Gestions en la teva assegurança DKV Famedic

Busques ajuda de DKV?

  • Troba la resposta a les teves preguntes i com gestionar-les de la forma més ràpida

  • Utilitza els mètodes de contacte específics per al teu tipus d'assegurança

  • Descobreix els avantatges i els serveis de salut extres que tens a la teva assegurança

contacta amb dkv

Gestions en la teva assegurança

Consulta les gestions més comunes sobre la teva assegurança de salut

Sol·licitar un bo

Si necessites fer-te una prova diagnòstica complexa o qualsevol altre acte que requereixi una autorització de DKV, pots sol·licitar-la a través dels canals digitals: App Activa o a través de la teva Àrea de Client. També la pots sol·licitar a través del nostre WhatsApp +3496016883.

Sol·licitud de duplicada pòlissa

Si necessites un duplicat del teu contracte d'assegurança, el pots sol·licitar a través de l'app Activa DKV o bé a través de la seva Àrea de Client. També la pots sol·licitar a través del nostre WhatsApp +3496016883

Consulta de quadre mèdic

Si necessites saber a quin Espai de Salut DKV o centre mèdic pots anar, pots consultar-ho a través de l'App Activa DKV o bé a través de la seva Àrea de Client. També la pots sol·licitar a través del nostre WhatsApp +3496016883 o bé a través del telèfon 900 814 393

Sol·licitar una cita de telemedicina per trucada o vídeo

En cas que necessitis teleassistència per part d'un professional mèdic, la pots sol·licitar a través de l'app QC+

Informació de rebut

Si has de consultar l'import dels teus rebuts o fer qualsevol gestió relacionada com ara sol·licitar el pagament d'algun rebut pendent, ho pots fer a través dels canals digitals: App Activa o a través de la seva Àrea de Client. També la pots sol·licitar a través del nostre WhatsApp +3496016883 o bé a través del telèfon 900 814 393

Modificació de dades personals

Si necessites fer una modificació de les teves dades personals (nom i cognoms, adreça postal, telèfon, adreça, entre altres) o canviar el període de pagament dels rebuts o el número de compte bancari, ho pots sol·licitar a través de l'app Activa DKV o bé a través de la seva Àrea de Client. També la pots sol·licitar a través del nostre WhatsApp +3496016883 o bé a través del telèfon 900 814 393

Sol·licitar la baixa

El prenedor que vulgui sol·licitar la baixa ho ha de fer per escrit amb almenys un mes d'antelació al venciment de la pòlissa. Les pòlisses de salut tenen com a venciment l'any natural, és a dir, el 31 de desembre. En la resta de pòlisses el venciment es produeix en complir cada anualitat des de la data de contractació.

Per donar-se de baixa per escrit, has d'incloure el DNI o NIF del prenedor, el número de pòlissa i la signatura d'aquest, i has de remetre la sol·licitud a les oficines per correu postal, per correu electrònic bajas@dkvseguros.es. També pots fer-ho anant a la teva oficina més pròxima o a través del nostre telèfon d'atenció al client 976 506 000 - 900 810 072 en l'horari: de dilluns a divendres, de 8 a 21 hores.

Més informació

Presentar una queixa o reclamació

Cadascuna de les queixes rebudes és una oportunitat per millorar la qualitat del servei al client, fet prioritari per a nosaltres. D'aquesta manera, i amb l'objectiu de protegir i assegurar els drets dels nostres clients, procurem donar una resposta el més eficient i ràpida possible, i mirem que el procés no s'allargui més del que sigui estrictament necessari. Per això, ens comprometem a donar-HI resposta en un termini màxim de dos mesos des de la presentació.

Per presentar una reclamació pots utilitzar qualsevol d'aquests canals:

 

Més informació

Informació de cobertures

Si necessites conèixer detalladament quines cobertures i serveis et cobreix la pòlissa que tens contractada, et pots posar en contacte amb qualsevol de les nostres sucursals, o bé a través del nostre WhatsApp +3496016883 o bé a través del telèfon 900 814 393

Posa't en contacte amb nosaltres

Si necessites que el nostre equip d'atenció al client t'ajudi, o parlar amb un metge, utilitza els nostres mètodes de contacte gratuïts.
 

WhatsApp

Escriu-nos per WhatsApp de dilluns a divendres, de 08.00 a 21.00 h (excepte festius nacionals)

 

Atenció al client

Horari d'atenció telefònica de dilluns a divendres, de 08.00 a 21.00 h (excepte festius nacionals)
 

Correu electrònic

Envia'ns la teva consulta quan vulguis per email. Et respondrem tan aviat com puguem.
 

