Gestions

A DKV volem agilitzar les teves gestions com a client d'una assegurança de decessos

Busques ajuda de DKV?

 

  • Troba la resposta a les teves preguntes i com gestionar-les de la forma més ràpida

  • Utilitza els mètodes de contacte específics per al teu tipus d'assegurança

  • Descobreix els avantatges i els serveis de salut extres que tens a la teva assegurança

go

Conceptes bàsics

Resolem els dubtes més freqüents sobre la teva assegurança de decessos

Com cal comunicar un sinistre de decessos?​

En cas de defunció, accident o hospitalització ens encarreguem de tot perquè els teus familiars no hagin de preocupar-se per res. Indiquem pas a pas les gestions que cal fer a través del nostre telèfon 900 810 414 amb servei 24 h.

Quina funerària prestarà el servei contractat?​

En funció del lloc de defunció, del tanatori escollit o del lloc d'inhumació, activarem el servei funerari que millor s'adapti a les necessitats i desitjos de la família assegurada. Disposem d'una xarxa concertada de prestadors de serveis funeraris en l'àmbit nacional, perquè no hagis de preocupar-te per la gestió i prestació del servei contractat.​

Ecofuneral

T'oferim DKV Ecofuneral, la primera assegurança de decessos que minimitza la petjada ecològica del servei funerari. És el nostre compromís amb les futures generacions com a activistes pel medi ambient. Plantarem un arbre en memòria teva, quan ja no hi siguis, i un altre per cada nova contractació.​

Servei de planificació del propi funeral​

T'assessorem en definir el comiat que millor et representi: fèretre, discursos, flors, tipus de cerimònia, enterrament o incineració, persones a les quals avisar, donació d'òrgans, testament, etc. d'una forma segura, privada i accessible i modificable totes les vegades que vulguis. A més, facilitaràs la presa de decisions als teus parents en un moment d'alta emotivitat.​

Gestions a la teva pòlissa

Consulta les gestions més comunes sobre la teva pòlissa de decessos

Comunicar un sinistre de decessos

En cas de defunció, accident o hospitalització ens encarreguem de tot perquè els teus familiars no hagin de preocupar-se per res. Indiquem pas a pas les gestions que cal fer a través del nostre telèfon 900 810 414 amb servei 24 h.

Activar el testament en línia

Amb aquest servei gratuït podràs elaborar el teu testament a través d'Internet amb l'assessorament legal necessari (inclou taxes per a la signatura en una notaria pròxima al teu domicili i una modificació anual). Sol·licita l'activació trucant al 900 810 141​

Sol·licitud de duplicat de pòlissa

Si necessites un duplicat del teu contracte d'assegurança, el pots sol·licitar a través de l'app Activa DKV o bé a través de la seva Àrea de Client. També la pots sol·licitar a través del nostre WhatsApp +34 960 160 602 o bé a través del telèfon 900 810 072​

Informació de rebuts

En cas de necessitar consultar l'import dels teus rebuts o fer qualsevol gestió relacionada com ara sol·licitar el pagament d'algun rebut pendent, ho pots fer a través dels canals digitals: app Activa o a través de la seva Àrea de Client. També la pots sol·licitar a través del nostre WhatsApp +34 960 160 602 o bé a través del telèfon 900 810 072 ​

Modificació de dades personals

Si necessites fer una modificació de les teves dades personals (nom i cognoms, adreça postal, telèfon o adreça, entre d'altres) o canviar el període de pagament dels rebuts o el número de compte bancari, ho pots sol·licitar a través de l'app Activa DKV o bé a través de l'Àrea de Client. També la pots sol·licitar a través del nostre WhatsApp +34 960 160 602 o bé a través del telèfon 900 810 072​

Sol·licitar la baixa

El prenedor que vulgui sol·licitar la baixa ho ha de fer per escrit com a mínim amb un mes d'antelació al venciment de la pòlissa. Les pòlisses de salut tenen com a venciment l'any natural, és a dir, el 31 de desembre; a la resta de pòlisses (com la de decessos, en aquest cas), el venciment es produeix en complir cada anualitat des de la data de contractació.

