DKV deixarà d'oferir assistència sanitària als mutualistes de MUGEJU a partir del 31 de gener de 2025.
T'acompanyem en aquesta etapa de canvi.
En aquesta pàgina, trobaràs tot el que cal per donar resposta als teus dubtes sobre el canvi d'entitat el gener de 2025.
Per facilitar-te el procés, et recomanem que visitis la pàgina de MUGEJU.
Et continuarem oferint assistència sanitària fins al 31 de gener de 2025.
Hem creat un protocol en cas de tenir una assistència mèdica pendent durant el canvi.
Més informació
Pots complementar la cobertura mèdica amb una assegurança privada de salut per a tu o la teva família.
Resolem les preguntes més freqüents
Què he de fer per canviar-me d'entitat al gener, davant la sortida de DKV?
DKV deixarà de formar part del concert a partir del gener de 2025. Això significa que, entre l'1 i el 31 de gener de 2025, hauràs de sol·licitar el canvi:
Per facilitar-te el procés, et recomanem que visitis el següent enllaç de MUGEJU.
Aquí trobaràs totes les opcions disponibles per fer el canvi i podràs resoldre qualsevol dubte que tinguis. Has d'emplenar, a través de la Seu Electrònica de Mugeju, el formulari per sol·licitar el canvi d'entitat.
Si prefereixes fer-ho de manera presencial, pots anar a la teva delegació de referència sol·licitant cita prèvia.
Una vegada feta aquesta gestió, la mutualitat mateixa s'encarregarà de comunicar els canvis a les entitats concertades o al Sistema Públic de Salut. Podràs comprovar la teva nova adscripció entrant a la seu electrònica de la mutualitat per consultar l'estat de la teva sol·licitud.
Recorda que no has de demanar canvi per als teus beneficiaris. Ells queden adscrits a la nova entitat que hagis triat en el mateix moment que tu. No hauràs de fer cap altre tràmit addicional.
No obstant això, com t'hem indicat, per a més informació, et convidem a visitar la pàgina web de la teva mutualitat o a contactar-hi directament.
I si continues tenint dubtes, DKV sempre serà al teu costat! Pots posar-te en contacte amb nosaltres a través del telèfon 900 810 073.
Molt important:
El canvi no admet reversió, per la qual cosa és recomanable consultar detingudament el catàleg de metges i centres hospitalaris de la nova entitat escollida per assegurar-te que compleix les teves necessitats assistencials abans de fer la sol·licitud de canvi.
Pots consultar els quadres mèdics de les entitats que participen en el concert a la pàgina web de cada entitat.
Quin termini tinc per fer el canvi d'entitat?
Recorda que el termini per canviar d'entitat comença l'1 de gener i finalitza el 31 de gener.
Per a més informació, visita el següent enllaç de MUGEJU.
Quan entra en vigor el canvi?
El canvi efectiu es produirà l'1 de febrer de 2025.
Si has fet el canvi a una altra entitat, rebràs al teu domicili la nova targeta en el termini màxim de set dies naturals. En cas de necessitat, pots sol·licitar a la teva nova entitat una targeta sanitària provisional.
Si has optat pel Sistema Públic de Salut de la teva comunitat autònoma, hauràs d'anar al centre de salut més pròxim per sol·licitar la targeta sanitària.
Fins quan està en vigor la meva assistència sanitària?
Podràs utilitzar la teva assistència sanitària amb DKV fins al 31 de gener de 2025.
Si tens alguna prestació pendent a partir d'aquesta data, consulta aquest document on trobaràs la informació necessària.
Què passa si tinc una assistència sanitària pendent abans del canvi d'entitat?
Si tens algun tipus d'assistència o prestació sanitària pendent (tractament oncològic, hospitalitzat, en diàlisi …) t'acompanyarem i t'ajudarem en el procés de canvi d'entitat.
Per fer-ho, necessitem que emplenis el formulari que trobaràs aquí.
Un equip assistencial analitzarà el teu cas i es posarà en contacte amb tu en un termini màxim de quinze dies hàbils. És important que posis un telèfon teu o d'un familiar.
Si no tens accés a internet, ves a una de les nostres sucursals. Si tens dubtes a l'hora d'emplenar aquest formulari, ens pots trucar al telèfon 900 810 073 de dilluns a divendres feiners en horari de 9.00 a 20.00 h.
Mentrestant, et recomanem que iniciïs els tràmits amb la teva mutualitat per sol·licitar el canvi. Et donem tota la informació a l' apartat "Què he de fer per canviar-me d'entitat al gener, davant la sortida de DKV".
Què passa amb les pòlisses dels meus familiars, si les vaig contractar amb DKV? I si tinc una pòlissa complementària contractada amb DKV?
Vull continuar assegurat a DKV de manera privada
Baixa aquí la documentació més important
Hem estat al teu costat ajudant-te a cuidar la teva salut. I ens agradaria poder continuar acompanyant-te!
Serem molt a prop, per cobrir les teves necessitats i les de la teva família amb assegurances de salut, assegurances dentals, de malaltia o baixa laboral, accidents, llar, vida i decessos.
Contacta amb nosaltres, som aquí per atendre't!
Contacte exclusiu per a mutualistes
-
Telèfon de contacte per a mutualistes 900 810 073 en horari de 9.00 a 20.00 h, de dilluns a divendres feiners
-
Urgències mèdiques: 900 300 799
-
Adreça electrònica atencion.mutualistas@dkvseguros.es
-
Correu electrònic d'autoritzacions mutualistas@dkvseguros.es
Vols contractar una assegurança privada?
Emplena el formulari següent per rebre tota la informació sobre les nostres assegurances i ofertes especials per a mutualistes i els seus familiars.