A DKV volem agilitzar les teves gestions com a client d'una assegurança dental
Busques ajuda de DKV?
-
Troba la resposta a les teves preguntes i com gestionar-les de la forma més ràpida
-
Utilitza els mètodes de contacte específics per al teu tipus d'assegurança
-
Descobreix els avantatges i els serveis de salut extres que tens a la teva assegurança
Conceptes bàsics
Què és un condicionat?
És un contracte que recull els drets i obligacions de DKV i de l'assegurat o prenedor. També es diu "Condicions generals" i "Condicions particulars".
Des de quan puc fer ús de l'assegurança dental?
Pots utilitzar la teva assegurança l'endemà de contractar la pòlissa, és a dir, des del primer dia en què entra en vigor.
Hi ha límit en l'ús dels tractaments dentals?
No. Hem eliminat els límits en l'ús de tractaments i mai no et caldrà portar cap tipus d'autorització.
Puc anar a qualsevol clínica i dentista que jo vulgui?
Tens a la teva disposició més de 2.000 odontòlegs de prestigi i 970 clíniques dentals a tot Espanya. A més, posem a la teva disposició 22 centres propis. Amb els Espais de Salut DKV, tens la millor atenció dental molt a prop teu, perquè són centres amplis, confortables i a l'última en tecnologia i prestacions.
Gestions a la teva pòlissa
Sol·licitud de duplicat de targeta o pòlissa
si necessites un duplicat de targeta mèdica o del teu contracte d'assegurança, ho pots sol·licitar a través de l'App Activa DKV o bé a través de la seva Àrea de Client. També la pots sol·licitar a través del nostre WhatsApp +34 960 160 602 o bé a través del telèfon 900 810 072.
Consulta de quadre mèdic
si necessites saber a quin Espai de Salut DKV o centre mèdic pots anar, pots consultar-ho a través de l'App Activa DKV o bé a través de la seva Àrea de Client. També la pots sol·licitar a través del nostre WhatsApp +34 960 160 602 o bé a través del telèfon 900 810 072.
Sol·licitar una cita de telemedicina per trucada o vídeo
En cas que necessitis teleassistència per part d'un professional mèdic, la pots sol·licitar a través de l'app QC+
Informació de rebuts
Si necessites consultar l'import dels teus copagaments o rebuts o fer qualsevol gestió relacionada com ara sol·licitar el pagament d'algun rebut pendent, ho pots fer a través dels canals digitals: App Activa o a través de la seva Àrea de Client. També la pots sol·licitar a través del nostre WhatsApp +34 960 160 602 o bé a través del telèfon 900 810 072.
Modificació de dades personals
Si necessites fer una modificació de les teves dades personals (nom i cognoms, adreça postal, telèfon, adreça, entre altres) o canviar el període de pagament dels rebuts o el número de compte bancari, ho pots sol·licitar a través de l'app Activa DKV o bé a través de la seva Àrea de Client. També la pots sol·licitar a través del nostre WhatsApp +34 960 160 602 o bé a través del telèfon 900 810 072.
Sol·licitar la baixa
Presentar una queixa o reclamació
Informació de cobertures
Canals digitals i apps
Posem a la teva disposició eines per fer-te la vida més fàcil i perquè tinguis cura de la teva salut
Des de la teva Àrea de Client, podràs fer les principals gestions i consultes sobre la teva pòlissa de salut. Si tens qualsevol dubte, pots consultar el document de suport amb el manual d'usuari.
Contacta amb nosaltres
+34 960 160 602
Horari: De dilluns a divendres, de 8 a 21 h llevat de festius nacionals
Horari: de dilluns a divendres, de 8 a 21 h llevat de festius nacionals
Demana cita i visita una de les nostres sucursals o oficines comercials DKV
Per tenir contractada una assegurança de salut, a DKV Seguros, tindràs accés a múltiples descomptes i beneficis en serveis de salut i benestar per a tota la teva família.
Registrar-se al DKV Club Salud y Bienestar és gratuït i et permet accedir a diferents descomptes en una gran varietat de serveis, comptem amb una àmplia xarxa de marques i professionals.
Amb DKV Club Salud y Bienestar tens a la teva disposició diferents ofertes en els serveis: descomptes sobre el preu, preus reduïts, un mes de subscripció gratuïta en apps, sortejos, i molt més!