A DKV, volem agilitzar les teves gestions com a client d'una assegurança de la llar
Busques ajuda de DKV?
-
Troba la resposta a les teves preguntes i com gestionar-les de la forma més ràpida
-
Utilitza els mètodes de contacte específics per al teu tipus d'assegurança
-
Descobreix els avantatges i els serveis de salut extres que tens a la teva assegurança
Conceptes bàsics
Avantatges de tenir una assegurança de la llar ecològica
Amb DKV EcoHogar gaudiràs de total tranquil·litat, perquè aquesta assegurança repara o indemnitza qualsevol pèrdua causada per un fet fortuït que estigui cobert per la teva pòlissa. A més, tens una àmplia gamma de cobertures i extenses garanties de protecció amb la solidesa de DKV. Perquè la teva llar no sigui motiu de preocupació
Com cal comunicar un sinistre de llar?
Si es produeix un fet fortuït a la teva llar, com ara trencament de canonada, vidres, incendi, robatori… només has de dir-nos per telèfon al 900 810 076. Estem disponibles les 24 hores del dia i els 365 dies de l'any.
Com puc accedir al servei de reparació d'electrodomèstics?
Una vegada esgotada la garantia del fabricant, aquest servei cobreix, un cop l'any, el desplaçament i fins a cinc hores de mà d'obra per a la reparació d'avaries mecàniques o elèctriques (en frigorífic, rentadora, assecadora, rentaplats o televisor) fins que l'electrodomèstic compleixi set anys d'antiguitat. No cobreix materials o recanvis. Activa aquest servei trucant al 900 810 076.
Com puc contactar amb el Servei de Manetes?
Si necessites ajuda professional a domicili per fer determinats treballs d'instal·lació, manteniment i adequació de la llar, podràs sol·licitar aquest servei un cop l'any (màxim tres hores). Només cal que truquis a Assistència a la Llar (900 810 076)
Com puc sol·licitar el servei d'ajuda informàtica i tecnològica?
Si requereixes assistència en remot per a la solució de problemes amb la tecnologia digital de la llar com SmartTV, tauleta tàctil, router, ordinadors i perifèrics, pots contactar amb nosaltres al telèfon 900 812 917
Com puc contactar amb el servei de Protecció Jurídica?
Gestions a la teva pòlissa
Sol·licitud de duplicat de pòlissa
Si necessites un duplicat del teu contracte d'assegurança, el pots sol·licitar a través de la teva Àrea de Client. També la pots sol·licitar a través del nostre WhatsApp +34 960 160 602 o bé a través del telèfon 900 810 072.
Informació de rebut
Si necessites consultar l'import dels teus rebuts o fer qualsevol gestió relacionada, com ara sol·licitar el pagament d'algun rebut pendent, ho pots fer a través de la teva Àrea de Client. També la pots sol·licitar a través del nostre WhatsApp +34 960 160 602 o bé a través del telèfon 900 810 072
Modificació de dades personals
Si necessites fer una modificació de les teves dades personals (nom i cognoms, adreça postal, telèfon o adreça, entre altres) o canviar el període de pagament dels rebuts o el número de compte bancari, ho pots sol·licitar a través de la teva Àrea de Client. També la pots sol·licitar a través del nostre WhatsApp +34 960 160 602 o bé a través del telèfon 900 810 072.
Sol·licitar la baixa
El prenedor que vulgui sol·licitar la baixa ho ha de fer per escrit amb almenys un mes d'antelació al venciment de la pòlissa. Les pòlisses de salut tenen com a venciment l'any natural, és a dir, el 31 de desembre. A la resta de pòlisses (com la de llar, en aquest cas), el venciment es produeix en complir cada anualitat des de la data de contractació.
Per donar-se de baixa per escrit, has d'incloure el DNI o NIF del prenedor, el número de pòlissa i la signatura d'aquest, i has de remetre la sol·licitud a les oficines per correu postal, per correu electrònic bajas@dkvseguros.es. També pots fer-ho anant a la teva oficina més pròxima o a través del nostre telèfon d'atenció al client 976 506 000 - 900 810 072 en l'horari: de dilluns a divendres, de 8 a 21 hores.
Més informació sobre el procés de donar-se de baixa d'una assegurança
Presentar una queixa o reclamació
Cadascuna de les queixes rebudes és una oportunitat per millorar la qualitat del servei al client, fet prioritari per a nosaltres. D'aquesta manera, i amb l'objectiu de protegir i assegurar els drets dels nostres clients, procurem donar una resposta el més eficient i ràpida possible, i mirem que el procés no s'allargui més del que sigui estrictament necessari. Per això, ens comprometem a donar-HI resposta en un termini màxim de dos mesos des de la presentació.
Per presentar una reclamació pots utilitzar qualsevol d'aquests canals:
A través d'un formulari que trobaràs en el àrea de client
Per correu electrònic: defensacliente@dkvseguros.es.
Per correu postal a: Torre DKV. Avda. María Zambrano, 31 - 50018 - Saragossa.
Acudint a qualsevol de les nostres oficines.
Més informació sobre la tramitació de queixes o reclamacions aquí
Informació de cobertures
Canals digitals DKV
Posem a la teva disposició eines per fer-te la vida més fàcil i perquè tinguis cura de la teva salut
+34 960 160 602
Horari: De dilluns a divendres, de 8 a 21 h llevat de festius nacionals
Telèfon comunicació sinistre de llar 24 h
900 810 076
Telèfon d'Atenció al Client
900 810 072 / horari de dilluns a divendres, de 8.00 a 21.00 h tret de festius nacionals
Demana cita i visita una de les nostres sucursals o oficines comercials DKV
Per tenir contractada una assegurança de salut, a DKV Seguros, tindràs accés a múltiples descomptes i beneficis en serveis de salut i benestar per a tota la teva família.
Registrar-se al DKV Club Salud y Bienestar és gratuït i et permet accedir a diferents descomptes en una gran varietat de serveis, comptem amb una àmplia xarxa de marques i professionals.
Amb DKV Club Salud y Bienestar tens a la teva disposició diferents ofertes en els serveis: descomptes sobre el preu, preus reduïts, un mes de subscripció gratuïta en apps, sortejos, i molt més!