Per donar-se de baixa per escrit, has d'incloure el DNI o NIF del prenedor, el número de pòlissa i la signatura d'aquest, i has de remetre la sol·licitud a les oficines per correu postal, per correu electrònic bajas@dkvseguros.es. També pots fer-ho anant a la teva oficina més pròxima o a través del nostre telèfon d'atenció al client 976 506 000 - 900 810 072 en l'horari: de dilluns a divendres, de 8 a 21 hores.

Més informació sobre el procés de donar-se de baixa d'una assegurança

Presentar una queixa o reclamació

Cadascuna de les queixes rebudes és una oportunitat per millorar la qualitat del servei al client, fet prioritari per a nosaltres. D'aquesta manera, i amb l'objectiu de protegir i assegurar els drets dels nostres clients, procurem donar una resposta el més eficient i ràpida possible, i mirem que el procés no s'allargui més del que sigui estrictament necessari. Per això, ens comprometem a donar-HI resposta en un termini màxim de dos mesos des de la presentació.

Per presentar una reclamació pots utilitzar qualsevol d'aquests canals:

 

Més informació sobre la tramitació de queixes o reclamacions aquí

Informació de cobertures

Si necessites conèixer en detall quines cobertures i serveis cobreix la pòlissa que tens contractada, et pots posar en contacte amb qualsevol de les nostres sucursals, o bé a través del nostre servei de WhatsApp +34 960 160 602 o pel telèfon 900 810 072. ​

Sol·licitar assistència en viatge

En cas de necessitar assistència als teus viatges, pots comunicar-te amb nosaltres a través del telèfon 900 810 141 (si et trobes a Espanya) i +34 934 968 (si estàs fora d'Espanya)​

Sol·licitar assessoria jurídica

Si necessites fer qualsevol consulta de tipus legal sobre aspectes de la teva vida diària, pots trucar al nostre servei d'assessorament jurídic telefònic i totalment gratuït, 900 810 141​

Canals digitals i apps

Posem a la teva disposició eines per fer-te la vida més fàcil i perquè tinguis cura de la teva salut

Àrea de client

Àrea de client

Gestions

L'eina amb la qual accedir al teu perfil de client

app Quiero cuidarme Más

Quiero cuidarme Más

Medicina

Contractant la cobertura opcional Serviplus podràs accedir a l'app Quiero cuidarme Más, que t'ofereix una àmplia varietat de serveis i avantatges. 

Blog Quiero Cuidarme

Blog Quiero Cuidarme

Consells de salut

El blog de DKV amb el qual aprendràs a cuidar-te a través de consells de salut per a tota la família. Accedeix al blog i subscriu-t'hi per rebre setmanalment els últims articles al correu electrònic.

Contractació telefònica
Àrea de client

Des de la teva Àrea de Client, podràs fer les principals gestions i consultes sobre la teva pòlissa de salut. Si tens qualsevol dubte, pots consultar el document de suport amb el manual d'usuari.

WhatsApp
WhatsApp

+34 960 160 602
Horari: De dilluns a divendres, de 8 a 21 h llevat de festius nacionals

Gestions per telèfon
Telèfon

Telèfon comunicació decessos 24 h 900 810 141​
Telèfon d'Atenció al Client 900 810 072 / horari de dilluns a divendres, de 8 h a 21 h, llevat de festius nacionals​
Servei d'assessorament telefònic 900 810 141​

Gestions oficines
Sucursals DKV

Demana cita i visita una de les nostres sucursals o oficines comercials DKV

Novetats DKV Club Salud y Bienestar
Gaudeix de descomptes i preus avantatjosos en serveis de salut.
DKV Club Salud y Bienestar

Per tenir contractada una assegurança de salut, a DKV Seguros, tindràs accés a múltiples descomptes i beneficis en serveis de salut i benestar per a tota la teva família.

Registrar-se al DKV Club Salud y Bienestar és gratuït i et permet accedir a diferents descomptes en una gran varietat de serveis, comptem amb una àmplia xarxa de marques i professionals.

Amb DKV Club Salud y Bienestar tens a la teva disposició diferents ofertes en els serveis: descomptes sobre el preu, preus reduïts, un mes de subscripció gratuïta en apps, sortejos, i molt més!

Ets client DKV

Truca'ns al

900 810 072

Exclusiu mutualistes

Truca'ns al

900 810 073

No ets client DKV