Gestions en la teva assegurança d'accidents
Busques ajuda de DKV?
-
Troba la resposta a les teves preguntes i com gestionar-les de la manera més ràpida.
-
Utilitza els mètodes de contacte específics per al teu tipus d'assegurança.
-
Descobreix els avantatges i els serveis de salut extres que tens en la teva assegurança.

Gestions en la teva assegurança
Consulta les gestions més comunes sobre la teva assegurança d'accidents
Sol·licitud de duplicat de la teva assegurança
Si necessites un duplicat del teu contracte d'assegurança, el pots sol·licitar a través de la app Activa DKV o bé a través de la seva àrea de client. També la pots sol·licitar a través del nostre WhatsApp +34960160602 o bé a través del telèfon 900 810 072
Modificació de dades personals
Si necessites fer una modificació de les teves dades personals (nom i cognoms, adreça postal, telèfon, adreça, entre d'altres) o canviar el període de pagament dels teus rebuts o el número de compte bancari, ho pots sol·licitar a través de l' app Activa DKV o bé a través de la seva àrea de client. També la pots sol·licitar a través del nostre WhatsApp +34960160602 o bé a través del telèfon 900 810 072
Sol·licitar la baixa
El prenedor que vulgui sol·licitar la baixa ho ha de fer per escrit amb almenys un mes d'antelació al venciment de la pòlissa. Les pòlisses de salut tenen com a venciment l'any natural, és a dir, el 31 de desembre; a la resta de pòlisses (com la de decessos, en aquest cas), el venciment es produeix en complir cada anualitat des de la data de contractació.
Per donar-se de baixa per escrit, has d'incloure el DNI o NIF del prenedor, el número de pòlissa i la signatura d'aquest, i has de remetre la sol·licitud a les oficines per correu postal, per correu electrònic bajas@dkvseguros.es. També pots fer-ho anant a la teva oficina més pròxima o a través del nostre telèfon d'atenció al client 976 506 000 - 900 810 072 en l'horari: de dilluns a divendres, de 8 a 21 hores.
Presentar una queixa o reclamació
Cadascuna de les queixes rebudes és una oportunitat per millorar la qualitat del servei al client, fet prioritari per a nosaltres. D'aquesta manera, i amb l'objectiu de protegir i assegurar els drets dels nostres clients, procurem donar una resposta el més eficient i ràpida possible, i mirem que el procés no s'allargui més del que sigui estrictament necessari. Per això, ens comprometem a donar-HI resposta en un termini màxim de dos mesos des de la presentació.
Per presentar una reclamació pots utilitzar qualsevol d'aquests canals:
A través d'un formulari que trobaràs en el àrea de client
Per correu electrònic: defensacliente@dkvseguros.es.
Per correu postal a: Torre DKV. Avda. María Zambrano, 31 - 50018 - Saragossa.
Acudint a qualsevol de les nostres oficines.
Informació de cobertures
Si necessites conèixer en detall quines cobertures i serveis et cobreix la pòlissa que tens contractada, visita la pàgina de DKV Accidentes on trobaràs les condicions generals de la teva assegurança i informació sobre cobertures incloses i cobertures de contractació opcional.
També et pots posar en contacte amb qualsevol de les nostres sucursals, o bé a través del nostre servei de WhatsApp +34960160602 o pel telèfon 900 810 072.
Posa't en contacte amb nosaltres
Si necessites que el nostre equip d'atenció al client t'ajudi, o parlar amb un metge, utilitza els nostres mètodes de contacte gratuïts.
Escriu-nos per WhatsApp de dilluns a divendres, de 08.00 a 21.00 h (excepte festius nacionals)
Horari d'atenció telefònica de dilluns a divendres, de 08.00 a 21.00 h (excepte festius nacionals)
Envia'ns la teva consulta quan vulguis per email. Et respondrem tan aviat com puguem.
Servei mèdic telefònic 24 hores, cada dia de l'any, i si estàs de viatge a l'estranger.
Descobreix els serveis de salut del DKV Club Salud y Bienestar
Accedeix a descomptes exclusius en serveis de salut i benestar complementaris a la teva assegurança: fisioteràpia, benestar, nutrició, psicologia, i molt més.

DKV Club Salud y Bienestar
Per tenir contractada una assegurança de salut, a DKV Seguros, tindràs accés a múltiples descomptes i beneficis en serveis de salut i benestar per a tota la teva família: descomptes sobre el preu, preus reduïts, un mes de subscripció gratis a apps, sorteigs, i molt més!