A DKV volem agilitzar les teves gestions com a client d'una assegurança de Famedic

Busques ajuda de DKV?

  • Troba la resposta a les teves preguntes i com gestionar-les de la forma més ràpida

  • Utilitza els mètodes de contacte específics per al teu tipus d'assegurança

  • Descobreix els avantatges i els serveis de salut extres que tens a la teva assegurança

contacta amb dkv

Conceptes bàsics

Resolem els dubtes més freqüents sobre la teva assegurança mèdica de reemborsament

Què és un condicionat?​

El condicionat, també denominat "Condicions generals" o "Condicions particulars", és un contracte que recull els drets i les obligacions de DKV Seguros i els de l'assegurat o persona que contracta l'assegurança.​

Quines modalitats de DKV Famedic hi ha? ​

DKV Famedic Plus i DKV Famedic Professional​

Quines prestacions sanitàries tinc cobertes amb DKV Famedic Plus i Professional?​

L'assegurat de DKV Famedic Plus té incloses les prestacions sanitàries següents:​

  • Consultes d'assistència mèdica primària: medicina general, pediatria i infermeria.​

  • Consultes d'especialistes: ginecologia (inclou la revisió ginecològica anual amb la citologia), oftalmologia, dermatologia i traumatologia.​

  • Serveis de telemedicina: accés per videotrucada programada a consultes en línia de medicina general, pediatria, ginecologia, dermatologia, oftalmologia i traumatologia. Aquests serveis de telemedicina estaran disponibles als centres mèdics "Plus" concertats que es detallen a la Red de Servicios DKV Famedic Salud y Bienestar, encara que no siguin de la seva província.​

  • (Només a DKV Famedic Profesional): 20 sessions de fisioteràpia a l'any per al prenedor, prescrites per un traumatòleg.​

Tinc algun avantatge si vull qualsevol altre especialista o prova mèdica complementària? ​

Sí. Pot accedir a qualsevol consulta o prova mèdica amb grans descomptes mitjançant l'adquisició de bons de la Red de Servicios DKV Famedic Salud y Bienestar, a www.dkvfamedic.com

És necessari emplenar una declaració de salut per contractar DKV Famedic Plus/Profesional? ​

No, no cal.​

Com pot obtenir la seva targeta digital DKV Famedic Plus/Profesional? ​

Baixant l'app DKV Quiero cuidarme Más o Activa DKV, disponibles a l'App Store i a Google Play.​

Puc anar a qualsevol metge? ​

No. Només als que apareixen a la Red de Servicios DKV Famedic Salud y Bienestar, que es detallen al web dkvfamedic.com​

Es pot anar al metge l'endemà de contractar l'assegurança DKV Famedic Plus/Profesional? ​

La cobertura serà efectiva tan aviat com s'hagi pagat la primera prima i es rebi la pòlissa. ​

Hi ha períodes de carència per accedir a algun dels serveis sanitaris? ​

No.​

Es cobreixen les malalties o lesions anteriors a la contractació de la pòlissa? ​

Aquesta pòlissa cobreix les malalties o lesions existents amb anterioritat al moment de la seva contractació. No hi ha declaració de salut.​

Gestions a la teva pòlissa

Consulta les gestions més comunes sobre la teva pòlissa de salut

Sol·licitar un bo

Si necessites fer-te una prova diagnòstica complexa o qualsevol altre acte que requereixi una autorització de DKV, pots sol·licitar-la a través dels canals digitals: App Activa o a través de la teva Àrea de Client. També la pots sol·licitar a través del nostre WhatsApp +34 96 016 883.

Sol·licitud de duplicada pòlissa

Si necessites un duplicat del teu contracte d'assegurança, el pots sol·licitar a través de l'app Activa DKV o bé a través de la seva Àrea de Client. També el pots sol·licitar a través del nostre WhatsApp +34 960 160 883

Consulta de quadre mèdic

Si necessites saber a quin Espai de Salut DKV o centre mèdic pots anar, pots consultar-ho a través de l'App Activa DKV o bé a través de la seva Àrea de Client. També ho pots sol·licitar a través del nostre WhatsApp +34 960 160 883 o bé a través del telèfon 900 814 393.

