Gestions en la teva assegurança de vida

Busques ajuda de DKV?

  • Troba la resposta a les teves preguntes i com gestionar-les de la manera més ràpida.

  • Utilitza els mètodes de contacte específics per al teu tipus d'assegurança.

  • Descobreix els avantatges i els serveis de salut extres que tens en la teva assegurança.

contacta amb dkv

Gestions en la teva assegurança

Consulta les gestions més comunes sobre la teva assegurança de vida

Sol·licitud de duplicat de la teva assegurança

Si necessites un duplicat del teu contracte d'assegurança, el pots sol·licitar a través del teu àrea de client, del teu agent d'assegurances o bé a través del telèfon 900 810 072.

Modificació de dades personals

Si necessites fer una modificació de les teves dades personals (adreça postal, telèfon, adreça de correu electrònic) o el número de compte bancari, ho pots sol·licitar a través de la teva Àrea de Client, del teu agent d'assegurances o a través del telèfon 900 810 072​

Informació de cobertures

Si necessites conèixer en detall quines cobertures i serveis et cobreix la pòlissa que tens contractada, visita la pàgina de DKV Vida on trobaràs les condicions generals de la teva assegurança i informació sobre cobertures incloses i cobertures de contractació opcional.

També ho pots comprovar a través de l'Àrea de Client, contactar amb qualsevol de les nostres sucursals, a través del teu agent d'assegurances, a través del correu electrònic: dkvvida@dkvseguros.es o a través del telèfon 900 810 072​

Com pots donar-te'n de baixa

El prenedor que vulgui sol·licitar la baixa ho ha de fer per escrit amb almenys un mes d'antelació al venciment de la pòlissa. Les pòlisses de salut tenen com a venciment l'any natural, és a dir, el 31 de desembre; a la resta de pòlisses (com la de decessos, en aquest cas), el venciment es produeix en complir cada anualitat des de la data de contractació.

Per donar-se de baixa per escrit, has d'incloure el DNI o NIF del prenedor, el número de pòlissa i la signatura d'aquest, i has de remetre la sol·licitud a les oficines per correu postal, per correu electrònic bajas@dkvseguros.es. També pots fer-ho anant a la teva oficina més pròxima o a través del nostre telèfon d'atenció al client 976 506 000 - 900 810 072 en l'horari: de dilluns a divendres, de 8 a 21 hores.

Més informació

Gestió de queixes i reclamacions

Cadascuna de les queixes rebudes és una oportunitat per millorar la qualitat del servei al client, fet prioritari per a nosaltres. D'aquesta manera, i amb l'objectiu de protegir i assegurar els drets dels nostres clients, procurem donar una resposta el més eficient i ràpida possible, i mirem que el procés no s'allargui més del que sigui estrictament necessari. Per això, ens comprometem a donar-HI resposta en un termini màxim de dos mesos des de la presentació.

Per presentar una reclamació pots utilitzar qualsevol d'aquests canals:

Més informació

Posa't en contacte amb nosaltres

Si necessites que el nostre equip d'atenció al client t'ajudi, o parlar amb un metge, utilitza els nostres mètodes de contacte gratuïts.
 

WhatsApp

Escriu-nos per WhatsApp de dilluns a divendres, de 08.00 a 21.00 h (excepte festius nacionals)
 

Atenció al client

Horari d'atenció telefònica de dilluns a divendres, de 08.00 a 21.00 h (excepte festius nacionals)
 

Correu electrònic

Envia'ns la teva consulta quan vulguis per email. Et respondrem tan aviat com puguem.
 

Atenció mèdica

Servei mèdic telefònic 24 hores, cada dia de l'any, i si estàs de viatge a l'estranger.
 

Eines i canals DKV

Posem a la teva disposició eines per fer-te la vida més fàcil i perquè tinguis cura de la teva salut

 

Container_slide

Àrea de client

Consulta la informació de la teva pòlissa, fes les principals gestions i resol dubtes a través del nostre xat.

Container_slide
App Quiero cuidarme Más

App Quiero cuidarme Más

App de salut digital: diari de salut, indicadors i continguts de salut i amb el suport del nostre equip mèdic.

Container_slide

Oficines

Demana cita en línia i visita una de les nostres oficines DKV.

