A DKV volem agilitzar les teves gestions com a client d'una assegurança de vida
Busques ajuda de DKV?
-
Troba la resposta a les teves preguntes i com gestionar-les de la forma més ràpida
-
Utilitza els mètodes de contacte específics per al teu tipus d'assegurança
-
Descobreix els avantatges i els serveis de salut extres que tens a la teva assegurança
Conceptes bàsics
Què cobreix una assegurança de vida risc?
Una assegurança de vida sempre cobreix el risc que el prenedor mori per qualsevol causa; a més, es poden contractar altres cobertures addicionals com la invalidesa o capitals addicionals com la cobertura de defunció per accident.
Quin capital és l'adequat per a una assegurança de vida?
El capital en una assegurança de vida ha de permetre cobrir les despeses de la família durant un període de temps suficient. És a dir, ha de cobrir la diferència entre els ingressos que es reben (normalment el salari) i la pensió de viduïtat.
Com es calcula la prima de l'assegurança de vida?
La prima d'assegurança es calcula en funció de l'edat de la persona a assegurar, el capital que es necessita i les cobertures addicionals que s'estableixin. Com més gran és l'edat o el capital, més elevada serà la prima. Consulta els preus d'acord amb les teves necessitats, la prima pot ser molt més baixa del que penses.
Quina durada té una assegurança de vida?
Es tracta d'una assegurança que es renova anualment, si tu vols, fins al moment que compleixis 70 anys a la cobertura de defunció o 65 anys a la cobertura d'invalidesa.
L'entitat asseguradora mai no anul·larà el teu contracte, tret que es produeixi l'impagament de la prima.
Qui cobrarà la indemnització en cas de sinistre?
Si es tracta d'un sinistre per defunció, la prestació es pagarà als beneficiaris que s'hagin especificat en contractar la pòlissa. Aquesta designació inicial pot modificar-se posteriorment.
En els casos en què es designi una entitat bancària per al cobrament, s'indemnitzarà aquesta entitat pel deute en el moment del sinistre, i la resta de capital, si n'hi ha, es lliurarà als beneficiaris.
Si es tracta d'una prestació per invalidesa, el pagament es farà a l'assegurat mateix.
S'inclouen en l'assegurança de vida serveis de salut?
Quins serveis tinc inclosos a la meva pòlissa de vida?
Si contrec una malaltia, l'asseguradora pot anul·lar la meva assegurança de vida?
Puc incrementar el capital assegurat a l'assegurança de vida?
Segueixo assegurat a la pòlissa si rebo la prestació per invalidesa?
Gestions a la teva pòlissa
Sol·licitud de duplicat de pòlissa
Si necessites un duplicat del teu contracte d'assegurança, el pots sol·licitar a través de la teva Àrea de Client, del teu agent d'assegurances o del telèfon 900 810 072.
Modificació de dades personals
Si necessites fer una modificació de les teves dades personals (adreça postal, telèfon, adreça de correu electrònic) o el número de compte bancari, ho pots sol·licitar a través de la teva Àrea de Client, del teu agent d'assegurances o del telèfon 900 810 072.
Informació de cobertures
Si necessites conèixer en detall quines cobertures i serveis tens contractats a la pòlissa, pots comprovar-ho a través de l'Àrea de Client, contactar amb qualsevol de les nostres sucursals, a través del teu agent d'assegurances, a través del correu electrònic: dkvvida@dkvseguros.es o a través del telèfon 900 810 072.
Com pots donar-te'n de baixa
El prenedor que vulgui sol·licitar la baixa ho ha de fer per escrit amb almenys un mes d'antelació al venciment de la pòlissa. Les pòlisses de salut tenen com a venciment l'any natural, és a dir, el 31 de desembre; a la resta de pòlisses (com la de decessos, en aquest cas), el venciment es produeix en complir cada anualitat des de la data de contractació.
Per donar-se de baixa per escrit, has d'incloure el DNI o NIF del prenedor, el número de pòlissa i la signatura d'aquest, i has de remetre la sol·licitud a les oficines per correu postal, per correu electrònic bajas@dkvseguros.es. També pots fer-ho anant a la teva oficina més pròxima o a través del nostre telèfon d'atenció al client 976 506 000 - 900 810 072 en l'horari: de dilluns a divendres, de 8 a 21 hores.
Més informació sobre el procés de donar-se de baixa d'una assegurança
Gestió de queixes i reclamacions
Cadascuna de les queixes rebudes és una oportunitat per millorar la qualitat del servei al client, fet prioritari per a nosaltres. D'aquesta manera, i amb l'objectiu de protegir i assegurar els drets dels nostres clients, procurem donar una resposta el més eficient i ràpida possible, i mirem que el procés no s'allargui més del que sigui estrictament necessari. Per això, ens comprometem a donar-HI resposta en un termini màxim de dos mesos des de la presentació.
Per presentar una reclamació pots utilitzar qualsevol d'aquests canals:
A través d'un formulari que trobaràs en el àrea de client
Per correu electrònic: defensacliente@dkvseguros.es.
Per correu postal a: Torre DKV. Avda. María Zambrano, 31 - 50018 - Saragossa.
Acudint a qualsevol de les nostres oficines.
Més informació sobre la tramitació de queixes o reclamacions aquí
Canals digitals DKV
Posem a la teva disposició eines per fer-te la vida més fàcil i perquè tinguis cura de la teva salut
+34 960 160 602
Horari: De dilluns a divendres, de 8 a 21 h llevat de festius nacionals
900 810 072
Horari: de dilluns a divendres, de 8 a 21 h llevat de festius nacionals
Demana cita i visita una de les nostres sucursals o oficines comercials DKV
Per tenir contractada una assegurança de salut, a DKV Seguros, tindràs accés a múltiples descomptes i beneficis en serveis de salut i benestar per a tota la teva família.
Registrar-se al DKV Club Salud y Bienestar és gratuït i et permet accedir a diferents descomptes en una gran varietat de serveis, comptem amb una àmplia xarxa de marques i professionals.
Amb DKV Club Salud y Bienestar tens a la teva disposició diferents ofertes en els serveis: descomptes sobre el preu, preus reduïts, un mes de subscripció gratuïta en apps, sortejos, i molt més!