Sol·licitar una cita de telemedicina per trucada o vídeo

En cas que necessitis teleassistència per part d'un professional mèdic, la pots sol·licitar a través de l'app QC+

Informació de rebut

Si has de consultar l'import dels teus rebuts o fer qualsevol gestió relacionada com ara sol·licitar el pagament d'algun rebut pendent, ho pots fer a través dels canals digitals: App Activa o a través de la seva Àrea de Client. També ho pots sol·licitar a través del nostre WhatsApp +34 960 160 883 o bé a través del telèfon 900 814 393

Modificació de dades personals

Si necessites fer una modificació de les teves dades personals (nom i cognoms, adreça postal, telèfon, adreça, entre altres) o canviar el període de pagament dels rebuts o el número de compte bancari, ho pots sol·licitar a través de l'app Activa DKV o bé a través de la seva Àrea de Client. També ho pots sol·licitar a través del nostre WhatsApp +34 960 160 883 o bé a través del telèfon 900 814 393

Sol·licitar la baixa

El prenedor que vulgui sol·licitar la baixa ho ha de fer per escrit amb almenys un mes d'antelació al venciment de la pòlissa. Les pòlisses de salut tenen com a venciment l'any natural, és a dir, el 31 de desembre. En la resta de pòlisses el venciment es produeix en complir cada anualitat des de la data de contractació.

Per donar-se de baixa per escrit, has d'incloure el DNI o NIF del prenedor, el número de pòlissa i la signatura d'aquest, i has de remetre la sol·licitud a les oficines per correu postal, per correu electrònic bajas@dkvseguros.es. També pots fer-ho anant a la teva oficina més pròxima o a través del nostre telèfon d'atenció al client 976 506 000 - 900 810 072 en l'horari: de dilluns a divendres, de 8 a 21 hores.

Més informació sobre el procés de donar-se de baixa d'una assegurança

Presentar una queixa o reclamació

Cadascuna de les queixes rebudes és una oportunitat per millorar la qualitat del servei al client, fet prioritari per a nosaltres. D'aquesta manera, i amb l'objectiu de protegir i assegurar els drets dels nostres clients, procurem donar una resposta el més eficient i ràpida possible, i mirem que el procés no s'allargui més del que sigui estrictament necessari. Per això, ens comprometem a donar-HI resposta en un termini màxim de dos mesos des de la presentació.

Per presentar una reclamació pots utilitzar qualsevol d'aquests canals:

 

Més informació sobre la tramitació de queixes o reclamacions aquí

Informació de cobertures

Si necessites conèixer en detall quines cobertures i serveis cobreix la pòlissa que tens contractada, et pots posar en contacte amb qualsevol de les nostres sucursals, o bé a través del nostre WhatsApp +34 960 160 883 o del telèfon 900 814 393

Canals digitals i app

Posem a la teva disposició eines per fer-te la vida més fàcil i perquè tinguis cura de la teva salut

Activa DKV

Medicina i gestió de la teva assegurança

L'app de DKV amb la qual podràs gestionar tots els aspectes relacionats amb la teva assegurança i la teva salut.

app Quiero cuidarme Más

App Quiero cuidarme Más

Medicina

Gestió integral dels aspectes més importants relacionats amb la teva salut

Blog Quiero Cuidarme

Blog Quiero Cuidarme

Consells de salut

El blog de DKV amb el qual aprendràs a cuidar-te a través de consells de salut per a tota la família.

Accedeix al blog i subscriu-t'hi per rebre setmanalment els últims articles al correu electrònic.

Contractació telefònica
Àrea de client

Des de la teva Àrea de Client, podràs fer les principals gestions i consultes sobre la teva pòlissa de salut. Si tens qualsevol dubte, pots consultar el document de suport amb el manual d'usuari.

Contacta amb nosaltres

WhatsApp
WhatsApp

​+34 960 160 883

Horari de dilluns a divendres, de 8 a 21 h
llevat de festius nacionals

Gestions per telèfon
Telèfon d'atenció al client

900 814 393

Horari: de dilluns a divendres, de 8 a 21 h llevat de festius nacionals​

gestions correu electrònic
Correu electrònic
Gestions oficines
Sucursals i oficines DKV

Demana cita i visita una de les nostres sucursals o oficines comercials DKV

Novetats DKV Club Salud y Bienestar
Gaudeix de descomptes i preus avantatjosos en serveis de salut.
DKV Club Salud y Bienestar

Per tenir contractada una assegurança de salut, a DKV Seguros, tindràs accés a múltiples descomptes i beneficis en serveis de salut i benestar per a tota la teva família.

Registrar-se al DKV Club Salud y Bienestar és gratuït i et permet accedir a diferents descomptes en una gran varietat de serveis, comptem amb una àmplia xarxa de marques i professionals.

Amb DKV Club Salud y Bienestar tens a la teva disposició diferents ofertes en els serveis: descomptes sobre el preu, preus reduïts, un mes de subscripció gratuïta en apps, sortejos, i molt més!

Ets client DKV

Truca'ns al

900 810 072

Exclusiu mutualistes

Truca'ns al

900 810 073

No ets client DKV