Quins períodes de carència tenen les assegurances de salut?
 

En les pòlisses de salut existeix un període de temps conegut com a «carència», que és el que passa des que entra en vigor la pòlissa fins que pots utilitzar alguns dels seus serveis.

No pots contractar una assegurança i l'endemà ser ingressada o bé iniciar un tractament o qualsevol operació d'envergadura, llevat de casos d'urgència vital.

Normalment, aquest període de carència fa referència a proves diagnòstiques amb alta tecnologia, intervencions quirúrgiques o altres qüestions, diguem-ho així, més sofisticades. Tanmateix, hi ha molts serveis, com ara la visita a un metge especialista o una neteja dental, dels quals podràs gaudir des del primer dia.
 

És important saber que una carència no implica que no puguis utilitzar un determinat servei mèdic, sinó que hauràs d'esperar un temps fins a poder fer-ne ús. A DKV, els períodes de carència, habituals en tots els productes, són els següents:

  1. Les intervencions quirúrgiques i l'hospitalització, incloent-hi les pròtesis quirúrgiques, per qualsevol motiu i naturalesa, que tenen un període de carència de sis mesos, excepte en els casos d'urgència vital o accident.

  2. L'assistència de qualsevol tipus de part (llevat de part prematur) o cesària, el període de carència de la qual és de vuit mesos. 

  3. Els trasplantaments tenen un període de carència de dotze mesos. 

  4. L'assistència sanitària per infecció del VIH/SIDA té un període d'exclusió de dotze mesos (vegeu la definició de «període d'exclusió» en l'apartat 2 «Conceptes bàsics. Definicions»). 

  5. L'estudi biomecànic de la marxa o la petjada, cobertura complementària exclusiva del DKV Integral de modalitat individual, té un període de carència de 6 mesos. 


DKV també posa a la teva disposició altres assegurances amb cobertures addicionals, que poden tenir algun període de carència addicional.

Ets client DKV

Truca'ns al

900 810 072

Exclusiu mutualistes

Truca'ns al

900 810 073

No ets client DKV