Gestions

A DKV volem agilitzar les teves gestions com a client d'una assegurança de vida

Busques ajuda de DKV?

 

  • Troba la resposta a les teves preguntes i com gestionar-les de la forma més ràpida

  • Utilitza els mètodes de contacte específics per al teu tipus d'assegurança

  • Descobreix els avantatges i els serveis de salut extres que tens a la teva assegurança

go

Conceptes bàsics

Resolem els dubtes més freqüents sobre la teva assegurança de vida

Què cobreix una assegurança de vida risc?​

Una assegurança de vida sempre cobreix el risc que el prenedor mori per qualsevol causa; a més, es poden contractar altres cobertures addicionals com la invalidesa o capitals addicionals com la cobertura de defunció per accident.​

Quin capital és l'adequat per a una assegurança de vida?​

El capital en una assegurança de vida ha de permetre cobrir les despeses de la família durant un període de temps suficient. És a dir, ha de cobrir la diferència entre els ingressos que es reben (normalment el salari) i la pensió de viduïtat.​

Com es calcula la prima de l'assegurança de vida?​

La prima d'assegurança es calcula en funció de l'edat de la persona a assegurar, el capital que es necessita i les cobertures addicionals que s'estableixin. Com més gran és l'edat o el capital, més elevada serà la prima. Consulta els preus d'acord amb les teves necessitats, la prima pot ser molt més baixa del que penses.

Quina durada té una assegurança de vida?​

Es tracta d'una assegurança que es renova anualment, si tu vols, fins al moment que compleixis 70 anys a la cobertura de defunció o 65 anys a la cobertura d'invalidesa.​

L'entitat asseguradora mai no anul·larà el teu contracte, tret que es produeixi l'impagament de la prima.

Qui cobrarà la indemnització en cas de sinistre?​

Si es tracta d'un sinistre per defunció, la prestació es pagarà als beneficiaris que s'hagin especificat en contractar la pòlissa. Aquesta designació inicial pot modificar-se posteriorment.​

En els casos en què es designi una entitat bancària per al cobrament, s'indemnitzarà aquesta entitat pel deute en el moment del sinistre, i la resta de capital, si n'hi ha, es lliurarà als beneficiaris.​

Si es tracta d'una prestació per invalidesa, el pagament es farà a l'assegurat mateix.

S'inclouen en l'assegurança de vida serveis de salut?​

Sí, les nostres pòlisses inclouen l'accés al DKV Club de Salud y Bienestar, amb serveis mèdics i de benestar a preus especials, i a l'aplicació Quiero cuidarme Más, una plataforma de salut digital que et permet gestionar la teva salut.​

Quins serveis tinc inclosos a la meva pòlissa de vida?​

​​A més dels relacionats amb la salut, tindràs:​

  • Assistència psicològica en cas de defunció, invalidesa o malaltia greu​

  • Assistència familiar: assessorament d'un gestor personal, assistència legal i psicològica​

  • Servei telefònic d'assessoria legal gratuït​

  • Servei de gestoria en cas de defunció​

  • Testament en línia gratuït

Si contrec una malaltia, l'asseguradora pot anul·lar la meva assegurança de vida?​

No, el teu contracte romandrà en vigor, se seguirà renovant automàticament fins a assolir l'edat màxima de cobertura (70 anys per a defunció o 65 anys per a invalidesa o altres assegurances complementàries).​

Puc incrementar el capital assegurat a l'assegurança de vida?​

Sí, l'assegurança de vida pot adaptar-se a les necessitats de l'assegurat, augmentant (o reduint) el capital, i incloent o excloent cobertures addicionals. També és possible modificar la forma de pagament o la designació dels beneficiaris en cas de defunció.​

Segueixo assegurat a la pòlissa si rebo la prestació per invalidesa?​

No, la pòlissa queda anul·lada amb el pagament de la indemnització.​

Gestions a la teva pòlissa

Consulta les gestions més comunes sobre la teva pòlissa de vida

Sol·licitud de duplicat de pòlissa

Si necessites un duplicat del teu contracte d'assegurança, el pots sol·licitar a través de la teva Àrea de Client, del teu agent d'assegurances o del telèfon 900 810 072.​