Container_slide
servei nutricionista

Blog de salut

El bloc Vull cuidar-me amb el qual aprendre a cuidar-te a través de consells de salut. Subscriu-t'hi per rebre els últims articles al teu email.

Descobreix els serveis de salut del DKV Club Salud y Bienestar

Accedeix a descomptes exclusius en serveis de salut i benestar complementaris a la teva assegurança: fisioteràpia, benestar, nutrició, psicologia, i molt més.

Novetats DKV Club Salud y Bienestar

DKV Club Salud y Bienestar

Per tenir contractada una assegurança de salut, a DKV Seguros, tindràs accés a múltiples descomptes i beneficis en serveis de salut i benestar per a tota la teva família: descomptes sobre el preu, preus reduïts, un mes de subscripció gratis a apps, sorteigs, i molt més!

 

Conceptes bàsics

Resolem els dubtes més freqüents sobre la teva assegurança de vida

 

Què cobreix una assegurança de vida risc?​

Una assegurança de vida sempre cobreix el risc que el prenedor mori per qualsevol causa; a més, es poden contractar altres cobertures addicionals com la invalidesa o capitals addicionals com la cobertura de defunció per accident.​

Quin capital és l'adequat per a una assegurança de vida?​

El capital en una assegurança de vida ha de permetre cobrir les despeses de la família durant un període de temps suficient. És a dir, ha de cobrir la diferència entre els ingressos que es reben (normalment el salari) i la pensió de viduïtat.​

Com es calcula la prima de l'assegurança de vida?​

La prima d'assegurança es calcula en funció de l'edat de la persona a assegurar, el capital que es necessita i les cobertures addicionals que s'estableixin. Com més gran és l'edat o el capital, més elevada serà la prima. Consulta els preus d'acord amb les teves necessitats, la prima pot ser molt més baixa del que penses.

Quina durada té una assegurança de vida?​

Es tracta d'una assegurança que es renova anualment, si tu vols, fins al moment que compleixis 70 anys a la cobertura de defunció o 65 anys a la cobertura d'invalidesa.​

L'entitat asseguradora mai no anul·larà el teu contracte, tret que es produeixi l'impagament de la prima.

Qui cobrarà la indemnització en cas de sinistre?​

Si es tracta d'un sinistre per defunció, la prestació es pagarà als beneficiaris que s'hagin especificat en contractar la pòlissa. Aquesta designació inicial pot modificar-se posteriorment.​

En els casos en què es designi una entitat bancària per al cobrament, s'indemnitzarà aquesta entitat pel deute en el moment del sinistre, i la resta de capital, si n'hi ha, es lliurarà als beneficiaris.​

Si es tracta d'una prestació per invalidesa, el pagament es farà a l'assegurat mateix.

S'inclouen en l'assegurança de vida serveis de salut?​

Sí, les nostres pòlisses inclouen l'accés al DKV Club de Salud y Bienestar, amb serveis mèdics i de benestar a preus especials, i a l'aplicació Quiero cuidarme Más, una plataforma de salut digital que et permet gestionar la teva salut.​

Quins serveis tinc inclosos a la meva pòlissa de vida?​

​​A més dels relacionats amb la salut, tindràs:​​

  • Assistència psicològica en cas de defunció, invalidesa o malaltia greu​

  • Assistència familiar: assessorament d'un gestor personal, assistència legal i psicològica​

  • Servei telefònic d'assessoria legal gratuït​

  • Servei de gestoria en cas de defunció​

  • Testament en línia gratuït

Si contrec una malaltia, l'asseguradora pot anul·lar la meva assegurança de vida?​

No, el teu contracte romandrà en vigor, se seguirà renovant automàticament fins a assolir l'edat màxima de cobertura (70 anys per a defunció o 65 anys per a invalidesa o altres assegurances complementàries).​

Puc incrementar el capital assegurat a l'assegurança de vida?​

Sí, l'assegurança de vida pot adaptar-se a les necessitats de l'assegurat, augmentant (o reduint) el capital, i incloent o excloent cobertures addicionals. També és possible modificar la forma de pagament o la designació dels beneficiaris en cas de defunció.​

Segueixo assegurat a la pòlissa si rebo la prestació per invalidesa?​

No, la pòlissa queda anul·lada amb el pagament de la indemnització.​