'assegurança de salut?​

Pots utilitzar la teva assegurança i anar al metge l'endemà de contractar la pòlissa, és a dir, des del primer dia en què entra en vigor. Llevat de per a alguns serveis que tenen període de carència com ara intervencions quirúrgiques, hospitalització, part o trasplantaments.​

En quins casos necessito autorització per part de DKV per fer ús de la pòlissa?​

Necessiten autorització les proves diagnòstiques complexes i els tractaments, trasllats en ambulància, pròtesis i implants, programes o revisions preventius, així com els ingressos hospitalaris.​