El teu gran moment ha arribat!

I som amb tu perquè el visquis amb salut. Et presentem MiMomento DKV, el lloc on trobaràs:

  • Serveis, consells i reptes perquè t'activis.

  • Articles, pòdcasts, vídeos i altres eines per tenir cura de la teva salut.

 

Aprofita tot el que ofereix la teva assegurança DKV

icona revisador cercador
Àrea de client

L'eina amb la qual accedir al teu perfil de client i fer les teves gestions ràpidament.

icona videoconsulta mèdica
Atenció mèdica 24 h

Servei d'assessoria mèdica amb especialistes i d'urgències per videoconsulta, xat i telèfon 24 h.

icona carpeta
Gestions

Fes les teves gestions de manera àgil: tramitar autoritzacions, pagar reemborsaments, veure els teus informes mèdics, etc.

icona dieta
Serveis de salut

Complementa la teva cobertura sanitària amb serveis addicionals a preus inferiors per ser client de DKV.

Altres assegurances per a cada àmbit de la teva vida

Les teves necessitats canvien, les assegurances s'adapten

Container_slide
Assegurança de decessos DKV

Assegurances de decessos

Un dels millors serveis funeraris, amb trasllat i repatriació al teu país d'origen.

Container_slide

Assegurança de la llar

La nostra assegurança de la llar protegeix el teu habitatge a més de cuidar la salut de la teva família.

Container_slide

Assegurança de vida

Protegeix l'economia de la teva família per defunció, incapacitat o malaltia greu.

Container_slide

Assegurances de baixa laboral

Protegim la teva economia amb una indemnització per cada dia que estiguis de baixa laboral.

Posem a la teva disposició eines per fer-te la vida més fàcil i perquè tinguis cura de la teva salut

app de DKV

App Activa DKV

Gestions

L'app amb la qual poder gestionar tots els aspectes relacionats amb la teva assegurança.

app Quiero cuidarme Más

App Quiero cuidarme Más

Salut digital

Gestió integral dels aspectes més importants relacionats amb la teva salut.

app Personal Doctor

App Personal Doctor

Salut i gestions

App per a clients amb assegurança Personal Doctor, que et permet parlar amb el teu metge personal, gestionar tota la teva salut i la teva assegurança.

 

Preguntes freqüents sobre la teva assegurança DKV

Resolem els dubtes més freqüents sobre les assegurances DKV

 

 

 

Quant temps dura una pòlissa de salut?

La durada del contracte està establerta a la pòlissa. És anual prorrogable per anys naturals. El contracte es renova automàticament cada any sense necessitat de confirmar-ne la continuació.

Tanmateix, tant vostè com DKV poden cancel·lar-lo a la data de venciment, sempre que s'hagi comunicat de manera provada a l'altra part. En el cas del prenedor de l'assegurança, el termini de preavís mínim és d'un mes, i per a DKV, de dos mesos.

Tanmateix, i com a valor diferencial en el mercat, ens comprometem a no rescindir la pòlissa als assegurats de modalitat individual que hi hagin romàs durant tres anualitats consecutives. Per tant, a partir del tercer any, la teva pòlissa serà vitalícia.

On puc consultar les clíniques concertades?

Quan contractes una assegurança de salut, el quadre mèdic és el que més valores; tenir a prop els centres per fer les visites i poder anar a un especialista mèdic quan ho necessitis.

A DKV tenim més de 51.000 professionals i 1.000 centres de salut concertats a tot Espanya. Evita les llistes d'espera i els llargs tràmits amb la Seguretat Social. T'oferim la professionalitat de l'assistència sanitària més còmoda i ràpida, i triant el que necessites en cada moment.

Pots consultar tots els metges i centres inclosos a medicos.dkv.es

Quan ja siguis assegurat, també podràs fer-ho des de l'app Quiero cuidarme Más, que, a més de proporcionar-te solucions per cuidar la teva salut des de qualsevol lloc, et permet accedir fàcilment al quadre mèdic.

