Com fer un comunicat en una assegurança de la llar: Guia Pas a Pas 

 

En aquest article t'expliquem pas a pas com notificar a la teva asseguradora un incident relacionat amb la teva assegurança de la llar:

 

1. Recopilar la informació necessària

 

El primer pas és aconseguir tota la informació necessària sobre el sinistre. Això inclou una descripció clara del que ha passat, la data i hora de l'incident i qualsevol altra dada rellevant que pugui ajudar l'asseguradora a entendre la situació. Si es tracta d'un robatori o atracament, és necessari aportar la denúncia davant l'autoritat competent. Aquesta documentació serà fonamental a l'hora d'efectuar un comunicat a la teva asseguradora.

 

2. Contactar amb la teva asseguradora

 

El pas següent és contactar amb la teva companyia d'assegurances i proporcionar-los tots els detalls sobre l'incident. Pregunta sobre el procediment que has de seguir per formalitzar la teva reclamació i tingues a mà la teva pòlissa d'assegurança per facilitar aquesta cerca d'informació.

 

3. Avaluació del pèrit

 

Després de fer el comunicat, és possible que un pèrit de danys es desplaci fins a la teva llar per avaluar la situació. Això determinarà la quantia amb què la teva asseguradora t'indemnitzarà. No oblidis guardar una còpia de tots els documents que enviïs a l'asseguradora i de les comunicacions que mantinguis amb ells. 

 

4. Compensació econòmica 

 

Finalment, una vegada s'hagi aprovat la teva reclamació, rebràs la compensació corresponent d'acord amb els termes de la teva pòlissa.

 

Si consideres que la resposta de l'asseguradora no és adequada, hi ha vies d'apel·lació i reclamacions que pots seguir.  I si encara no tens assegurança de la llar o estàs buscant canviar-la, et recomanem que facis un cop d'ull a la nostra assegurança de Hogar DKV.

La teva assegurança DKV Hogar des de 10,70 €/mes

  • Assistència a la llar 24 hores.

  • Servei manetes i reparació d'electrodomèstics.

  • Descompte en l'assegurança per a segon habitatge.

  • Diferents opcions per triar la teva assegurança, segons les cobertures que necessitis.

Ets client DKV

Truca'ns al

900 810 072

Exclusiu mutualistes

Truca'ns al

900 810 073

No ets client DKV