Gestions en la teva assegurança dental
Busques ajuda de DKV?
-
Troba la resposta a les teves preguntes i com gestionar-les de la forma més ràpida
-
Utilitza els mètodes de contacte específics per al teu tipus d'assegurança
-
Descobreix els avantatges i els serveis de salut extres que tens a la teva assegurança

Gestions en la teva assegurança
Consulta les gestions més comunes sobre la teva assegurança dental
Sol·licitud de duplicat de targeta o pòlissa
Si necessites un duplicat de targeta mèdica o del teu contracte d'assegurança, el pots sol·licitar a través de la teva Àrea de Client. També la pots sol·licitar a través del nostre WhatsApp +34960160602 o bé a través del telèfon 900 810 072
Consulta de quadre mèdic
si necessites saber a quin Espai de Salut DKV o centre mèdic pots acudir, ho pots consultar a través de l'Àrea de Client. També la pots sol·licitar a través del nostre WhatsApp +34960160602 o bé a través del telèfon 900 810 072
Sol·licitar una cita de telemedicina per trucada o vídeo
En cas que necessitis teleassistència per part d'un professional mèdic, la pots sol·licitar a través de l'app QC+
Informació de rebuts
Si necessites consultar l'import dels teus copagaments o rebuts o fer qualsevol gestió relacionada com ara sol·licitar el pagament d'algun rebut pendent, ho pots fer a través dels canals digitals: App Activa o a través de la seva Àrea de Client. També la pots sol·licitar a través del nostre WhatsApp +34960160602 o bé a través del telèfon 900 810 072
Modificació de dades personals
Si necessites fer una modificació de les teves dades personals (nom i cognoms, adreça postal, telèfon, adreça, entre altres) o canviar el període de pagament dels rebuts o el número de compte bancari, ho pots sol·licitar a través de l'app Activa DKV o bé a través de la seva Àrea de Client. També la pots sol·licitar a través del nostre +34960160602 o bé a través del telèfon 900 810 072
Sol·licitar la baixa
Presentar una queixa o reclamació
Informació de cobertures
Posa't en contacte amb nosaltres
Si necessites que el nostre equip d'atenció al client t'ajudi, utilitza els nostres mètodes de contacte gratuïts.
Escriu-nos per WhatsApp de dilluns a divendres, de 08.00 a 21.00 h (excepte festius nacionals)
Horari d'atenció telefònica de dilluns a divendres, de 08.00 a 21.00 h (excepte festius nacionals)
Envia'ns la teva consulta quan vulguis per email. Et respondrem tan aviat com puguem.
Descobreix els serveis de salut del DKV Club Salud y Bienestar
Accedeix a descomptes exclusius en serveis de salut i benestar complementaris a la teva assegurança: fisioteràpia, benestar, nutrició, psicologia, i molt més.

DKV Club Salud y Bienestar
Per tenir contractada una assegurança de salut, a DKV Seguros, tindràs accés a múltiples descomptes i beneficis en serveis de salut i benestar per a tota la teva família: descomptes sobre el preu, preus reduïts, un mes de subscripció gratis a apps, sorteigs, i molt més!
Conceptes bàsics
Resolem els dubtes més freqüents sobre la teva assegurança dental
Què és un condicionat?
És un contracte que recull els drets i obligacions de DKV i de l'assegurat o prenedor. També es diu "Condicions generals" i "Condicions particulars".
Des de quan puc fer ús de l'assegurança dental?
Pots utilitzar la teva assegurança l'endemà de contractar la pòlissa, és a dir, des del primer dia en què entra en vigor.
Hi ha límit en l'ús dels tractaments dentals?
No. Hem eliminat els límits en l'ús de tractaments i mai no et caldrà portar cap tipus d'autorització.
Puc anar a qualsevol clínica i dentista que jo vulgui?
Tens a la teva disposició més de 2.000 odontòlegs de prestigi i 970 clíniques dentals a tot Espanya. A més, posem a la teva disposició 22 centres propis. Amb els Espais de Salut DKV, tens la millor atenció dental molt a prop teu, perquè són centres amplis, confortables i a l'última en tecnologia i prestacions.