Fisioteràpia, cal anar a l'especialista primer?

Sí, per anar a les sessions de fisioteràpia, abans hauràs de visitar un especialista en traumatologia, neurologia, reumatologia o metge rehabilitador, que són els qui poden prescriure les sessions.

Com funcionen les sessions de psicologia?

En general, les companyies asseguradores posen un límit de sessions màxim per assegurat i any. A DKV tenim un dels límits més amplis del mercat. Més informació

Sol·licitar una cita de telemedicina per trucada o vídeo

En cas que necessitis teleassistència per part d'un professional mèdic, la pots sol·licitar a través de la nostra app.

Com sol·licitar el servei de metge a domicili?

Amb la teva assegurança DKV es pot sol·licitar un servei a domicili quan, per l'estat del malalt, el desplaçament a una consulta o centre hospitalari és mèdicament desaconsellable.

També les visites d'ATS/DUI (practicants) poden ser a domicili, si així ho prescriu un metge de la Red DKV de Servicios Sanitarios que li correspongui segons la modalitat d'assegurança contractada.

Prèviament, es necessita la petició escrita del metge que assisteixi l'assegurat.

Pots consultar els professionals amb assistència a domicili, seleccionant l'especialitat a domicili corresponent.

Quant i com puja l'assegurança cada any?

En cada renovació del contracte d'assegurança, a 31 de desembre, la companyia podrà modificar l'import anual de l'assegurança (prima) i el cost per acte mèdic d'acord amb els càlculs tecnicoactuarials fets.
 

La prima de cada assegurat es calcula depenent dels factors de risc objectius següents: l'edat i la zona geogràfica de residència, encara que també hi intervenen altres factors com ara l'increment del cost assistencial i les innovacions tecnològiques mèdiques que s'incorporin a les cobertures.
 

En el cas de les pòlisses col·lectives, en les renovacions també es tindran en compte el resultat del col·lectiu i el nombre de trams de prima aplicats. 

En qualsevol cas, s'aplicaran les tarifes que DKV Seguros tingui en vigor en la data de renovació. A més d'aquest supòsit, les primes que s'han d'abonar també poden variar depenent de l'edat i d'altres circumstàncies personals dels assegurats.

Sol·licitar una autorització

Si per una assistència sanitària has de sol·licitar una autorització, pots fer-ho de diverses maneres:

  1. Via telefònica: 976 506 000

  2. Per correu electrònic: autorizaciones@dkvseguros.es 

  3. De manera presencial a qualsevol de les nostres oficines.

  4. A través del Àrea de client DKV

  5. Per WhatsApp de 9.00 a 21.00 hores, de dilluns a divendres.

Presentar una queixa o reclamació

Si vols fer una queixa o reclamació, posem a la teva disposició tota la informació que necessites per poder fer-la
 

Sol·licitud de duplicat de targeta o pòlissa

Pots sol·licitar un duplicat per pèrdua o deteriorament a través dels canals següents, també en cas que la necessitis urgentment:

Sol·licitar un certificat d'assegurament o d'assistència en viatge

Pots fer-ho a través de la app Activa DKV.

  1. Adreça't a la icona del teu perfil. Un cop hi siguis, a l'apartat ‘INFORMACIÓ DE L'ASSEGURANÇA’, selecciona l'opció ‘Certificats de la teva pòlissa’.

  2. Selecciona la pòlissa per a la qual vols el certificat i fes clic a ‘Assistència en viatge’.  

  3. Ara, només cal que indiquis per a qui és el certificat i que hi afegeixis les dates del teu viatge. 

  4. El certificat d'assistència en viatge t'arribarà a la teva safata de correu electrònic.

Ets client DKV

Truca'ns al

900 810 072

Exclusiu mutualistes

Truca'ns al

900 810 073

No ets client DKV