A DKV volem agilitzar les teves gestions com a client d'una assegurança dental
Busques ajuda de DKV?
-
Troba la resposta a les teves preguntes i com gestionar-les de la forma més ràpida
-
Utilitza els mètodes de contacte específics per al teu tipus d'assegurança
-
Descobreix els avantatges i els serveis de salut extres que tens a la teva assegurança
Conceptes bàsics
Què és un condicionat?
És un contracte que recull els drets i obligacions de DKV i de l'assegurat o prenedor. També es diu "Condicions generals" i "Condicions particulars".
Des de quan puc fer ús de l'assegurança dental?
Pots utilitzar la teva assegurança l'endemà de contractar la pòlissa, és a dir, des del primer dia en què entra en vigor.
Hi ha límit en l'ús dels tractaments dentals?
No. Hem eliminat els límits en l'ús de tractaments i mai no et caldrà portar cap tipus d'autorització.
Puc anar a qualsevol clínica i dentista que jo vulgui?
Tens a la teva disposició més de 2.000 odontòlegs de prestigi i 970 clíniques dentals a tot Espanya. A més, posem a la teva disposició 22 centres propis. Amb els Espais de Salut DKV, tens la millor atenció dental molt a prop teu, perquè són centres amplis, confortables i a l'última en tecnologia i prestacions.
Gestions a la teva pòlissa
Sol·licitud de duplicat de targeta o pòlissa
si necessites un duplicat de targeta mèdica o del teu contracte d'assegurança, ho pots sol·licitar a través de l'App Activa DKV o bé a través de la seva Àrea de Client. També la pots sol·licitar a través del nostre WhatsApp +34 960 160 602 o bé a través del telèfon 900 810 072.
Consulta de quadre mèdic
si necessites saber a quin Espai de Salut DKV o centre mèdic pots anar, pots consultar-ho a través de l'App Activa DKV o bé a través de la seva Àrea de Client. També la pots sol·licitar a través del nostre WhatsApp +34 960 160 602 o bé a través del telèfon 900 810 072.
Sol·licitar una cita de telemedicina per trucada o vídeo
En cas que necessitis teleassistència per part d'un professional mèdic, la pots sol·licitar a través de l'app QC+
Informació de rebuts
Si necessites consultar l'import dels teus copagaments o rebuts o fer qualsevol gestió relacionada com ara sol·licitar el pagament d'algun rebut pendent, ho pots fer a través dels canals digitals: App Activa o a través de la seva Àrea de Client. També la pots sol·licitar a través del nostre WhatsApp +34 960 160 602 o bé a través del telèfon 900 810 072.
Modificació de dades personals
Si necessites fer una modificació de les teves dades personals (nom i cognoms, adreça postal, telèfon, adreça, entre altres) o canviar el període de pagament dels rebuts o el número de compte bancari, ho pots sol·licitar a través de l'app Activa DKV o bé a través de la seva Àrea de Client. També la pots sol·licitar a través del nostre WhatsApp +34 960 160 602 o bé a través del telèfon 900 810 072.
Sol·licitar la baixa
Presentar una queixa o reclamació
Informació de cobertures
Canals digitals i apps
Posem a la teva disposició eines per fer-te la vida més fàcil i perquè tinguis cura de la teva salut
Activa DKV
L'app de DKV amb la qual podràs gestionar tots els aspectes relacionats amb la teva assegurança i la teva salut.
Consulta el teu quadre mèdic
Gestiona les teves autoritzacions
La teva targeta mèdica digital
Assistent virtual per ajudar-te en el que necessitis
Gestiona la documentació de la teva assegurança, les dades de contacte i els mètodes de pagament
Connecta amb els serveis de salut digital de l'app Quiero cuidarme Más
App Quiero cuidarme Más
Gestió integral dels aspectes més importants relacionats amb la teva salut
Videoconsultes il·limitades amb especialistes i xat 24 h
Sol·licita la recepta electrònica per anar directament a la farmàcia.
Demanar una cita presencial amb el quadre mèdic
Coach i llevadora digital
Orientació psicològica a través de xat amb eines per millorar la teva salut mental
Rep i emmagatzema de manera segura els teus informes mèdics i resultats.
Blog Quiero Cuidarme
El blog de DKV amb el qual aprendràs a cuidar-te a través de consells de salut per a tota la família.
Accedeix al blog i subscriu-t'hi per rebre setmanalment els últims articles al correu electrònic.
Consells per portar una dieta saludable
Articles redactats pels nostres experts
Infografies interactives i videoconsells
Des de la teva Àrea de Client, podràs fer les principals gestions i consultes sobre la teva pòlissa de salut. Si tens qualsevol dubte, pots consultar el document de suport amb el manual d'usuari.
Contacta amb nosaltres
+34 960 160 602
Horari: De dilluns a divendres, de 8 a 21 h llevat de festius nacionals
Horari: de dilluns a divendres, de 8 a 21 h llevat de festius nacionals
Demana cita i visita una de les nostres sucursals o oficines comercials DKV
Per tenir contractada una assegurança de salut, a DKV Seguros, tindràs accés a múltiples descomptes i beneficis en serveis de salut i benestar per a tota la teva família.
Registrar-se al DKV Club Salud y Bienestar és gratuït i et permet accedir a diferents descomptes en una gran varietat de serveis, comptem amb una àmplia xarxa de marques i professionals.
Amb DKV Club Salud y Bienestar tens a la teva disposició diferents ofertes en els serveis: descomptes sobre el preu, preus reduïts, un mes de subscripció gratuïta en apps, sortejos, i molt més!