A DKV volem agilitzar les teves gestions com a client d'una assegurança de decessos
Busques ajuda de DKV?
-
Troba la resposta a les teves preguntes i com gestionar-les de la forma més ràpida
-
Utilitza els mètodes de contacte específics per al teu tipus d'assegurança
-
Descobreix els avantatges i els serveis de salut extres que tens a la teva assegurança
Conceptes bàsics
Com cal comunicar un sinistre de decessos?
En cas de defunció, accident o hospitalització ens encarreguem de tot perquè els teus familiars no hagin de preocupar-se per res. Indiquem pas a pas les gestions que cal fer a través del nostre telèfon 900 810 414 amb servei 24 h.
Quina funerària prestarà el servei contractat?
En funció del lloc de defunció, del tanatori escollit o del lloc d'inhumació activarem el servei funerari que s'adapti més bé a les necessitats i desitjos de la família assegurada. Disposem d'una xarxa concertada de prestadors de serveis funeraris d'àmbit nacional perquè no t'hagis de preocupar per la gestió i prestació del servei contractat.
Ecofuneral
T'oferim DKV Ecofuneral, la primera assegurança de decessos que minimitza la petjada ecològica del servei funerari. És el nostre compromís amb les futures generacions com a activistes pel medi ambient. Plantarem un arbre en memòria teva, quan ja no hi siguis, i un altre per cada nova contractació.
Servei de planificació del propi funeral
T'assessorem en definir el comiat que millor et representi: fèretre, discursos, flors, tipus de cerimònia, enterrament o incineració, persones a què avisar, donació d'òrgans, testament, etc. d'una manera segura, privada i accessible per modificar totes les vegades que vulguis. A més, facilitaràs la presa de decisions als teus parents en un moment d'alta emotivitat.
Gestions a la teva pòlissa
Comunicar un sinistre de decessos
En cas de defunció, accident o hospitalització ens encarreguem de tot perquè els teus familiars no hagin de preocupar-se per res. Indiquem pas a pas les gestions que cal fer a través del nostre telèfon 900 810 414 amb servei 24 h.
Activar el testament en línia
Amb aquest servei gratuït podràs elaborar el teu testament a través d'Internet amb l'assessorament legal necessari (inclou taxes per a la signatura en una notaria pròxima al teu domicili i una modificació anual). Sol·licita l'activació trucant al 900 810 141
Sol·licitud de duplicat de pòlissa
Si necessites un duplicat del teu contracte d'assegurança, el pots sol·licitar a través de l'app Activa DKV o bé a través de la seva Àrea de Client. També la pots sol·licitar a través del nostre WhatsApp +34 960 160 602 o bé a través del telèfon 900 810 072.
Informació de rebuts
En cas de necessitar consultar l'import dels teus rebuts o fer qualsevol gestió relacionada com ara sol·licitar el pagament d'algun rebut pendent, ho pots fer a través dels canals digitals: app Activa o a través de la seva Àrea de Client. També la pots sol·licitar a través del nostre WhatsApp +34 960 160 602 o bé a través del telèfon 900 810 072
Modificació de dades personals
Si necessites fer una modificació de les teves dades personals (nom i cognoms, adreça postal, telèfon, adreça, entre altres) o canviar el període de pagament dels rebuts o el número de compte bancari, ho pots sol·licitar a través de l'app Activa DKV o bé a través de la seva Àrea de Client. També la pots sol·licitar a través del nostre WhatsApp +34 960 160 602 o bé a través del telèfon 900 810 072.
Sol·licitar la baixa
Presentar una queixa o reclamació
Informació de cobertures
Sol·licitar assistència en viatge
Sol·licitar assessoria jurídica
Canals digitals i apps
Posem a la teva disposició eines per fer-te la vida més fàcil i perquè tinguis cura de la teva salut
Àrea de client
L'eina amb la qual accedir al teu perfil de client.
Consultes sobre la informació de la teva pòlissa
Revisa la teva documentació
Resol dubtes amb el nostre xat
Troba la teva oficina més pròxima
Gestions sobre la teva pòlissa
Quiero cuidarme Más
Contractant la cobertura opcional Serviplus podràs accedir a l'app Quiero cuidarme Más, que t'ofereix una àmplia varietat de serveis i avantatges.
Rep les receptes electròniques i els resultats de les anàlisis directament en la teva carpeta de salut
Demana cita en línia i revisa o anul·la les teves cites mèdiques al teu Diari de Salut
Programa consultes virtuals amb especialistes a través de videoconsultes, xat o trucada amb un metge
Rep una orientació psicològica amb eines per millorar el teu benestar emocional
Blog Quiero Cuidarme
El blog de DKV amb el qual aprendràs a cuidar-te a través de consells de salut per a tota la família. Accedeix al blog i subscriu-t'hi per rebre setmanalment els últims articles al correu electrònic.
Consells per portar una vida saludable
Articles redactats pels nostres experts
Infografies interactives i videoconsells
Des de la teva Àrea de Client, podràs fer les principals gestions i consultes sobre la teva pòlissa de salut. Si tens qualsevol dubte, pots consultar el document de suport amb el manual d'usuari.
+34 960 160 602
Horari: De dilluns a divendres, de 8 a 21 h llevat de festius nacionals
Telèfon comunicació decessos 24 h 900 810 141
Telèfon d'Atenció al Client 900 810 072 / horari de dilluns a divendres, de 8 h a 21 h, llevat de festius nacionals
Servei d'assessorament telefònic 900 810 141
Demana cita i visita una de les nostres sucursals o oficines comercials DKV
Per tenir contractada una assegurança de salut, a DKV Seguros, tindràs accés a múltiples descomptes i beneficis en serveis de salut i benestar per a tota la teva família.
Registrar-se al DKV Club Salud y Bienestar és gratuït i et permet accedir a diferents descomptes en una gran varietat de serveis, comptem amb una àmplia xarxa de marques i professionals.
Amb DKV Club Salud y Bienestar tens a la teva disposició diferents ofertes en els serveis: descomptes sobre el preu, preus reduïts, un mes de subscripció gratuïta en apps, sortejos, i molt més!