Gestions en la teva assegurança de decessos

Busques ajuda de DKV?

  • Troba la resposta a les teves preguntes i com gestionar-les de la forma més ràpida

  • Utilitza els mètodes de contacte específics per al teu tipus d'assegurança

  • Descobreix els avantatges i els serveis de salut extres que tens a la teva assegurança

contacta amb dkv

Gestions en la teva assegurança

Consulta les gestions més comunes sobre la teva assegurança de decessos

Comunicar un sinistre de decessos

En cas de mort, accident o hospitalització, ens encarreguem de tot perquè els teus familiars no s'hagin de preocupar per res, i t'indiquem pas a pas les gestions que cal fer a través del nostre telèfon 900 810 414 amb servei 24 h

Activar el testament en línia

Amb aquest servei gratuït podràs elaborar el teu testament a través d'Internet amb l'assessorament legal necessari (inclou taxes per a la signatura en una notaria pròxima al teu domicili i una modificació anual). Sol·licita l'activació trucant al 900 810 141.

Sol·licitud de duplicat de pòlissa

Si necessites un duplicat del teu contracte d'assegurança, el pots sol·licitar a través de l'app Activa DKV o bé a través de la seva Àrea de Client. També la pots sol·licitar a través del nostre WhatsApp +34960160602 o bé a través del telèfon 900 810 072​.

Informació de rebuts

En cas de necessitar consultar l'import dels teus rebuts o fer qualsevol gestió relacionada com ara sol·licitar el pagament d'algun rebut pendent, ho pots fer a través dels canals digitals: app Activa o a través de la seva Àrea de Client. També la pots sol·licitar a través del nostre WhatsApp +34960160602 o bé a través del telèfon 900 810 072​.

Modificació de dades personals

Si necessites fer una modificació de les teves dades personals (nom i cognoms, adreça postal, telèfon, adreça, entre altres) o canviar el període de pagament dels rebuts o el número de compte bancari, ho pots sol·licitar a través de l'app Activa DKV o bé a través de la seva Àrea de Client. També la pots sol·licitar a través del nostre WhatsApp +34960160602 o bé a través del telèfon 900 810 072​.

Sol·licitar la baixa

El prenedor que vulgui sol·licitar la baixa ho ha de fer per escrit amb almenys un mes d'antelació al venciment de la pòlissa. Les pòlisses de salut tenen com a venciment l'any natural, és a dir, el 31 de desembre; a la resta de pòlisses (com la de decessos, en aquest cas), el venciment es produeix en complir cada anualitat des de la data de contractació.

Per donar-se de baixa per escrit, has d'incloure el DNI o NIF del prenedor, el número de pòlissa i la signatura d'aquest, i has de remetre la sol·licitud a les oficines per correu postal, per correu electrònic bajas@dkvseguros.es. També pots fer-ho anant a la teva oficina més pròxima o a través del nostre telèfon d'atenció al client 976 506 000 - 900 810 072 en l'horari: de dilluns a divendres, de 8 a 21 hores.

Més informació

Presentar una queixa o reclamació

Cadascuna de les queixes rebudes és una oportunitat per millorar la qualitat del servei al client, fet prioritari per a nosaltres. D'aquesta manera, i amb l'objectiu de protegir i assegurar els drets dels nostres clients, procurem donar una resposta el més eficient i ràpida possible, i mirem que el procés no s'allargui més del que sigui estrictament necessari. Per això, ens comprometem a donar-HI resposta en un termini màxim de dos mesos des de la presentació.

Per presentar una reclamació pots utilitzar qualsevol d'aquests canals:

 

Més informació

Informació de cobertures

Si necessites conèixer detalladament quines cobertures i serveis et cobreix la pòlissa que tens contractada, et pots posar en contacte amb qualsevol de les nostres sucursals, o bé a través del nostre servei de WhatsApp +34960160602 o bé a través del telèfon 900 810 072​.

Sol·licitar assistència en viatge

En cas de necessitar assistència en els teus viatges, pots comunicar-te amb nosaltres a través del telèfon 900 810 141​ (si ets a Espanya) i +34 934 968​ (si ets fora d'Espanya).

Sol·licitar assessoria jurídica

Si necessites fer qualsevol consulta de tipus legal, sobre aspectes de la teva vida diària, pots trucar al nostre servei d'assessorament jurídic telefònic i totalment gratuït a través del telèfon 900 810 141​.

Posa't en contacte amb nosaltres

Si necessites que el nostre equip d'atenció al client t'ajudi, o parlar amb un metge, utilitza els nostres mètodes de contacte gratuïts.
 

WhatsApp

Escriu-nos per WhatsApp de dilluns a divendres, de 08.00 a 21.00 h (excepte festius nacionals)
 

Atenció al client

Horari d'atenció telefònica de dilluns a divendres, de 08.00 a 21.00 h (excepte festius nacionals)

Correu electrònic

Envia'ns la teva consulta quan vulguis per email. Et respondrem tan aviat com puguem.

Comunicar una defunció

Servei telefònic 24 hores cada dia de l'any en cas de mort.

 

Eines i canals DKV

Posem a la teva disposició eines per fer-te la vida més fàcil i perquè tinguis cura de la teva salut

 

Container_slide

Àrea de client

Consulta la informació de la teva pòlissa, fes les principals gestions i resol dubtes a través del nostre xat.

Container_slide
App Quiero cuidarme Más

App Quiero cuidarme Más

App de salut digital: xat mèdic 24 h Diari de Salut, indicadors i continguts de salut amb el suport del nostre equip mèdic.

Container_slide

Oficines

Demana cita en línia i visita una de les nostres oficines DKV per a una atenció personalitzada.

Container_slide
servei nutricionista

Blog de salut

El bloc Vull cuidar-me amb el qual aprendre a cuidar-te a través de consells de salut. Subscriu-t'hi per rebre els últims articles al teu email.

Descobreix els serveis de salut del DKV Club Salud y Bienestar

Accedeix a descomptes exclusius en serveis de salut i benestar complementaris a la teva assegurança: fisioteràpia, benestar, nutrició, psicologia, i molt més.

Novetats DKV Club Salud y Bienestar

DKV Club Salud y Bienestar

Per tenir contractada una assegurança de salut, a DKV Seguros, tindràs accés a múltiples descomptes i beneficis en serveis de salut i benestar per a tota la teva família: descomptes sobre el preu, preus reduïts, un mes de subscripció gratis a apps, sorteigs, i molt més!

 

Conceptes bàsics

Resolem els dubtes més freqüents sobre la teva assegurança de decessos

Com cal comunicar un sinistre de decessos?​

En cas de defunció, accident o hospitalització ens encarreguem de tot perquè els teus familiars no hagin de preocupar-se per res. Indiquem pas a pas les gestions que cal fer a través del nostre telèfon 900 810 414 amb servei 24 h.

Quina funerària prestarà el servei contractat?​

En funció del lloc de defunció, del tanatori escollit o del lloc d'inhumació activarem el servei funerari que s'adapti més bé a les necessitats i desitjos de la família assegurada. Disposem d'una xarxa concertada de prestadors de serveis funeraris d'àmbit nacional perquè no t'hagis de preocupar per la gestió i prestació del servei contractat.​

Servei de planificació del propi funeral​

T'assessorem en definir el comiat que millor et representi: fèretre, discursos, flors, tipus de cerimònia, enterrament o incineració, persones a què avisar, donació d'òrgans, testament, etc. d'una manera segura, privada i accessible per modificar totes les vegades que vulguis. A més, facilitaràs la presa de decisions als teus parents en un moment d'alta emotivitat.​