Gestions en la teva assegurança dental

Busques ajuda de DKV?

  • Troba la resposta a les teves preguntes i com gestionar-les de la forma més ràpida

  • Utilitza els mètodes de contacte específics per al teu tipus d'assegurança

  • Descobreix els avantatges i els serveis de salut extres que tens a la teva assegurança

contacta amb dkv

Gestions en la teva assegurança

Consulta les gestions més comunes sobre la teva assegurança dental

Sol·licitud de duplicat de targeta o pòlissa

Si necessites un duplicat de targeta mèdica o del teu contracte d'assegurança, el pots sol·licitar a través de la teva Àrea de Client. També la pots sol·licitar a través del nostre WhatsApp +34960160602 o bé a través del telèfon 900 810 072

Consulta de quadre mèdic

si necessites saber a quin Espai de Salut DKV o centre mèdic pots acudir, ho pots consultar a través de l'Àrea de Client. També la pots sol·licitar a través del nostre WhatsApp +34960160602 o bé a través del telèfon 900 810 072

Sol·licitar una cita de telemedicina per trucada o vídeo

En cas que necessitis teleassistència per part d'un professional mèdic, la pots sol·licitar a través de l'app QC+

Informació de rebuts

Si necessites consultar l'import dels teus copagaments o rebuts o fer qualsevol gestió relacionada com ara sol·licitar el pagament d'algun rebut pendent, ho pots fer a través dels canals digitals: App Activa o a través de la seva Àrea de Client. També la pots sol·licitar a través del nostre WhatsApp +34960160602 o bé a través del telèfon 900 810 072

Modificació de dades personals

Si necessites fer una modificació de les teves dades personals (nom i cognoms, adreça postal, telèfon, adreça, entre altres) o canviar el període de pagament dels rebuts o el número de compte bancari, ho pots sol·licitar a través de l'app Activa DKV o bé a través de la seva Àrea de Client. També la pots sol·licitar a través del nostre +34960160602 o bé a través del telèfon 900 810 072

Sol·licitar la baixa

El prenedor que vulgui sol·licitar la baixa ho ha de fer per escrit amb almenys un mes d'antelació al venciment de la pòlissa. Les pòlisses de salut tenen com a venciment l'any natural, és a dir, el 31 de desembre. En la resta de pòlisses el venciment es produeix en complir cada anualitat des de la data de contractació.

Per donar-se de baixa per escrit, has d'incloure el DNI o NIF del prenedor, el número de pòlissa i la signatura d'aquest, i has de remetre la sol·licitud a les oficines per correu postal, per correu electrònic bajas@dkvseguros.es. També pots fer-ho anant a la teva oficina més pròxima o a través del nostre telèfon d'atenció al client 976 506 000 - 900 810 072 en l'horari: de dilluns a divendres, de 8 a 21 hores.

Més informació

Presentar una queixa o reclamació

Cadascuna de les queixes rebudes és una oportunitat per millorar la qualitat del servei al client, fet prioritari per a nosaltres. D'aquesta manera, i amb l'objectiu de protegir i assegurar els drets dels nostres clients, procurem donar una resposta el més eficient i ràpida possible, i mirem que el procés no s'allargui més del que sigui estrictament necessari. Per això, ens comprometem a donar-HI resposta en un termini màxim de dos mesos des de la presentació.

Per presentar una reclamació pots utilitzar qualsevol d'aquests canals:

 

Més informació

Informació de cobertures

si necessites conèixer detalladament quines cobertures i serveis et cobreix la pòlissa que tens contractada, et pots posar en contacte amb qualsevol de les nostres sucursals, o bé a través del nostre servei de WhatsApp +34960160602 o bé a través del telèfon 900 810 072

Posa't en contacte amb nosaltres

Si necessites que el nostre equip d'atenció al client t'ajudi, utilitza els nostres mètodes de contacte gratuïts.
 

WhatsApp

Escriu-nos per WhatsApp de dilluns a divendres, de 08.00 a 21.00 h (excepte festius nacionals)

 

Atenció al client

Horari d'atenció telefònica de dilluns a divendres, de 08.00 a 21.00 h (excepte festius nacionals)
 

Correu electrònic

Envia'ns la teva consulta quan vulguis per email. Et respondrem tan aviat com puguem.

Eines i canals DKV

Posem a la teva disposició eines per fer-te la vida més fàcil i perquè tinguis cura de la teva salut

 

Container_slide

Àrea de client

Consulta la informació de la teva pòlissa, fes les principals gestions i resol dubtes a través del nostre xat.

Container_slide
App Quiero cuidarme Más

App Quiero cuidarme Más

App de salut digital: indicadors de salut i continguts de salut amb el suport del nostre equip mèdic.

Container_slide

Oficines

Demana cita en línia i visita una de les nostres oficines DKV per a una atenció personalitzada.

Container_slide
servei nutricionista

Blog de salut

El bloc Vull cuidar-me amb el qual aprendre a cuidar-te a través de consells de salut. Subscriu-t'hi per rebre els últims articles al teu email.

Descobreix els serveis de salut del DKV Club Salud y Bienestar

Accedeix a descomptes exclusius en serveis de salut i benestar complementaris a la teva assegurança: fisioteràpia, benestar, nutrició, psicologia, i molt més.

Novetats DKV Club Salud y Bienestar

DKV Club Salud y Bienestar

Per tenir contractada una assegurança de salut, a DKV Seguros, tindràs accés a múltiples descomptes i beneficis en serveis de salut i benestar per a tota la teva família: descomptes sobre el preu, preus reduïts, un mes de subscripció gratis a apps, sorteigs, i molt més!

 

Conceptes bàsics

Resolem els dubtes més freqüents sobre la teva assegurança dental

Què és un condicionat?

És un contracte que recull els drets i obligacions de DKV i de l'assegurat o prenedor. També es diu "Condicions generals" i "Condicions particulars".

Des de quan puc fer ús de l'assegurança dental?

Pots utilitzar la teva assegurança l'endemà de contractar la pòlissa, és a dir, des del primer dia en què entra en vigor.

Hi ha límit en l'ús dels tractaments dentals?

No. Hem eliminat els límits en l'ús de tractaments i mai no et caldrà portar cap tipus d'autorització.

Puc anar a qualsevol clínica i dentista que jo vulgui?

Tens a la teva disposició més de 2.000 odontòlegs de prestigi i 970 clíniques dentals a tot Espanya. A més, posem a la teva disposició 22 centres propis. Amb els Espais de Salut DKV, tens la millor atenció dental molt a prop teu, perquè són centres amplis, confortables i a l'última en tecnologia i prestacions.