Atenció mèdica

Servei mèdic telefònic 24 hores, cada dia de l'any.
 

Eines i canals DKV

Posem a la teva disposició eines per fer-te la vida més fàcil i perquè tinguis cura de la teva salut

 

Container_slide

Àrea de client

Consulta la informació de la teva pòlissa, fes les principals gestions i resol dubtes a través del nostre xat.

Container_slide

app Activa DKV

L'app amb la qual gestionar la teva assegurança: consultar quadre mèdic, gestionar autoritzacions, targeta mèdica, documentació, pagaments, etc.

Container_slide
la meva farmàcia

App Quiero cuidarme Más

Gestió integral de la teva salut: videoconsultes amb especialistes, xat mèdic 24 h, petició de cites, receptes, etc.

Container_slide

Oficines

Demana cita en línia i visita una de les nostres oficines DKV per a una atenció presencial personalitzada.

Descobreix els serveis de salut del DKV Club Salud y Bienestar

Accedeix a descomptes exclusius en serveis de salut i benestar complementaris a la teva assegurança: fisioteràpia, benestar, nutrició, psicologia, i molt més.

Novetats DKV Club Salud y Bienestar

DKV Club Salud y Bienestar

Per tenir contractada una assegurança de salut, a DKV Seguros, tindràs accés a múltiples descomptes i beneficis en serveis de salut i benestar per a tota la teva família: descomptes sobre el preu, preus reduïts, un mes de subscripció gratis a apps, sorteigs, i molt més!

 

Conceptes bàsics

Resolem els dubtes més freqüents sobre la teva assegurança de salut

Què és un condicionat?​

El condicionat, també denominat "Condicions generals" o "Condicions particulars", és un contracte que recull els drets i les obligacions de DKV Seguros i els de l'assegurat o persona que contracta l'assegurança.​

Quines modalitats de DKV Famedic hi ha? ​

DKV Famedic Plus i DKV Famedic Professional​

Quines prestacions sanitàries tinc cobertes amb DKV Famedic Plus i Professional?​

L'assegurat de DKV Famedic Plus té incloses les prestacions sanitàries següents:​

  • Consultes d'assistència mèdica primària: medicina general, pediatria i infermeria.​

  • Consultes d'especialistes: ginecologia (inclou la revisió ginecològica anual amb la citologia), oftalmologia, dermatologia i traumatologia.​

  • Serveis de telemedicina: accés per videotrucada programada a consultes en línia de medicina general, pediatria, ginecologia, dermatologia, oftalmologia i traumatologia. Aquests serveis de telemedicina estaran disponibles als centres mèdics "Plus" concertats que es detallen a la Red de Servicios DKV Famedic Salud y Bienestar, encara que no siguin de la seva província.​

  • (Només a DKV Famedic Profesional): 20 sessions de fisioteràpia a l'any per al prenedor, prescrites per un traumatòleg.​

Tinc algun avantatge si vull qualsevol altre especialista o prova mèdica complementària? ​

Sí. Pot accedir a qualsevol consulta o prova mèdica amb grans descomptes mitjançant l'adquisició de bons de la Red de Servicios DKV Famedic Salud y Bienestar, a www.dkvfamedic.com

És necessari emplenar una declaració de salut per contractar DKV Famedic Plus/Profesional? ​

No, no cal.​

Com pot obtenir la seva targeta digital DKV Famedic Plus/Profesional? ​

Baixant l'app DKV Quiero cuidarme Más o Activa DKV, disponibles a l'App Store i a Google Play.​

Puc anar a qualsevol metge? ​

No. Només als que apareixen a la Red de Servicios DKV Famedic Salud y Bienestar, que es detallen al web dkvfamedic.com​

Es pot anar al metge l'endemà de contractar l'assegurança DKV Famedic Plus/Profesional? ​

La cobertura serà efectiva tan aviat com s'hagi pagat la primera prima i es rebi la pòlissa. ​

Hi ha períodes de carència per accedir a algun dels serveis sanitaris? ​

No, DKV Famedic no té períodes de carència, pots utilitzar els serveis des del primer dia.

Es cobreixen les malalties o lesions anteriors a la contractació de la pòlissa? ​

Aquesta pòlissa cobreix les malalties o lesions existents amb anterioritat al moment de la seva contractació. No hi ha declaració de salut.​