Modificació de dades personals

Si necessites fer una modificació de les teves dades personals (adreça postal, telèfon, adreça de correu electrònic) o el número de compte bancari, ho pots sol·licitar a través de la teva Àrea de Client, del teu agent d'assegurances o del telèfon 900 810 072.​

Informació de cobertures

Si necessites conèixer en detall quines cobertures i serveis tens contractats a la pòlissa, pots comprovar-ho a través de l'Àrea de Client, contactar amb qualsevol de les nostres sucursals, a través del teu agent d'assegurances, a través del correu electrònic: dkvvida@dkvseguros.es o a través del telèfon 900 810 072.​

Com donar-se'n de baixa

El prenedor que vulgui sol·licitar la baixa ho ha de fer per escrit com a mínim amb un mes d'antelació al venciment de la pòlissa. Les pòlisses de salut tenen com a venciment l'any natural, és a dir, el 31 de desembre; a la resta de pòlisses (com la de decessos, en aquest cas), el venciment es produeix en complir cada anualitat des de la data de contractació.

Per donar-se de baixa per escrit, has d'incloure el DNI o NIF del prenedor, el número de pòlissa i la signatura d'aquest, i has de remetre la sol·licitud a les oficines per correu postal, per correu electrònic bajas@dkvseguros.es. També pots fer-ho anant a la teva oficina més pròxima o a través del nostre telèfon d'atenció al client 976 506 000 - 900 810 072 en l'horari: de dilluns a divendres, de 8 a 21 hores.

Més informació sobre el procés de donar-se de baixa d'una assegurança

Gestió de queixes i reclamacions

Cadascuna de les queixes rebudes és una oportunitat per millorar la qualitat del servei al client, fet prioritari per a nosaltres. D'aquesta manera, i amb l'objectiu de protegir i assegurar els drets dels nostres clients, procurem donar una resposta el més eficient i ràpida possible, i mirem que el procés no s'allargui més del que sigui estrictament necessari. Per això, ens comprometem a donar-HI resposta en un termini màxim de dos mesos des de la presentació.

Per presentar una reclamació pots utilitzar qualsevol d'aquests canals:

 

Més informació sobre la tramitació de queixes o reclamacions aquí

Canals digitals DKV

Posem a la teva disposició eines per fer-te la vida més fàcil i perquè tinguis cura de la teva salut

Àrea de client

Àrea de client

Gestions

L'eina amb la qual accedir al teu perfil de client. 

app Quiero cuidarme Más

Quiero cuidarme Más

Medicina

Quiero cuidarme Más és la porta d'accés a la salut digital de DKV.  Descobreix els serveis a què pots accedir.

Blog Quiero Cuidarme

Blog Quiero Cuidarme

Consells de salut

El blog de DKV amb el qual aprendràs a cuidar-te a través de consells de salut per a tota la família. Accedeix al blog i subscriu-t'hi per rebre setmanalment els últims articles al correu electrònic.

WhatsApp
WhatsApp

+34 960 160 602
Horari: De dilluns a divendres, de 8 a 21 h llevat de festius nacionals

Gestions per telèfon
Telèfon d'Atenció al Client

900 810 072
Horari de dilluns a divendres, de 8 a 21 h llevat de festius nacionals​

Gestions oficines
Sucursals DKV

Demana cita i visita una de les nostres sucursals o oficines comercials DKV

Metge-particulars
Altres telèfons d'interès
Novetats DKV Club Salud y Bienestar
Gaudeix de descomptes i preus avantatjosos en serveis de salut.
DKV Club Salud y Bienestar

Per tenir contractada una assegurança de salut, a DKV Seguros, tindràs accés a múltiples descomptes i beneficis en serveis de salut i benestar per a tota la teva família.

Registrar-se al DKV Club Salud y Bienestar és gratuït i et permet accedir a diferents descomptes en una gran varietat de serveis, comptem amb una àmplia xarxa de marques i professionals.

Amb DKV Club Salud y Bienestar tens a la teva disposició diferents ofertes en els serveis: descomptes sobre el preu, preus reduïts, un mes de subscripció gratuïta en apps, sortejos, i molt més!

Ets client DKV

Truca'ns al

900 810 072

Exclusiu mutualistes

Truca'ns al

900 810 073

No ets client DKV