Preguntes freqüents sobre l'assegurança de vida
S'inclouen en l'assegurança de vida serveis de salut?
Sí, les nostres pòlisses inclouen l'accés al DKV Club de Salud y Bienestar, amb serveis mèdics i de benestar a preus especials, i a l'aplicació Quiero cuidarme Más, una plataforma de salut digital que et permet gestionar la teva salut.
Quins serveis de salut tinc inclosos a la meva pòlissa de vida?
A més dels relacionats amb la salut, tindràs:
• Assistència psicològica en cas de defunció, invalidesa o malaltia greu
• Assistència familiar: assessorament d'un gestor personal, assistència legal i psicològica
• Servei telefònic d'assessoria legal gratuït
• Servei de gestoria en cas de defunció
• Testament en línia gratuït
Què s'entén per Invalidesa absoluta i permanent?
Es tracta de la incapacitat que inhabilita per complet l'assegurat per a la realització de qualsevol ofici o professió.
Puc contractar l'assegurança de vida si tinc una malaltia?
Hauràs de proporcionar-nos informació sobre la teva malaltia perquè t'indiquem si és possible la contractació en condicions normals, mitjançant el pagament d'una prima superior a la normal o si es tracta d'un risc que no podem cobrir. Consulta'ns, si us plau.
Si contrec una malaltia, l'asseguradora pot anul·lar la meva assegurança de vida?
No, el teu contracte romandrà en vigor, se seguirà renovant automàticament fins a assolir l'edat màxima de cobertura (70 anys per a defunció o 65 anys per a invalidesa o altres assegurances complementàries).