A DKV volem agilitzar les teves gestions com a client d'una assegurança d'accidents
Busques ajuda de DKV?
-
Troba la resposta a les teves preguntes i com gestionar-les de la forma més ràpida
-
Utilitza els mètodes de contacte específics per al teu tipus d'assegurança
-
Descobreix els avantatges i els serveis de salut extres que tens a la teva assegurança
Conceptes bàsics
Què cobreix una assegurança d'accidents?
Una assegurança que garanteix, en funció de les garanties contractades, una indemnització en forma de capital, el cobrament d'una renda diària o la prestació d'un servei pels accidents que l'assegurat pugui patir.
Quins serveis tinc inclosos en la meva pòlissa d'accidents?
DKV Accidentes, una assegurança amb què, en cas d'accident, tindreu assegurat el pagament d'una indemnització per cobrir els imprevistos que puguin sorgir. Podràs personalitzar la teva assegurança amb cobertures com ara: assistència mèdica, indemnització diària per hospitalització, per invalidesa temporal, etc. A més, tindràs uns diners addicionals en cas d'invalidesa permanent o defunció per accident de circulació.
Serveis addicionals en la teva pòlissa d'accidents
Línia mèdica telefònica: Un metge telefònic disponible les 24 h, línia mèdica pediàtrica 24 h per atendre la salut dels teus fills en qualsevol moment. La millor gamma de línies especialitzades del mercat: línia mèdica de l'embaràs, de la dona, nutricional i d'obesitat infantil, entre d'altres.
Segona opinió mèdica per a malalties greus: Tingues la seguretat de rebre el millor tractament possible amb una segona opinió mèdica en cas de malaltia greu.
Acceso a DKV Club de Salud & Bienestar: Accediràs a un catàleg de serveis de salut i benestar al millor preu: Cirurgia refractiva de la miopia, hipermetropia i astigmatisme, medicina estètica, estudi biomecànic de la marxa, tractaments de fertilitat, rehabilitació del sòl pelvià, òptica i ortopèdica, plans per deixar de fumar, nutricionista i serveis esportius, etc.
Gestions a la teva pòlissa
Sol·licitud de duplicat de pòlissa
Si necessites un duplicat del teu contracte d'assegurança, el pots sol·licitar a través de l'app Activa DKV o bé a través de la seva Àrea de Client. També la pots sol·licitar a través del nostre WhatsApp +34 960 160 602 o bé a través del telèfon 900 810 072.
Modificació de dades personals
Si necessites fer una modificació de les teves dades personals (nom i cognoms, adreça postal, telèfon, adreça, entre altres) o canviar el període de pagament dels rebuts o el número de compte bancari, ho pots sol·licitar a través de l'app Activa DKV o bé a través de la seva Àrea de Client. També la pots sol·licitar a través del nostre WhatsApp +34 960 160 602 o bé a través del telèfon 900 810 072.
Sol·licitar la baixa
El prenedor que vulgui sol·licitar la baixa ho ha de fer per escrit amb almenys un mes d'antelació al venciment de la pòlissa. Les pòlisses de salut tenen com a venciment l'any natural, és a dir, el 31 de desembre; a la resta de pòlisses (com la de decessos, en aquest cas), el venciment es produeix en complir cada anualitat des de la data de contractació.
Per donar-se de baixa per escrit, has d'incloure el DNI o NIF del prenedor, el número de pòlissa i la signatura d'aquest, i has de remetre la sol·licitud a les oficines per correu postal, per correu electrònic bajas@dkvseguros.es. També pots fer-ho anant a la teva oficina més pròxima o a través del nostre telèfon d'atenció al client 976 506 000 - 900 810 072 en l'horari: de dilluns a divendres, de 8 a 21 hores.
Més informació sobre el procés de donar-se de baixa d'una assegurança
Presentar una queixa o reclamació
Cadascuna de les queixes rebudes és una oportunitat per millorar la qualitat del servei al client, fet prioritari per a nosaltres. D'aquesta manera, i amb l'objectiu de protegir i assegurar els drets dels nostres clients, procurem donar una resposta el més eficient i ràpida possible, i mirem que el procés no s'allargui més del que sigui estrictament necessari. Per això, ens comprometem a donar-HI resposta en un termini màxim de dos mesos des de la presentació.
Per presentar una reclamació pots utilitzar qualsevol d'aquests canals:
A través d'un formulari que trobaràs en el àrea de client
Per correu electrònic: defensacliente@dkvseguros.es.
Per correu postal a: Torre DKV. Avda. María Zambrano, 31 - 50018 - Saragossa.
Acudint a qualsevol de les nostres oficines.
Més informació sobre la tramitació de queixes o reclamacions aquí
Informació de cobertures
Si necessites conèixer en detall quines cobertures i serveis cobreix la pòlissa que tens contractada, et pots posar en contacte amb qualsevol de les nostres sucursals, o bé a través del nostre servei de WhatsApp +34 960 160 602 o pel telèfon 900 810 072.
Canals digitals i apps
Posem a la teva disposició eines per fer-te la vida més fàcil i perquè tinguis cura de la teva salut
+34 960 160 602
Horari: De dilluns a divendres, de 8 a 21 h llevat de festius nacionals
900 810 072
Horari: de dilluns a divendres, de 8 a 21 h llevat de festius nacionals
Demana cita i visita una de les nostres sucursals o oficines comercials DKV
Per tenir contractada una assegurança de salut, a DKV Seguros, tindràs accés a múltiples descomptes i beneficis en serveis de salut i benestar per a tota la teva família.
Registrar-se al DKV Club Salud y Bienestar és gratuït i et permet accedir a diferents descomptes en una gran varietat de serveis, comptem amb una àmplia xarxa de marques i professionals.
Amb DKV Club Salud y Bienestar tens a la teva disposició diferents ofertes en els serveis: descomptes sobre el preu, preus reduïts, un mes de subscripció gratuïta en apps, sortejos, i molt més!