A DKV volem agilitzar les teves gestions com a client de l'assegurança DKV Personal Doctor
Busques ajuda de DKV?
-
Troba la resposta a les teves preguntes i com gestionar-les de la forma més ràpida
-
Utilitza els mètodes de contacte específics per al teu tipus d'assegurança
-
Descobreix els avantatges i els serveis de salut extres que tens a la teva assegurança
Conceptes bàsics
En què es diferencia Personal Doctor d'una altra assegurança de salut?
Amb Personal Doctor, tries al teu metge de capçalera, que es converteix en el teu metge de confiança, que t'acompanya i et guia en qualsevol moment perquè la teva relació amb la medicina sigui més pràctica i eficient. Et proposa els millors especialistes mèdics segons les teves necessitats i els millors plans de prevenció personalitzats per millorar la teva salut. Disposes de consultes i proves presencials i de prestació assistencial per xat o videotrucada 24 hores. A més, amb el teu assistent de salut, no t'hauràs de preocupar d'autoritzacions o cites, ja que aquestes gestions les fa l'assistent.
Què és un condicionat?
És un contracte que recull els drets i obligacions de DKV i de l'assegurat o prenedor. També es diu "Condicions generals" i "Condicions particulars".
Període de carència
El període de carència és l'interval de temps, comptat a partir de l'entrada en vigor de la pòlissa, durant el qual no són efectives algunes de les cobertures. Pots consultar les carències a les condicions generals i particulars de la teva pòlissa.
Preexistències
La preexistència és aquella condició de la salut (per exemple, embaràs), alteració o trastorn orgànic, que existeix amb anterioritat al moment de la contractació de l'assegurança, independentment que hi hagi un diagnòstic mèdic.
Des de quan puc fer ús de l'assegurança de salut?
Pots utilitzar la teva assegurança i anar al metge l'endemà de contractar la pòlissa, és a dir, des del primer dia en què entra en vigor. Llevat de per a alguns serveis que tenen període de carència com ara intervencions quirúrgiques, hospitalització, part o trasplantaments.
En quins casos necessito autorització per part de DKV per fer ús de la pòlissa i com la sol·licito?
Gestions a la teva pòlissa
Sol·licitar una autorització
Si necessites fer-te una prova diagnòstica complexa o qualsevol altre acte que requereixi autorització per part de DKV, serà el teu assistent personal de salut qui farà la gestió de sol·licitud per tu. Pots contactar amb el teu assistent de salut a través de l'app Personal Doctor, on podràs consultar l'estat de les autoritzacions.
Targeta mèdica
Disposes de la teva targeta digital a l'app Personal Doctor.
Documentació contractual de la teva pòlissa
Disposes de la documentació de la teva assegurança a la teva app Personal Doctor, a l'apartat La meva assegurança.
Consulta de quadre mèdic
A Personal Doctor no tenim un document o apartat amb el quadre mèdic. Si necessites anar a un especialista mèdic, posa't en contacte amb el teu metge personal, el qual et suggerirà diverses opcions on demanar cita i tenir una consulta presencial o virtual i no haver de perdre temps a cercar entre els més de 40.000 especialistes inclosos en el quadre mèdic DKV.
Sol·licitar una cita de telemedicina per trucada o vídeo
En cas que necessitis teleassistència per part d'un professional mèdic, ho pots sol·licitar a través de la teva app Personal Doctor.
Presentar una queixa o reclamació
Sol·licitar la baixa
Horari: de dilluns a divendres, de 9 a 21 h, excepte caps de setmana i festius nacionals
900 812 315
Horari: de dilluns a divendres, de 9 a 21 h, excepte caps de setmana i festius nacionals
Per tenir contractada una assegurança de salut, a DKV Seguros, tindràs accés a múltiples descomptes i beneficis en serveis de salut i benestar per a tota la teva família.
Registrar-se al DKV Club Salud y Bienestar és gratuït i et permet accedir a diferents descomptes en una gran varietat de serveis, comptem amb una àmplia xarxa de marques i professionals.
Amb DKV Club Salud y Bienestar tens a la teva disposició diferents ofertes en els serveis: descomptes sobre el preu, preus reduïts, un mes de subscripció gratuïta en apps, sortejos, i molt més!